Bosch BGL35MOVE5 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MOVE5 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jmdekoning 02-01-2014
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Na lang tijfelen tussen deze en een philips hebben we vorige week deze binnengehad en bevalt voor zolang we hebben hebben erg goed.

Hij is klein en compact en heeft een erg lang stekker snoer, ik schat zo een 10+ meter waardoor we de hele benedenverdieping en boven kunnen stofzuigen zonder van stopcontact te wisselen.

Tevens is de flexibiliteit van de slang een enorme plus.

Hij oogt erg goed en degelijk voor een toch wat klein apparaat.

De grootste reden dat ik voor deze stofzuiger ben gegaan is duurzaamheid dus ik hoop dat ik over 4 jaar nog een review kan schrijven met het feit dat hij het nog steeds doet als toen ik hem heb gekocht.

Enige minpunt is dat je zo nu en dan tijdens zuigen een hoge pieptoon hoort wat gecreeerd wordt door de motor dat vind ik af en toe storend.

Mijn vriendin is er trouwens ook erg tevreden over, is denk ik ook belangrijk om erbij te vermelden.

Ritaforster 10-11-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Tot dus ver een prima stofzuiger, zuigt uitstekend. Lekker lang snoer. Alleen niet geschikt voor lange mensen(ben zelf 1.75cm) dan is de steel tekort. Heb nu mijn oude steel van de vorige stofzuiger erop gezet(siemens) dit gaat prima.

Jankes 12-09-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Deze Bosch MoveOn stofzuiger voldoet perfect heeft meer dan voldoende zuigkracht is goed wendbaar en komt door de kleinere zuigmond ook makkelijk in hoeken en onder kasten enz. Ik ervaar alleen of en toe het probleem dat de uitschuifbare zuigbuis naar binnen schiet als ik wat meer druk uitoefen en verder lukt het mij ook wel eens dat ik de zuiger omver trek in plaats van voorruit. Door het langere snoer kan ik precies de hele onderverdieping stofzuigen. het geluid dat de zuiger produceert blijft binnen het aanvaardbare en is zeker niet storend. Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger.

vonnie 30-08-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Ben erg blij met mijn MoveOn, volgt probleemloos door de grote wielen en ook heerlijk dat het snoer lekker lang is; niet meer halverwege een ander stopcontact opzoeken.Ook de kattenharen op mijn kleed zijn zo weg met zijn geweldige zuigkracht.In vergelijking met mijn vorige stofzuiger is deze fluisterstil, zelfs op hoogste vermogen; kortom, super!

debbyvanveluw 28-08-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Ik heb de stofzuiger nu een paar weken gebruikt en bevalt prima.
Het snoer is lekker lang, ik kan de hele woonkamer ermee rond.
De motor is zeer krachtig heeft een grote zuigkracht. Er zit een fijne parket/ laminaat borstel bij. De wielen krassen niet over de vloer door de rubberachtige banden. De slang kan helemaal roteren en is heel makkelijk om te trekken.
Hij heeft een leuke vormgeving.
Mijn keus is gevallen op de lichtblauwe, het is een leuke frisse kleur.
Kortom een superfijne stofzuiger.

alyt 28-08-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Wat een prachtige stofzuiger. En keuze uit drie mooie kleuren. Fijn, dat 15 meter snoer, kan ik in een keer de kamer stofzuigen. De lange, flexibele slang is ook erg praktisch en handig voor lange mensen. Bovendien is de stofzuiger erg krachtig en maakt hij mijn vloeren goed schoon.
De extra parketborstel gebruik ik niet, ook al heb ik een harde vloer. De andere borstel bevalt mij al goed.

hverbree 11-10-2013

Volgens de specificatie zit er maar een snoer bij van 7,3 m.
en is de actieradius geen 15 maar 10 m.10 m
Ik had dat pas in de gaten toe ik mijn nieuw Bosch BGL35MOve al in gebruik nam en merkte dat het snoer aan de korte kant was.
Jammer als ik dit eerder had geweten dan had ik deze niet gekocht.

Ern50 28-12-2013

ik lees bij de ene review dat hij niet geschikt is voor lange mensen en bij de volgende review weer dat hij juist wel geschikt is voor lange mensen. En bij specificaties staat 7,3 m snoer. en hier lees ik over 15 meter snoer. Ik weet nu niet meer goed waar ik op af moet gaan?

marina_64 26-08-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Het is een prima stofzuiger, lekker wendbaar, klein, lang snoer en krachtige zuigkracht. Jammer dat de hulpstukken er niet in opgeborgen kunnen worden.

Anner030 19-08-2013
Geschreven voor: Bosch BGL35MOVE5 rood

Ben erg blij met deze Bosch Moveon, hij is lekker licht, heeft een sublieme zuigkracht die heel goed te regelen is.
Hij maakt ook niet zoveel herrie dat is ook mooi meegenomen.
Het grote bereik is ook heerlijk, met een stopcontact in de huiskamer kan ik de hele benedenverdieping plus trap doen.
Je kunt ook heel fijn met deze stofzuiger manoeuvreren .
Bovendien ziet hij er ook nog heel eigentijds uit en heeft hij een fijne omwonden slang waardoor je niets beschadigd! Echt een TOP stofzuiger