• Test panel 8.5 dec 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSS8224 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m************@h********** 26-06-2023

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Erg blij met de steelstofzuiger. Makkelijk in gebruik. Heel fijn dat de stofzuiger makkelijk overal onder kan zoals bank en kast, omdat de stofzuiger een 180 graden rotatie heeft. Ik heb gekozen voor 2 accu's, wat erg fijn is. Ook de bijgeleverde opzet stukken zijn erg handig.

Pluspunten

• 180 graden rotatie
  • 2 accu's

Minpunten

• Hij is wat zwaar, maar zelf geen last van

f***************@g******** 26-05-2023

Krachtige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Heb deze steelstofzuiger aangeschaft van wegen de mobiliteit van het apperaat...
Ik heb hem nu 1 keer gebruikt en was gelijk verbaast over het apperaat...in de auto stand schakelt hij moeiteloos over van laminaat naar vloerbedekking..
Het is verbazingwekkend wat de bostel allemaal voor stof en haren uit het tapijt haald
Wel ben ik blij met de extra accu ik vind dat je die wel nodig hebt
Het apperaat is makkelijk te reinigen wat overigens wel naar mij beleving elke keer moet worden gedaan na het zuiden

Kortom...deze stof zuiger raad ik zeker aan

Pluspunten

• Haalt vuil goed uit tapijt
  • Makelijk pakken en mobiel

Minpunten

• Moet wel elke keer bakje stof legen

Jolanda 24-05-2023
  • Product gekregen

Stelend hart van bosch

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Ik vind dit product geweldig en het hart van mijn woning gaat sneller kloppen

Pluspunten

• Zuig vermogen is perfect
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• De stofzuiger blijft niet rechtop staan

rick 05-08-2022

De betere stofzuiger die je gemak biedt.

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Redelijk stil, veel zuigvermogen en echt zeer makkelijk te sturen.
De lampjes op de zuigmond zijn ook erg nuttig voor het opsporen van stofdeeltjes.

l**************@g******** 05-06-2022

Hier wordt je blij van

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Deze snoerloze stofzuiger is geweldig hij zuigt krachtig. Ook hondenharen is geen probleem. Je kan zelf bepalen hoe je hem instelt, van eco tot super krachtig. met de twee accu's zit je nooit zonder,
Echt een aanrader

Pluspunten

• geen snoer
  • 2 accu's

Minpunten

• eigenlijk geen

v********@h****** 16-01-2022

Topproduct !!

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Omdat ik persoonlijk reeds goede ervaringen heb opgedaan met het aanschaffen van diverse Bosch producten in het verleden, koos ik voor een Bosch steelstofzuiger.
Wel mijn voorgevoel kwam dan ook uit met de ingebruikname van dit product.
Tijdens het zuigen was het geluid laagdrempelig en absoluut niet storend in vergelijking met voorgaande gebruikte
stofzuigers.
Dit was de eerste keer dat ik een zuiger zonder kabel (snoer) heb aangeschaft maar met een accu.
Het is geweldige ervaring te zuigen zonder een hinderlijke kabel.
Super gemakkelijk en het levert vooral tijdwinst op !
Je hoeft niet meer te wisselen met stopcontacten kortom prachtig.
De zuigkracht is bijzonder goed mede door de diverse zuigstanden die het apparaat biedt.
Derhalve zuigt ie alle vuil op de vloeren bijzonder snel en goed weg.
Zelfs is er rondom het zuiggedeelte verlichting aangebracht zodat het goed zuigen is in donkere uithoeken.
En het allerbelangrijkste vind ik dat je met een volgeladen accu lang kan zuigen.
De zuigduur is dan ook zeer ruim !
Je hebt voldoende de tijd om flink wat meters af te leggen voordat de accu leeg raakt.
En het is een super voordeel dat er een tweede accu is bijgeleverd.
Dan kun meteen weer verder met zuigen indien het nog nodig is, dit is in mijn beleving wederom tijdwinst !
Verder zijn er genoeg hulpstukken voorhanden zodat het alleen maar handiger en gemakkelijker wordt.
Ben dan ook zeer te spreken over dit product !!

Pluspunten

• alle pluspunten zijn beschreven in de review !!

Minpunten

• geen minpunten geconstateerd !!

