Samsung F50B Classic rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung F50B Classic rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jan-Piet Joris Corneel 22-05-2015
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Het mondstuk gaat kapot en geeft daardoor krassen op parket en laminaat.

Garantiebepaling is slecht bij Samsung. Je krijgt niets terug. Mondstuk kost je ruim €60,- en daar kun je ongeveer een half jaar mee zuigen.

Hij is wel mooi rood.

sjanjanssen 05-05-2015
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Deze stofzuiger is echt een onding. Na twee maanden zaten de wielen al los, en omdat ze achter klik-klak-eenmaal-vast-niet-meer-los-te-krijgen-afdekdopjes verstopt zitten was dit alleen maar op te lossen door de afdekdopjes er op een niet zo mooie manier af te slopen. Heb ze er maar niet meer op gezet aangezien de wielen iedere twee maanden vast gedraaid moeten worden. Filter zat al stuk is de machine, die is met gods gratie vervangen onder garantie. De schuifbuis werkt niet meer, en het mondstuk is onlangs aan de binnenkant afgebroken, zodat alleen nog maar de vloerbedekkingstand werkt, terwijl wij geen vloerbedekking hebben. Enige pluspunt is de zuigkracht, die is goed, maar voor de rest is het een miskoop geweest. Samsung helpdesk doet niets aan deze problemen, sturen je door naar een servicepunt alwaar ze tegen vergoeding van 25 euro willen kijken of het onder de garantie valt of niet. Tot zo ver gaat dus je twee jaar garantie op dit gebruiksartikel.

Consument 626 07-02-2015
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Mooi maar veel te kwetsbaar.
Na circa 4 maanden onherstelbare motorschade, door opzuigen van stof van schuurwerk. Kan hij niet tegen en is volgens Samsung geen garantie. Is daardoor in ons huishouden niet goed te gebruiken, want ik boor of schuur wel eens wat..

Verder opvallend: accessoire zit onhandig vast aan slang en de zuigmond was al na een paar maanden stuk (bleef niet in borstelstand staan). Daarnaast is de handgreep bevestigd aan de stofbak, zodat je bij het optillen van de stofzuiger tijdens het zuigen valse lucht aantrekt. Heel onhandig.

Mijn advies: koop deze niet.

ekarman 14-12-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Hiervoor Dyson gehad. Deze gekocht obv goede reviews. Na paar keer gebruik mondstuk al kapot. Kun je ook niet plaatsen op het apparaat dus je moet het ergens anders bewaren. Stang blijft niet fijn aan zuiger zitten. Maar zuigkracht maakte veel goed. Helaas is daar nu weinig van over.... Moet constant troep uit het filter halen maar zuigkracht blijft weg. Ben helemaal niet meer tevreden. Hoop dat de garantie iets gaat doen, ding is amper een half jaar oud.

lia mutsaers 09-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

ben zeer tevreden over de zuigkracht en het instellen hiervan,glijd fijn mee over de vloer,heeft een leuke uitstraling ben er blij mee.

drenthe12345 08-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Na een aantal maanden normaal te hebben gebruikt hebben wij helaas moeten vaststellen dat dit een miskoop is geweest.
Hoe mooi hij er uit ziet hoe slecht de bouwkwaliteit is.
Losse/speling in de wielen - een klein platick haakje wat afgebroken is waar de buis/voet op rust - en tot overmaat van ramp is er bij de stofzuigervoet zelf het kunststof ingescheurd!! Het buizensysteem schuift vaak niet soepel in elkaar waardoor deze vast komt te zitten en soms rolt het snoer ook niet meer helemaal meee automatisch op. Helaas geen garantie want je wordt simpelweg gewezen op de zgn gebruikerschade... maw zolang je het niet gebruikt en er is een defect dan heb je wel garantie maar wanneer je hem normaal..gebruikt en er gebeurt wat mee dan vervalt blijkbaar je garantie.. Verder wel goede zuigkracht zolang je geen katten in huis hebt want dat kan deze stozuiger niet aan.. de boel (filter) gaat dan heel snel dicht zitten wat je met je bloete handen dan moet gaan lospeuteren.

S.S. 08-10-2014

PRACHTIG STOFZUIGER!!!
Ik heb een paar dagen de stofzuiger in huis ik ben zeer tevreden de zuigkracht is zeer goed in vergelijking met mijn vorige stofzuiger en is goed wentbaar en er zit een goede telescoop buis bij en het snoer is lang ik kan overal komen hij heeft zelfs energie klasse A dus kortom een topper ik kan hem aanraden

drenthe12345 08-10-2014

Uiterlijk is niks mis mee.... heb je al een probleem met de kwaliteit? lees klantenservice samsung?

jacsal 07-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

mensen koop dit apparaat NIET!!!
je hebt namelijk GEEN garantie en je wordt door een calcentermedewerker (via de live chat - angela ) respectloos mede gedeeld dat wanneer er een defect ontstaat tijdens gebruik...dit "gebruikersschade "is en dat dit niet onder de garantie valt...!!!!
Echt niet te geloven dit...Ik zit nu geheel buiten mijn schuld om met een defect apparaat van 9 maanden oud en men wil niks vergoeden!

jacsal 07-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Mooi apparaat met goede zuigkracht.
Wel onhandig om het interne filter te verwijderen (los schroeven van een dekseltje)en geen aanrader als je een hond of kat hebt!!

