Canon EOS 500D zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS 500D zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Sieger 02-02-2010
Geschreven voor: Canon EOS 500D zwart

Heb 'm nu een paar dagen in bezit, gekocht bij NEBO, incl Sigma 18-200 OS. Alles naar volle tevredenheid, levering ging perfect. Kaarten gekocht bij memorystunter, ook prima.
Mooie camera, met een beetje achtergrondinformatie kun je hier geweldige foto's mee maken, ben 'm nog dagelijks aan het ontdekken. 't Is mijn eerste SLR maar ik wil meteen niet anders meer. Beslist een aanrader voor iedereen die niet langer 'kiekjes' wil maken, tijd voor echte foto's!

Rollie99 22-12-2009
Geschreven voor: Canon EOS 500D zwart

Prima kamera, veel mogelijkheden en inderdaad zeer goede foto's. Ik kan hier nog een heleboel over vertellen maar ik wil hier wel een opmerking maken over Live View. Deze functioneerde vanaf het begin niet goed. Probleem was binnen een maand steeds erger, begon strepen te trekken op de foto's. Kreeg van Kamera-Express meteen een nieuwe. Deze kamera heeft nergens last van.
Hoop maar dat dit een incidenteel geval is.