Panasonic KIT-SC-BFT800EG-K zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KIT-SC-BFT800EG-K zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

willemvanderzee 16-12-2010

Twee weken geleden deze soundbar gekocht. We hebben voor deze optie gekozen omdat we niet overal draden wilden en toch een bijpassend apparaat bij onze TX46G20E wilden.

Mij valt het geluid erg mee. Natuurlijk is het niet zo goed als een echt 5.1 of 7.1 systeem, maar mede door de vele instellingen is het geluid goed te noemen. Audiofielen moeten het,denk ik, niet doen. In combinatie met de tv een plaatje. De draadloze subwoofer werkt perfect en is goed aan te passen.

Ik ben van plan een ac ryan mediaplayer aan te sluiten. Benieuwd hoe en of dat gaat.

prutservb 12-12-2010

heb de soundbar onder mijn tx P50G20es mooie combi en viera link.
geluid prima voor een soundbar div instellingen en ook wat manueel voor mij voldoende.
mogelijk heden zijn primanagenoeg het zelfde als op mijn plasma.
gebruikersgemak,tja het is ff zoeken maar er is uit te komen.
vormgeving daar hebben we het voor gedaan staat mooi onder onze plasma 0 kabels.

ervaring tot nu toe
ik heb een eminent 7080 media player er onderhangen maar als ik deze via HDMI aansluit dan werkt mijn vieralink niet wat eigelijk ook een van de redene was
dat we deze kochten (tweede optie was de LG HLX55W) dus dat is wel jammer ik heb met beide contact gehad maar ze komen geen van beide met een oplossing dus een minpunt van panasonic best een duur app dus een beetje ondersteuning zou op zijn plaats zijn.
ook zit er een fan in die voor vele te veel lawaai zal makendee werk zodraai je het app aanzet nu geloof ik wel dat je deze nodig heb als je een bleu ray afspeel maar niet als je naar de Radio luister.
de wireles sub werkt ook naar behoren deze staat +- 3 meter achter de bank van de tv en werkt goed. soms een beetje te veel aanwezig wat weer op te lossen is door wat persoonlijke instellingen.
bij het uit de verpakking halen heel goed opletten want de plastic schuifdeur is niet echt kras vast ik heb hem namelijk op de bank gelegt voor debeugels vast te maken en dat kan je toch wel zien.
als panasonic nog met een paar leuke update s komt waar me HDMI probleem opgelost wordt ben ik tevreden

tvs24 12-12-2010

Gisteren kocht ik een Panasonic soundbar sc-BFT800. Thuisgekomen sloot ik het apparaat via de HDMI-arc aansluiting van mijn TV (Philips PFL7605) met een HDMI - kabaal aan op de HDMI-arc ingang van de soundbar. De configurering lukte vrij snel, maar het geluid viel iedere keer weg. Bovendien hoor je op de achtergrond steeds een geluid alsof het buiten regent. Bij nader onderzoek blijkt dit volgens mij de ventilator te zijn van de soundbar. Dit is zeer storend bij het luisteren naar muziek, vooral bij klasiieke muziek.
Al met al voor mij geen goede optie en ik ga dit apparaat terugsturen.

mb 23 05-10-2013

Misschien een rare vraag!
Maar zit hier ook een tuner in?

Gr,

Marco

PEWE60 05-12-2010

Eergisteren deze soundbar gekocht na afweging tussen de Samsung en deze. Gezien alle problemen met de Samsung toch maar besloten voor de duurdere Panasonic, ondanks Samsung tv. Installeren en aan de muur bevestigen is een makkie, en het geluid is (naar ratio met de grootte van het apparaat) echt prima te noemen.
Het oogt allemaal heel stabiel, bediening gaat prima, ook de ingebouwde i-pod cradle is fantastisch.
Heb alleen de netwerk-functionaliteiten nog niet uitgeprobeerd, ipv de dure Wifi-dongle van Panasonic sluit ik de installatie aan via een gewone Lan-kabel en een bridge op mijn draadloos netwerk.
Wat mij betreft is apparaat een aanrader, hoewel over de duurzaamheid nog weinig te zeggen valt na 2 dagen.