Philips CSS5123/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CSS5123/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

pinguine73 14-11-2013
Geschreven voor: Philips CSS5123/12 zwart

Wat een geweldig apparaat!!! De kinderen zaten echt te genieten bij films, omdat er zo veel beleving in het geluid zit. Uiteraard zijn er betere geluidsinstallaties te koop, maar juist de combinatie van:
- schitterende vormgeving
- mooi geluid
- draadloze subwoofer
- ingebouwde mediaspeler
zorgt er voor dat je echt in één keer klaar bent!
Plug & Play en gaan ;-)
De mediaspeler speelt tot nu echt alles af, ook formaten die niet in de beschrijving zijn opgenomen (vob, iso). Dit was echt een verrassing en had me beetje voorbereid op het moeten omzetten van enkele oudere films naar een mkv of avi file, maar dit is dus niet nodig.
Hij hangt bij mij in het netwerk (bedraad, maar draadloos kan ook)waar ook mijn NAS zit en met een HDMI kabel op de HDMI-ARC aansluiting van de tv aangesloten.
Ook dit is een verrassing; hierdoor maar één afstandsbediening nodig!! (maakt niet uit of het die van mijn tv is of die van de soundbar).

Hesqie 11-07-2012
Geschreven voor: Philips CSS5123/12 zwart

Na 1 week dit toestel snel teruggebracht. De potentie is zeker aanwezig maar het is zo buggy/instabiel als wat. Als Philips de firmware helemaal had doorontwikkeld zou dit een mooi apparaat kunnen zijn maar het is het allemaal "net" niet.

- Wanneer er geconnect wordt met een Android device en vervolgens de soundbar wil uitzetten gaat dit alléén nog maar dmv de spanning eraf te halen. De AB werkt dan niet. De AB zou in alle situaties primary moeten zijn maar is het dus niet.
- Het opstarten van de soundbar duurt ontzetten lang, ong dan 30sec
- De bijgeleverde Android App werkt niet naar behoren. (bijv. harder/zachter zetten gaat niet, Bass en Treble niet in te stellen, niet mogelijk om te switchen tussen aux modus)
- De mediaplayer kan geen MKV's afspelen over een (bekabeld) netwerk. Het beeld schokt bij snelle beelden.
- De bass-box is draadloos en zou overal moeten kunnen worden geplaatst maar wanneer een persoon zich bevind tussen soundbar en bassbox verliest deze de verbinding/connectie.
- De AB werkt vaak niet. Bass, Treble, Surround modus zijn niet in te stellen.

Harald_K 30-03-2012
Geschreven voor: Philips CSS5123/12 zwart

Op zoek naar een alternatief voor de matige geluidskwaliteit van de huidige generatie LCD/LED-tv's tegen deze soundbar 'aangelopen'.

Verwacht geen HiFi maar een prima geluid (vele malen beter dan TV) zonder je hele kamer vol te hangen met luidsprekers. De draaloze subwoofer staat mooi in de kast (half open) zelfs.

Nu beschikt deze soundbar over een 'beperkte' mediaplayer en wat schets mijn verbazing??? Hij speelt (vrijwel) alle 3D-mediaformaten inclusief subtitles perfect af op mij 3d tv.... mijn PopCorn laat me wat de subtitles nog al eens in de steek.... deze soundbar niet ;-)

Gebruiksgemak heb ik een 7 gegevens daar de gebruikersinterface zeer ouderwets en matig is...

Indien je televisie over HDMI-ARC (audio retour channel) & Easy-link bezit is het een feest. Televisie en Soundbar worden partners en je hebt maar 1 afstandbediening nodig...

Roy1969Sep 12-01-2012
Geschreven voor: Philips CSS5123/12 zwart

Het aansluiten was kinderspel, een mooi zuiver en vol geluid. Buiten de stroomkabel maar 1 kabeltje tussen box en tv de basbox is wifi en heeft alleen stroom nodig.

Cornelis Visser 29-02-2012

Ik heb ook een CSS5123, maar kan DTS niet krijgen.
WAt moet ik doen of wat ben ik vergeten