Theo 14-01-2022

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Voor deze Bosch gekozen wegens de extra meegeleverde accu en de €100,- cashback actie van Bosch.
Het is best een dure aankoop en dan is zo'n actie mooi meegenomen.
Is zo'n draadloos ding nu echt zo handig in vergelijking met een gewone stofzuiger met snoer? JA
Je pakt 'm veel sneller om even wat rommel op te zuigen, uit de houder pakken en stofzuigen maar.
Het grote voordeel van een snoerloze stofzuiger is dat je niet met een zuigslang een zware stofzuiger mee zit te zeulen, die weleens ergens achter blijft haken.
De trap stofzuigen bijvoorbeeld gaat veel makkelijker en lichter.
Met de lampjes op het zuigmondstuk zie je echt alles wat er voor rommel op de vloer ligt, en omdat de lampjes best fel zijn, kunt je bijna in het donker stofzuigen. Handig!
Handig is ook de bijgeleverde muurhouder waar alle hulpstukken opgeborgen kunnen worden en tevens de accu weer oplaadt.
De accuduur is op zich voldoende om een verdieping te stofzuigen, maar bij een hoogpolig tapijt of kleed, dan is de accu vrij snel leeg. De roterende borstel heeft hier wel wat moeite mee, wat extra energie kost.
Gelukkig zit er een extra accu bij waardoor je gewoon verder kunt stofzuigen en met de snellader is de lege accu binnen een half uurtje weer opgeladen.
Tot nu toe heel tevreden met deze stofzuiger.

Pluspunten

• flexibel
  • zuigkracht
  • extra accu en snellader

Minpunten

• Accuduur bij tapijt en turbo stand

h**************@z******* 03-01-2022

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Zeer aangenaam verrast door de Bosch BSS8224 steelstofzuiger.
Doet echt helemaal wat ie moet doen.
Makkelijk handelbaar, wendbaar en heel eenvoudig schoon te maken.
En de Ledjes aan de voorzijde zie je pas echt goed wat de andere stofzuigers hebben laten liggen.
Dit is een hele nieuwe manier van stofzuigen.

j***********@b******* 01-01-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Een prima stofzuiger die je snel pakt. Onze thuishulp is helemaal lyrisch, vooral vanwege de lampjes in de zuigermond. Ik deze stofzuiger ook gekocht vanwege de tweede accu. Dit is beslist een aanrader.

Pluspunten

• twee accu's
  • lampjes in zuigermond

J.Houben 29-12-2021

Geweldig deze krachtige zuiger, aanrader .

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Product uitgekozen naar aanleiding van de goede uitleg van verkoper ,wist toen nog niet van de 100 euro cashback.
De zuiger voldoet aan alle verwachtingen ,zeer tevreden tot nog toe .

Pluspunten

• Makkelijk hanteerbaar
  • Niet te zwaar ,zeker ook belangrijk

p************@h********** 29-12-2021

Kopen!

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Mooi vormgegeven, praktisch en gebruiksvriendelijk. Cashback actie perfect geregeld, binnen twee dagen het geld op de rekening.

Pluspunten

• Praktisch

jacqueline 28-12-2021

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS8224

De stofzuiger zuigt heel goed, ligt goed in de hand, alleen vind ik hem zwaar. Het licht op het mondstuk is super en heel handig met zuigen. Het stof kan je daardoor heel goed zien.

De accu gaat lang mee. Wel vond ik het opladen van de accu, eigenlijk de accu op de lader bevestigen niet handig gaan, koste wel wat tijd en ging ook vaak mis. Daarna als de accu goed zit hoor je hem echt wel en als hij klaar is is hij stil.

Ik zelf vind de prijs wel wat hoog.

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • licht aan zuigmond
  • zuigkracht super
  • handig in gebruik

Minpunten

• gewicht
  • accu moeilijk te bevestigen op de oplader
  • prijs

r**************@l****** 25-12-2021

Beste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Wat een fijne stofzuiger. Erg fijn dat er 2 accu's bij zitten. Hij is licht en krachtig. Het licht op de zuiger is erg fijn om de plekjes te zien die normaal vergeten worden.

