Virtufit Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 305 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Trampoline met Veiligheidsnet - Zwart - 305 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lorenzo 23-06-2023

Great quality!

Superior quality, it's a product build to last. Easy to assemble, and safe for the kids. Recommended!

Leen 10-06-2023

Springplezier gegarandeerd

Prima trampoline met een goede prijs/kwaliteitverhouding. 14 jarige dochter heeft er al uren springplezier mee beleefd. Heel tevreden!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Opzetten
  • Ideale grootte

c*************@t********* 09-06-2023

Het is het perfect speelgoed voor kinderen van alle leeftijden. Degelijk en veilig . Alleen beter nog extra vastpinnen in de grond want de onze ging bij hevige wind de lucht in .Hierdoor zijn de buizen van het net geplooid. Jammer want dat oogt niet zo mooi! De gespen die de inkom extra afsluiten zijn van slechte kwaliteit, ze waren al na 2 weken kapot . Er waren tanden van afgebroken en niet meer bruikbaar . Maar het blijft topspeelgoed !

Pluspunten

• Veilig
  • Veert prima

Minpunten

• Licht
  • Afwerking van de sluiting is snel stuk

Pascal 31-03-2022

Uitstekende trampoline voor de kinderen

Super tevreden met de trampoline. Makkelijk in elkaar te zetten en stevig genoeg voor de kinderen. Ook is het veiligheidsnet erg veilig. Al met al een goede aankoop voor de kinderen!

Pluspunten

• Frame
  • Veiligheidsnet
  • Trapje

s********@o********** 30-03-2022

Goede trampoline!

Ideaal vermaak voor de kids!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en in ongeveer 1.5 uur gemonteerd! De grootte is ook perfect. Niet te groot en niet te klein.

p***********@g******** 22-03-2022

Heel tevreden, was een goede investeren voor de kinderen

kinderen (6, 11, 14) waren heel blij.
opstelling was gemakkelijk en de kinderen (tieners) kon wel helpen. Behalve alle de veringen hadden zij dit bijna alles alleen gedaan. Met 2 (maar liever 3) kan de trampoline gemakkelijk verplaatst worden in de tuin zodat ik kan de gras afmaaien. Wij zijn heel tevreden met deze :)

Pluspunten

• gemakkelijk opstelling
  • voelt stevig en stabiel
  • extra sluitingen over de rits
  • alle nodig tools inbegrepen

Minpunten

• metaal steunpalen waren vettig.
  • zwarte voetjes komen makkelijk af