Canon EOS 600D + EF-S 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 600D + EF-S 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

HSC077 05-02-2014

Blijkt goed te functioneren, met de standaardlens ook bij minder licht, Prima scherpte. Ik gebruik liever de flits niet, komt de kwaliteit niet ten goede, maar met de juiste instelling is ook bij minder licht een kwaliteitsfoto mogelijk.
Ben zeer tevreden.

superesther 25-08-2013

Ik ben van de canon powershot SX130IS overgegaan op een spiegelreflex camera. Na lang zoeken en vergelijken ben ik op deze camera uitgekomen. Het was even schrikken hoeveel meer ik nu kon, maar de camera is gelukkig makkelijk te begrijpen. De live-view optie is ideaal, maar dat gaat wel een stuk langzamer dan via het oculair. Het enige nadeel dat ik na de 3000 foto's/video's die ik nu heb gemaakt heb gemerkt is dat als je filmt de camera alleen scherpstelt voordat je gaat filmen en dit tijdens het filmen niet meer corrigeert.

w.tenhove 08-06-2013

Ik heb jaren met een panasonicc lumix TZ serie gefotografeerd tot ik tot de conclucie kwam dat ik soms een stukje tekort kwam in kwaliteit. Vooral in het macroberijk

jvanhuizen 25-01-2013

Ik heb dit toestel gekocht voor mijn zoon als cadeau. Ik vind het een mooi instap model, goed betaalbaar en heeft veel mogelijkheden.

Het product voldoet aan de verwachting. Het gebruikers vriendelijk toestel waarbij naast het maken van foto’s de mogelijkheid van filmen zit. Hiernaast is het scherm uitklapbaar en te verdraaien wat prettig werken is. Er zit een uitgebreide Nederlandse beschrijving bij. Ik zou een beginnend fotograaf dit toestel zeker aanraden.

jojoge 18-01-2013

Prachtig toestel met veel mogelijkheden. Vooral voor uitsnedes en macro heel goede kwaliteit. Het uitklapbare en draaibare display maakt fotograferen uitallerlei hoeke vaal makkelijker. Duidelijke en uitgebreide menu opties. Lens is basic, maar gestabiliseerd en goed. Extra lenzen geeft veel diverse mogelijkheden. Een echte aanrader voor de fotograaf die meer wil dan alleen kiekjes.

niekrus 20-06-2012

Ik vind de Canon een prachtige camera de foto's zijn goed (donkere ruimte's met flits ) tot zeer goed ( foto's bij daglicht ) de kleuren zijn zeer natuurlijk ik heb een aantal camera's geprobeerd maar deze vind ik toch de beste keus alleen in sommige tests geven ze op dat het full HD filmen ook zeer goed is maar dat vind ik tot nu toe toch zeer tegenvallen in vergelijking met mijn Panasonic SD 90 die prachtige video's maakt maar kortom de Canon 600D is een aanrader

Dan69 13-08-2011

Zeer mooi toestel met goede prestaties en veel mogelijkheden. Het menu is zeer gemakkelijk te bedienen en de onscreen uitleg is nuttig. Foto's hangen natuurlijk af van de lens. De kitlens is "basic". Zo treedt er aan de randen van de foto's zichtbare chromatische aberratie op bij gebruik groothoek. Voor professionelere foto's wordt best een betere lens aangeschaft. Ook filmen in Full HD hoogkwalitatief.

mennovjcanon 06-08-2011

Erg mooi toestel! Prachtige kwaliteit en goede bediening mogelijk.
Zelf de nieuwe tamron 18-270, kwaliteit en bereik toch beter! Kitlens is 'basic', een nieuw objectief is toch beter!
Enige minpunt is de snelheid van achter elkaar fotograferen, voor vliegende vogels of iets anders is 3.7 fotos per seconde toch jammer. Een mark camera kan er 10 per seconde, voor écht snel bewegende beelden (>30/40km/u) toch iets beperkt