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig

Minpunten

• Geen minpunt

m***********@g******** 21-12-2021

een goede steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Wij waren al langere tijd op zoek naar een goede steelstofzuiger die lang genoeg was voor mensen met extra lengte en die ook nog de haren van onze huisdieren en de prut van het voetbalveld kon opzuigen. En die stofzuiger hebben wij nu gevonden!

Mijn vrouw is rug patiënt en mag niet zwaar tillen, voor haar is de stofzuiger een uitkomst. Ze kan hem gemakkelijk van de muurbeugel pakken en voor de trap bijvoorbeeld alleen de ‘kruimeldief’ gebruiken. Het legen van de stofzuiger gaat ook erg simpel. De ‘stofbak’ klik je simpel los en de filter kun je ook goed schoonmaken. Het enige probleem waar wij tegenaan zijn gelopen is een draadje dat zich had vastgedraaid in de stofzuigervoet en door de borstel vast kwam te zitten.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lichtjes op de borstel
  • Zuigt goed onder de bank en kasten
  • Kan ook als kruimeldief worden gebruikt
  • Accu is ook te gebruiken op andere bosch apperaten

Minpunten

• OP turbo gaat de accu snel leeg
  • Opvang bak mag wat groter

r***@h********** 20-12-2021

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch BSS8224

De Unlimited Gen 2 Serie 8, werkt goed en de 100 euro cash back werkt ook goed.
Deze draadloze stofzuiger met 2 batterijen geeft ruime tijd om het hele hele te stofzuigen wat bij ons ongeveer 200 vierkante meter betreft. Wij echt heel tevreden!!

Pluspunten

• Reikwijdte
  • Handige opzetstukken
  • Krachtig
  • Goed ophang systeem
  • Zuigmond met verlichting top je ziet het stof enzo

b***********@h********** 18-12-2021
Geschreven voor: Bosch BSS8224

heb deze steelstofzuiger nu een maandje in gebruik. Ik wilde er vooral achter komen of een steelstofzuiger een traditionele stofzuiger kan vervangen. Ik ben er achter gekomen dat dat zeker kan. Allereerst het belangrijkste van een stofzuiger, zuigt hij stof goed op? Dat is zeker het geval, ik denk dat deze steelstofzuiger en m’n oude traditionele stofzuiger elkaar wat dat betreft weinig ontlopen. Enkel in moeilijke hoekjes merk ik dat m’n oude stofzuiger iets meer kracht heeft waardoor ik niet eerst een ander hulpstukje op de zuigmond hoef te zetten. Dat moet bij de steelstofzuiger wel, maar als dat is gebeurd is het resultaat prima. Het mondstuk van de steelstofzuiger is daarentegen wel heel erg wendbaar waardoor je beter onder en om obstakels kunt zuigen. Deze steelstofzuiger heeft een aantal handige opzetstukken. De lange steel heeft verlichting aan zijn kop. Dat is echt ideaal je ziet hierdoor perfect de kruimels e.d. op de vloer liggen. Daarnaast heeft hij ook twee accu’s en een snel lader. Ik vind het fijn dat wanneer ik aan het stofzuigen ben ik niet te vaak op dezelfde plek hoef te zuigen. Daarom heb ik de stofzuiger altijd op de turbostand staan. De accu gaat hierdoor wel wat sneller op maar met behulp van de 2e accu en de snel lader kun je gewoon de accu wisselen en direct weer door. Voor mijn huis (3 verdiepingen) op turbostand heb ik twee a drie acculadingen nodig. Het legen van het afvalbakje is heel eenvoudig en ook zo gedaan. Een ander voordeel vind ik dat je de stofzuiger snel kunt uitzetten als je even iets aan de kant moet zetten o.i.d.. Met behulp van het ophangsysteem dat bij de stofzuiger wordt meegeleverd kun je de stofzuiger en alle hulpstukken eenvoudig aan de muur hangen en kun je de accu die in de stofzuiger zit ook meteen opladen. Naast dat de stofzuiger op deze manier weinig ruimte in de kast inneemt, kun je de stofzuiger ook snel even pakken om wat kruimels op te zuigen. Een nadeel van de steelstofzuiger is dat deze wel een stuk zwaarder is dan een traditionele stofzuiger.

