Miele S8 Cat & Dog rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S8 Cat & Dog rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Eva 24-01-2017

Lawaai

Geschreven voor: Miele S8 Cat & Dog rood

Wij hebben 2 honden, vandaar de keuze voor een Miele Cat & Dog. Helaas....
Het klepje waaronder de atributen zitten sluit scheef. Ik heb de stofzuiger nu 2 jaar en hij piept en fluit zo hard dat het hele ding niet meer bruikbaar is. Alles al geprobeerd: alle filters vervangen, maar helaas. En uiteraard is de garantietermijn net verlopen... Voor mij niet zo'n duur ding meer. Als ik hem toch na 2 jaar moet vervangen zie ik de meerwaarde van een duurder apparaat niet.

Pluspunten

• turboborstel

Minpunten

• heel harde piep
  • materiaal is prut/breekbaar

Officiele reactie van Miele 25-01-2017

Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft en willen graag met u in contact komen. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw adresgegevens te mailen aan webcare@miele.nl.

bgriep 05-01-2019

Hier precies hetzelfde,je hoort dat ie niet meer krachtig genoeg zuigt,de turboborstel komt nog amper in beweging en als ik zonder steel iets wil zuigen,klapt het filter omhoog en zuigt hij helemaal niet meer!Zeerjammer,omdat hij het 2 tot 3 jaar goed heeft gedaan en dan van de een op andere dag niets meer.

Arjan 02-01-2016
Geschreven voor: Miele S8 Cat & Dog rood

Na 2 jaar gebruik ging hij steeds meer lawaai maken, nu doet hij het niet meer.
Mijn vorige stofzuiger van Philips hebben we 17 jaar mee gedaan.
Ik dacht ik koop een goeie van Miele "want er is geen betere"
Conclusie: stofzuiger zuigt en bedient goed, maar duurzaamheid is zeer slecht.

Rob Staples 11-09-2014
Geschreven voor: Miele S8 Cat & Dog rood

"Miele, er is geen betere" thans "Miele immer besser", onder dat motto hebben wij deze stofzuiger aangeschaft. Ook omdat wij meerdere apparaten van Miele hebben. Helaas is na een aantal maanden al een gebrek geconstateerd. Het velours van het hulpstuk om de bank/stoelen te zuigen is al verdwenen en kort daarna is het mechanisme om de stofzuigerslang in lengte aan te passen ook kapot.Dit alles binnen een tijdsbestek van enkele maanden na aankoop. Vervolgens dit meerdere malen gemeld bij Miele waarop tot op heden nog geen reactie is ontvangen. "Miele...jammer"

Officiele reactie van Miele 15-09-2014

Beste heer Staples, vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent over de hulpstukken bij uw stofzuiger. Graag willen wij in contact met u komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw gegevens te mailen naar webcare@miele.nl Bij voorbaat dank. Miele Nederland Webcare

productgetest 24-11-2012
Geschreven voor: Miele S8 Cat & Dog rood

Na een Siemens die door gruis en bouw stof minder functioneerde een Dirt Devil. Maar deze zuigde niet voldoende voor ons huishouden met twee katten en een baby op komst. Veel gezocht en een Dyson overwogen maar deze zijn wel zo gruwelijk duur en we hebben beiden huisstofmijd allergie dus het legen van deze stofbak is ook niet echt een pretje. Uiteindelijk besloten de Cat&dog aan te schaffen en daar zijn we dan ook heel blij mee! Zuigt moeiteloos onze PVC vloer maar ook de inloopmat en deurmat. Echt een aanrader. Zeer hoge zuigkracht. PS: kijk uit met koordjes van luxaflex, inbetweens enz.. Deze raken makkelijk verstrikt in de turboborstel. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Tevreden zijn we nu al!