Philips 2000 Series XB2125/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series XB2125/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nique Verhaar 18-10-2023

3 keer kapot in 2,5 jaar

stofzuiger nu 2 jaar en 3 maanden in bezit. In de eerste 2 jaar is ie al 2 maal teruggestuurd voor reparatie, omdat ie ermee stopte. Wat toen overigens nog onder de garantie viel. Daarna kwam de stofzuiger wel goed gerepareerd terug. Nu is ie sinds 3 maanden uit de garantie en nu geeft het ding er wéér de brui aan. En nu kunnen we hem dus weggooien, want de reparatiekosten zijn net zo hoog als de aanschaf van een nieuwe stofzuiger,
Was verder in gebruik een prima ding. Misschien gewoon pech gehad met een maandag-model, maar ik zou deze dus nooit meer aanschaffen.

Pluspunten

• licht en wendbaar
  • fijn in gebruik

Minpunten

• onbetrouwbaar
  • 3 x kapot in ruim 2 jaar

Bert 27-08-2023

Top ding

Al meer dan 2 jaar en nog steeds top. Zuigkracht hetzelfde (goed) en de snoer rolt automatisch op. Iedere week zeker 1x gebruikt. Steelstofzuiger presteerde slechter en ging weer retour, deze niet.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dierenharen weg
  • Snoer rolt op

Minpunten

• Reservoir na iedere zuigbeurt legen

g******@g******** 08-09-2021

Waardeloos product

Ik begrijp niet hoe gebruikers de zuigkracht van deze stofzuiger als goed hebben kunnen beoordelen. Deze stofzuiger zuigt nagenoeg niet. Zand? Vergeet het maar. Zelfs een nietje wil ie nog niet opzuigen. Waardeloos product. Miskoop.