Pluspunten

• Krachtige zuiger
  • Fijne lwd verlichting

Minpunten

• Accu snel leeg

Miranda 16-12-2021

Fantastische vervanger voor een normale stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Ik heb de Bosch Unlimited 8 een paar weekjes mogen testen.
Tijdens het uitpakken viel me als eerste op dat er behoorlijk wat accessoires bijzitten. Ik was vooral geïntrigeerd door een lange platte soort slang. Ik denk bedoeld voor achter de kachel? Deze werkt aardig, de andere opzetstukken zijn ook erg handig. Stofzuigerkopje om de bank te stofzuigen werkt echt top en laat (voor de echte schoonmaakliefhebbers) mooie strepen achter in de stof. Verder was ik aangenaam verrast door het gewicht van de stofzuiger. Deze vind ik namelijk helemaal niet zwaar en kan ik gemakkelijk vasthouden zonder lamme arm te krijgen tijdens het stofzuigen van mijn hele huis. In gebruik heeft de stofzuiger goede zuigkracht, zeker ook op de normale stand. De turbo stand is echt nog vele malen krachtiger, maar trekt de batterij van je stofzuiger wel echt een stuk sneller leeg. Mijn favoriet is de automatische stand. Die past zichzelf aan (houten vloer vs vloerkleed) en hiermee kan ik makkelijk mijn hele huis doen. De lampjes op de stofzuigerkop helpen het stof zien liggen in de donkerste hoekjes, maar de afgeronde kop maakt het wel lastiger om het stof in een scherpe hoek op te zuigen. Gelukkig trek je de stang er zó vanaf en heb je een handige kruimeldief in je handen voor het detailwerk. Ik kan oprecht zeggen dat ik het jammer vind dat ik ‘m straks weer in moet leveren, want dit is echt een topding.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel accessoires
  • Auto-stand

Minpunten

• Oplader batterijen is vrij luid

Frans030 13-12-2021

Een prima draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Wij hebben de stofzuiger een paar weken mogen testen.
Het eerste wat opvalt aan de stofzuiger is het gewicht. In tegenstelling tot onze traditionele stofzuiger, is hij lichter. Alleen moet je het gewicht dus wel zelf, met 1 hand tillen, dus voelt hij zwaarder aan.

De stang is niet in lengte instelbaar war het voor korte of lange mensen, of schoonmaakwerk dichtbij wat onhandig maakt. Het standaard opzetstuk bevalt lampjes. Onder de bank, bed of onder de kast is dit toch erg handig. Je ziet goed waar je geweest en wat er nog ligt.

Bij de stofzuiger zitten verschillende opzetstukken. Deze zijn allemaal handig op te bergen door een muurbevestiging. De stofzuiger als ook 3 opzetstukken kunnen zo makkelijk worden weggeborgen en de stofzuiger kan dan gelijk ook opladen.

Het flexibele opzetstuk is heel handig voor achter de radiator of voor je rugzak/backpack uit te zuigen. Doordat het flexibel is kan je goed in de hoekjes komen of beschadig je niet de muur achter de verwarming.

Het meubel opzetstuk is ook erg handig. Je beschadigd niet je bank maar je haalt wel alle viezigheid weg.

Het derde opzetstuk is wat onhandig. Het is te klein om je stofzuiger een kruimeldief te maken. Deze hebben we dan ook niet veel gebruikt.

Het standaard zuigstuk heeft een draaiende borstel in de kop zitten. Dat is soms wat snel vies van de haren of draadjes. Je kan wel heel makkelijk de kop eruit halen, maar moet dan wel de viezigheid los trekken. Wij hebben een kleed wat erg goed schoon wordt gemaakt door de borstels. Dat is echt een voordeel.

De accu oogt wat klein, maar gaat redelijk lang mee. Op de turbo stand is hij wel redelijk snel leeg, maar met auto of eco stand kan je wel 2 verdiepingen stofzuigen. Met de snellader en extra accu hoef je gelukkig niet halverwege te stoppen en kan je je karwei afmaken. De snellader maakt wel wat lawaai, maar dat is alleen tijdens het laden.

Qua zuigkracht is de stofzuiger prima. Met gemak zuigt hij alle ‘normale’ afval op. Alleen als je iets hards opzuigt, bijvoorbeeld kleine steentjes, dan maakt hij een hard ratelend geluid. Doordat al het afval in het reservoir komt, kan het ratelen tegen het plastic aan. Maar je zit nooit meer zonder stofzuigerzakken! Dat is echt heel fijn.

