Philips PerformerPro FC9185 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerformerPro FC9185 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Wuco 26-04-2014

Deze stofzuiger ruikt heel erg stinkt met zuigen net of je de stof ruikt, waait er bij wijzen van spreken uit. Het hele huis stinkt dan een poosje. Maakt ook wel veel lawaai.
Ben niet echt tevreden.

Wiellertje 17-02-2014

Nadat mijn eerste Philips stofzuiger mankementen kreeg met borstel en de zuigbuis, had ik geen schik meer met deze stofzuiger en besloot ik om een nieuwe te kopen.
Na diverse reviews hebben gelezen over de Philips stofzuigers, besloot ik deze te kopen type FC 9185. De zuigkravht is namelijk erg goed van de Philips.
Nu na 5 mnd heb ik er genoeg van.
wat een rot stofzuiger is dit !!!!!!

Weer problemen met de zuigbuis, die zakt telkens in elkaar en ook vloog er een borsteltje van de driehoek borstel eraf.
De snoer is te kort vind ik en tijdens het zuigen vliegt de snoer spontaan in de stofzuiger.Wat een ergernis is dat.
Nee, nooit geen Philips meer.
Ik koop maar weer een Miele, die zuigt misschien iets minder, maar de buis en onderdelen zijn veel stabieler.

che07 30-07-2013

Onze vorige stofzuiger was ook een Philips en die beviel goed. Daarom weer een Philips genomen. Deze heeft een enorme zuigkracht en is praktisch in gebruik. Uitstekende parketborstel met zachte haren die ook nog alle hoekjes neemt.
Mooie vormgeving. Prima apparaat.

j.braakhekke 30-07-2013

Wat krachtbeest. Had hiervoor een oudere Miele stofzuiger. Deze maakte een hoop lawaai, maar zoog niet goed meer. Met deze Philips stofzuiger is de zuigkracht weer terug. Daarnaast is die stofzuigermond ideaal om langs randjes te gaan en om in hoekjes te komen. Ik vind het apparaat redelijk compact, zeer wendbaar en vooral goed hanteerbaar.

Een klein minpuntje is dat het snoer iets langer had gekund. Om die reden een 9 voor gebruiksgemak en vormgeving.

Conclusie, een top apparaat die ik aan mijn vrienden zou aanbevelen.

soula 29-07-2013

Super krachtige stofzuiger! heel handig in gebruik, mooi design, compact formaat. Gaat perfect op tapijt of parquet!

beatricea 28-07-2013

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van deze krachtige stofzuiger. Door aanwezigheid van meerdere honden gedurende de vacantieperiode is dagelijks stofzuigen een voor mij must. Deze stofzuiger voldoet optimaal aan mijn wensen,ook de parketborstel is een welkom extra accessoire.
Ook het ronde netsnoer is een grote verbetering tov mijn oude stofzuiger, zit nooit meer klem onder de deuren. Kortom een goede aankoop

dreamboxnl 27-07-2013

Over het algemeen een hele goede stofzuiger zeer tevreden erover. Zuigkracht is heel goed en de stofzuiger is wendbaar. makkelijk in gebruik.