Daarnaast is onze stofzuiger nu al defekt!
Nadat het buizensysteem erg vast zat en de buizen niet in elkaar geschoven kon worden knapte er iets...? en ja hoor knak en opeens een scheur in de voet van de stofzuiger!!! Zoveel kracht had mijn vrouw niet gebruikt.Wij balen hier enorm van!
De stofzuiger kunnen wij niet missen dus terug naar de mediamarkt is geen optie ondanks de garantie die erop zit.. Maw een nieuwe voet aanschaffen??? Beste Samsung... laat je nu ook iets horen van je..???? vast niet. En zo ja dan zal ik dat ook graag publiceren. Ik wacht even af nog.

Annahalla 06-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Een stille stofzuiger in vergelijking met mijn oude. Zuigt goed en stinkt niet. Kortom een prima stofzuiger met goede prijs/kwaliteit verhouding.

ClaudiaZoontjens 03-10-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Fijne stofzuiger, behoudt zijn zuigkracht en is wendbaar. Daarnaast heeft hij een lange snoer. Duurzaamheid is naar een paar weken nog niet te beoordelen.

madriosa 17-09-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen (paar dagen in bezit).
Qua design degelijk. Zuigkracht is extreem goed, had i.d. ochtend met onze oude Miele gezogen en daarna met de Samsung VC21F50VNAR/EN. Wow wat kwam er nog veel vanaf (grint vloer).
Handig te legen en lekker lang snoer. Zuigmond ook prima voor harde vloer en handige stof accessoire. Uit de doos binnen 2 minuten in gebruik, geen poespas. Prima koop dus.

Niels01981 15-09-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Leuk design maar daardoor is deze wel iets minder stevig.
Qua wendbaarheid loopt deze lekker achter je aan zonder dat deze omvalt.
Met een 7 meter snoer en nog eens 3 meter slang kunnen we een eindje lopen met de stofzuiger.
Wat ergonomisch aanvoelt is de lange telescoop stang (+/- 80 tot 116 cm), met antislip handvat.
Bij het handvat zit een handig klein gleufje om het losse mondstuk op te bergen (alleen tijdens het stofzuigen schiet deze er wel redelijk snel weer af.)
Het losse 3 in 1 mondstuk (een kierenborstel, een zachte borstel en een meubelborstel) kun je omdraaien en de borstels kun je er uitschuiven(1 onderdeel en klein, super handig)
Duidelijk een krachtpatsertje! Op de maximale stand zuigt deze echt hard en is daardoor ook duidelijk aanwezig qua geluid. Door de regelaar is dit gelukkig zo gefikst, en kun je qua geluid en zuigkracht zachter stofzuigen.
De opvangbak gaat er gemakkelijk af en dan kun je het vuil zo in de prullenbak deponeren (Wel even buiten doen)
Kortom een handig ergonomisch krachtpatsertje, voor net iets meer dan het normale huishoudelijk stofzuigen.

inekelissone 13-09-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Ik ben erg blij met deze nieuwe stofzuiger. Een sterke zuigkracht en erg wendbaar. Ook het snoer is lang zodat ik in elk hoekje kan stofzuigen. Ook een mooie vormgeving en met plezier maak ik mijn nieuwe huisje klip en klaar schoon.

Leusden67 10-09-2014

M.F.M. 30-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Sterke zuigkracht en lekker wendbaar. Niet te zwaar, dus ook handig op de trap. Helaas wel veel lawaai...

RobinWild 30-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Een lang snoer zodat je overal makkelijk bij kunt. Telescoop stang is ook erg makkelijk. Zeer goede zuigkracht en niet te veel lawaai. Zeer goede stof zuiger. Erg blij met de aankoop.

cicek 27-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Zuigkracht is heel goed! stoefzuiger is ook heel licht en het heeft ook een lange snoer zodat ik overal bij kan.

berdje 26-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Bij mijn ouders thuis was ik een Dyson gewend.
De Samsung is zeker zo goed. Enorme zuigkracht en toch stil.

berdje 26-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Was bij mijn ouders altijd een Dyson gewend.
Nu een eigen huis en eigen stofzuiger, en de Samsung is echt top. ziet er niet alleen mooi uit maar werkt erg goed en stil.

Vera Heitlager 26-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Daar wij een hond hebben gebruik ik onze stofzuiger dagelijks twee keer.
Deze Samsung Stofzuiger is echt een top product.
Werkt perfect, goeie zuigkracht en makkelijk schoon te maken ( heel handig met hondenharen haha ).
Prijs / kwaliteitsverhouding zijn ook prima!

posthok 24-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Zuigtkracht enorm. Vormgeving perfect.
Klein en licht.
Een plezier om mee te werken.

Enige nadeel is bij het optillen van de stofzuiger er een klein kiertje aan de onderzijde onstaat, waardoor hij een klein beetje valse lucht aanzuigt. Maar hier is mee te leven.

klant 287 21-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

prima stofzuiger deze samsung, ziet er mooi uit, makkelijk te legen. De stofzuiger heeft een lang snoer en zuigt prima.

JordyValentijn 17-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Hij is makkelijk te tillen , de vormgeving is leuk en mooi afgewerkt, het is geen herriemaker , ideaal voor als je ook een hond heb makkelijk de bak te legen kost je niet elke keer een zak. We hadden hier voor een andere model van Samsung zonder filter zak en deze heeft het 5 jaar zeer goed gedaan zonder zuig kracht te verliezen !

vermeerm 17-08-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

Ik ben zeer tevreden over deze stofzuiger. Lang snoer, lange stang, weinig lawaai, rubberen wielen. Draait prima mee. Eigenlijk geen minpunten gevonden, hopelijk gaat de stofzuiger lang mee.