Al met al is het een prima stofzuiger. De vrijheid van draadloos is een grote plus. De snellader en extra accu zorgen ervoor dat je altijd door kan gaan en je zit nooit zonder stofzuigerzakken.
Je moet wel goed de kop schoon houden en als kruimeldief mis je het juiste opzetstuk.

Pluspunten

• handig opbergsysteem voor aan de muur
  • Handige opzetstukken
  • Duurzaam systeem (geen stofzuigerzakken)
  • door de lampjes zie je vuil goed liggen

Minpunten

• maakt herrie bij het opzuigen van harde dingen
  • extra snellader maakt wel wat herrie

Cees 13-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Wij hebben deze gekocht omdat hij licht in gewicht is
Lekker wendbaar
En 2 afneembare accu s
Die op alle bosch apparaten passen
En een redelijke prijs/kwaliteit verhouding
Blij met deze aankoop

Pluspunten

• Wendbaar , licht in gewicht, 2accu s
  • Accu’s passen op alle bosch apparaten

Minpunten

• Prijs zou wat lager mogen

Champ 13-12-2021

Goede & makkelijke steelstofzuiger

Gebruikersgemak:
Ik heb deze steelstofzuiger mogen testen en ben erg enthousiast. Het design is prima en netjes. Voornamelijk door het feit dat de stofzuiger gemakkelijk in de hand ligt en je geen kabel hebt met een stofzuiger die je achter je aantrekt. Via de wandhouder is de steelstofzuiger gemakkelijk in de kast op te bergen.

Werktijd:
Er zijn twee wisselbare accu's bijgeleverd waardoor je gemakkelijk je gehele huis kunt stofzuigen door halverwege even van accu te wisselen. De accu kun je opladen in de steelstofzuiger en de tweede in de bijgeleverde accu (snel) lader. Dit werkt super. Binnen 30-60 min is de accu weer volledig opgeladen.

Zuigkracht:
De steelstofzuiger heeft meerdere standen, een normale, een eco en een turbo stand. Bij de normale en eco stand merk ik dat hij het wat zwaardere vuil niet meeneemt, waardoor ik vrijwel altijd de turbo stand gebruik waarbij hij wel al het vuil opzuigt. Dit maakt wel dat de accu sneller leeg is, maar gelukkig heb je een tweede accu waardoor dat voor mij geen probleem is.

Mondstuk:
Er worden meerdere mondstukken bijgeleverd welke ideaal zijn om je huis optimaal schoon te maken.
De hoofdstofzuiger heeft LED-verlichting waardoor je duidelijk ziet waar er nog vuil op je vloer ligt en je het optimaal kunt schoonmaken, een erg handige optie. Daarnaast wordt er een 2-1 zuigmond, een flexibele lange kierenzuig mond en een mini turbo zuigmond bijgeleverd. Hiermee kun je dus gemakkelijk je stofzuiger aanpassen om alle oppervlakken schoon te maken; zoals bijv. je bank, vloerkleed maar ook onder je bed/bank is gemakkelijk te bereiken.

Al met al een aanrader om aan te schaffen voor gemakkelijke, snelle en goede schoonmaak.

Pluspunten

• Zuigkracht (turbo)
  • Draadloos
  • 2 accu's

Minpunten

• zwaarder in de hand

Eef 12-12-2021

Verbluffend goede, efficiënte zakloze stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Ik heb deze Bosch Unlimited 8 stofzuiger nu een aantal weken in bezit en ben erg enthousiast over het geheel genomen over de prestaties en hoe makkelijk deze in gebruik is!

Als eerst wil ik de zeer uitgebreide hoeveelheid accessoires benoemen die meegeleverd worden waardoor je de stofzuiger echt overal kan gebruiken. Over het design is zeer goed over nagedacht en alles is op elkaar afgestemd. Het wisselen van de accessoires is met 1 klik te doen en reinigen van de filters en opvangbak is ook snel en simpel te doen.

