Philips Performer Active FC8650 oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8650 oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Inge12345678910 14-06-2014

Deze stofzuiger is licht van gewicht en daardoor gemakkelijk in gebruik. Daarbij is de zuigkracht erg goed! De stang is gemakkelijk in en uit elkaar te halen en er zit een fijne borstel op de voet van de stofzuiger. Kortom, de prijs/kwaliteit verhouding prima!

MMKar 31-05-2014

Deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht en is bovendien makkelijk wendbaar. Het design van de stofzuiger en de kleur zijn erg leuk. Wat ook fijn is is dat hij licht in gewicht is, klein van afmeting en makkelijk op te bergen.

scmdevries 27-05-2014

Is makkelijk in elkaar te zetten en uit elkaar te halen , zodat hij makkelijk opgeborgen kan worden. Heeft een modern en fris design. Er zitten ook extra opzetstukjes bij, deze heb ik echter nog niet gebruikt.

Stofzuiger een grote zuigkracht (heel verschil met mijn vorige) en is ook fijn te gebruiken op tapijt/vloerkleden. Verder heb ik hem vooral gebruikt op laminaat. De verschillende standen hiervoor zijn ideaal. Hij ligt ook makkelijk in de hand, al met al dus zeker aan te raden.

PvHout88 24-05-2014

Voordelen: hoge zuigkracht, mooi design, verschillende standen, verschillende opzetstukjes bijgeleverd (mogelijkheid tot toevoeging van extra opzetstukken, Hepa-filter, compact
Nadelen: stang heeft geen "verkleinstukje" ertussen zitten, maakt een hard geluid in de zwaarste stand, werkt met zak

pdw1 15-05-2014

Zeer wendbare stofzuiger met een zeer goede zuigkracht. Vormgeving is erg mooi en werkt gewoon echt goed, Prijs kwaliteit verhouding is boven verwachting, echt een aanrader!

LdP 17-01-2014

Deze stofzuiger heb ik gekocht naast de Miele die ik al heb. In vergelijking zuigt deze net zo goed. Hij is veel wendbaarder dan de Miele en lichter om mee te werken. Voelt wel knobbeliger aan, maar maakt voor het zuigen niet uit. Geschikt voor mensen die stofzuigen als zwaar ervaren. Op vloerbedekking zul je het wel zwaarder hebben met deze stofzuiger, omdat ie zo hard trekt. Gelukkig kun je de zuiginstelling aanpassen.
Nadelen van de stofzuiger: De telescoop aanduiding is bedriegelijk. De stang kan in twee delen uitelkaar, maar hij kan alleen op volledige lengte worden opgeborgen (of je moet losse stukken in je kast leggen). De stukken schuiven dus niet telescopisch inelkaar.
De snoerlengte is inderdaad exact 6 m. Dat is voor mij te kort. Ik moet in vergelijk met de Miele 3 keer van stopcontact wisselen. Verder hebben lange mensen meer aan de Miele; de stang is veel korter (referentie: ik ben 1.73m). Mijn favoriete opzetstuk wordt niet bijgeleverd, het borsteltje. Alleen de schuier en de versmalling zitten erbij.