Het snelladen van de accu’s gaat ook daadwerkelijk snel, binnen 15 min is de accu weer vol. Er worden 2 accu’s meegeleverd die ook echt nodig zijn. Dit is ook tegelijkertijd mijn eerste kritiekpuntje want de accuduur vindt ik zelf nogal beperkt en zeker in turbostand. Als voorbeeld kan ik aangeven dat we de 2 accu’s volledig opgebruiken voor ons 3 verdiepingen met 160m2 vloeroppervlak snel te kunnen zuigen. Je moet dus beetje passen en meten om goed met de accu capaciteit om te gaan. Gelukkig geeft het display het prima aan en kan je spelen met de turbo, auto en eco stand om het maximale uit de accu te halen.
Wat betreft de zuigkracht is het verbluffend goed en met de verschillende standen prima inregelbaar voor bv gordijnen of andere kwetsbare materialen die toch stofvrij moeten gemaakt worden. De grote stang met LED verlichting is perfect en in alle posities te maneuvreren waarmee je alle hoekjes kan bereiken. De LED verlichting is super waarmee je alle stof of kruimels heel goed ziet liggen die je normaal niet ziet. Hierdoor wordt je huis nog schoner en minder stoffig.
Dit mondstuk heeft wel erg veel moeite met kleden en dan met name hoogpolige. In dit mondstuk zit een rond draaiende borstel die op vloerkleden het erg moeilijk krijgt. Als er teveel weestand ontstaat gaat de rond draaiende borstel in beveiliging(stopt ermee) en gaat de verlichting uit. Op zich geen groot issue maar wel iets om rekening mee te houden.

Om de stofzuiger op te bergen is een accessoire meegeleverd die je aan een muur kan bevestigen waar zeer slim voor alle accessoires een positie is aangebracht waar de mondstukken op vast kan klikken. Echt super handig en zeer goed over nagedacht! Bij mijn vorige stofzuigers lagen deze mondstukken rond te slingeren en kon je ze niet vinden als je ze een keer nodig had….

Samenvattend ben ik erg tevreden met deze top stofzuiger. Hij hoort zeker thuis in het topsegment van de zakloze stofzuigers!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • 2 accu's
  • Vele accessoires
  • Handig op te bergen
  • Simpel te reinigen

Minpunten

• accu's gaan redelijk snel leeg
  • Grote mondstuk heeft moeite met kleden
  • redelijk zwaar als je hele huis doet

Rachel S 09-12-2021

Hele fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Wat is dit een fijne stofzuiger! Ik heb deze stofzuiger van Bosch enkele weken mogen testen en ik ben fan.

De Bosch Serie 8 is makkelijk in gebruik, heeft hele goede en aanpasbare zuigkracht.
Daarnaast heeft de stofzuiger een mooi design, ligt goed in de hand maar deze is wel wat zwaarder dan dat ik gewend ben. Gelukkig is de zwaarte goed te doen. Mijn huidige stofzuiger is geen steelstofzuiger en heeft een snoer, dus wat een verademing is het dan om met deze stofzuiger te kunnen stofzuigen zeg!
Deze Bosch is super wendbaar en ik kan mijn hele huis stofzuigen met de twee accu's die je kunt wisselen! De accu's zelf zijn snel vol door de meegeleverde snellader, ik vind wel dat deze lader aardig wat geluid maakt tijdens het opladen maar je ervaart de power doordat de accu ook zo vol is. Ik vind de LED-verlichting ook ideaal, je ziet precies waar nog stof ligt (vooral handig tijdens regenachtige dagen of als het wat donkerder is). Het geluid valt me mee, zelfs in de turbo stand. Met de verschillende opzetstukken kun je ook makkelijk de bank (met in mijn geval losse kussens..) stofzuigen en makkelijk onder kasten etc. komen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede zuigkracht
  • Handige LED-verlichting
  • Twee accu's om te wisselen

Minpunten

• De snellader maakt aardig wat geluid

MichelK11 09-12-2021

geweldig product

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Ik heb dit product mogen testen en ben er erg tevreden mee.
Het gebruiksgemak ten opzicht van een stofzuiger met snoer is geweldig, je pakt de draadloze stofzuiger veel sneller en vooral het stofzuigen van een trap werkt perfect, zonder dat je kans hebt om over een snoer te struikelen.

De werktijd van de accu is redelijk tot goed, je kunt er makkelijk het hele huis mee stofzuigen, en mocht hij toch leeg raken tijdens het stofzuigen is het fijn dat er een 2de accu bij zit.
het opladen van de accu gaat snel, met een half uurtje heb je weer een volle accu, alleen de lader maakt wel wat geluid.

De zuigkracht is vergelijkbaar als die van mijn huidige stofzuiger met snoer.
De stofzuiger is uitgerust met meerder standen voor de zuigkracht.
Op een gladde vloer werkt de auto stand goed en op tapijt werkt de turbo stand goed.

Ik ben vooral zeer tevreden over de werking van de stofzuiger op tapijt, de borstel zorgt er goed voor dat het vuil uit het tapijt geklopt wordt, en werkt beter als mijn huidige stofzuiger.

Er zitten meerde mondstukken bij de stofzuiger waarmee je uitstekend uit de voeten kunt, het flexibele monstuk heb ik gebruikt om tussen de verwarming te stofzuigen en om in moeilijk bereikbare hoekjes te komen.

De LED verlichting van de stofzuiger is een mooie toevoeging, je kunt heel goed zien waar je wel en niet bent geweest, en onder de bank, of in donkere hoekjes is het ideaal.

De opvangbak is niet heel groot, maar deze is eenvoudig los te halen en te legen.

Er zit een ophangsysteem bij waardoor je de stofzuiger makkelijk een plaats kan geven zodat deze niet in de weg staat, en je kunt de mondstukken allemaal aan dit ophangsysteem bevestigen.
Je hebt dus alles mooi bij elkaar.

De stofzuiger is wel wat zwaarder als een stofzuiger met snoer, maar ik was hier snel aan gewend en is voor mij geen probleem.

Mijn conclusie is dat dit een goede stofzuiger is die qua zuigkracht niet onder doet voor stofzuigers met snoer, en in gebruik vele malen handiger is.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig in gebruik
  • verlichting is handig

Minpunten

• is iets aan de zware kant

Damy_Reviewer 08-12-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Ik heb deze stofzuiger een aantal weken getest omdat ik zelf benieuwd ben naar de voor- en nadelen in vergelijking met een stofzuiger met snoer.

Gebruiksgemak:
Vanwege de goede en uitwisselbare accu is dit product uitstekend te gebruiken. Geen lastig snoer waarmee je de andere kant van de kamer niet haalt of een grote unit die je mee de trap op moet nemen. Hij is niet zwaar en heeft meerdere standen en koppen waardoor het erg goed werkte.

Het kleine nadeel is dat er minder vuil in de stofzuiger past dan mijn huidige stofzuiger. Deze is aan wel helemaal vol en met een groter huis zal dit dus onder het stofzuigen geleegd moeten worden.

Accu:
Ik kon met 1 volle accu met gemak mijn hele huis (rijtjeshuis) stofzuigen.
Klein nadeel is het geluid bij het opladen van de accu, het blaast volgens mij lucht uit voor koeling en dit hoor je. Oplader hebben wij gelukkig in de berging maar als je in dezelfde ruimte zit is het minder aangenaam.

Schoonmaakprestatie
Die is geweldig, de stofzuiger heeft verschillende standen waardoor zowel tapijt, laminaat en kussens/banken makkelijk en goed worden schoongemaakt. We hebben zelf een hond en 2 katten wat vaak haar achterlaat op kussen maar met deze stofzuiger was dit vrij goed weg te halen.

Design:
Mooi compacte stofzuiger. misstaat niet als je het in het zich hebt staan. Ook de verlichting aan een van de koppen onder het stofzuigen ziet er mooi uit en is erg handig.

Pluspunten

• Draadloos
  • uitwisselbare accu
  • Verschillende koppen
  • Meerdere standen

Minpunten

• Geluid bij het oplanden
  • Opvangbak wat klein

a*********@g******** 06-12-2021

Erg goed

Geschreven voor: Bosch BSS8224

Geweldige en krachtstofzuiger. Werkt zeer aangenaam en is gemakkelijk te bedienen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden met deze aankoop. Accu's zijn prima en ik kan met de stofzuiger met 1 volle accu het hele vrij grote appartement schoon zuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksduur accu
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Opladen accu's is tamelijk goed te horen