Philips SoundBar DVD Home Theater zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SoundBar DVD Home Theater zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

kirekaark 24-09-2011

Slechte eravringen met dit apparaat. Ik ben ook in het bezit van een Philips Ambilight TV en digitale Philips sateliet ontvanger. De afstandsbediengen nemen elkaars functies slecht over. Zet ik de satelietontvanger uit, adn gaat de HTS aan of andersom. Van de HTS gaat geregeld het deurtje van de CD/DVD open of dicht zonder aanleiding. Het apparaat springt aan of uit zonder reden. Ook heeft de volumeknop een eigen leven. Het volume springt dan ineens van stand 3 naar 12 of hoger. Daarnaast moet ik het spul regelmatig resetten door de stroom eraf te trekken. Alles staat dan muurvast.. Kortom, geen aanrader!

Pipa31 10-04-2010

Mooi apparaat,prachtig design,niet alleen de soundbar zelf maar ook de subwoofer.De touchscreen is heel handig.De mogelijkheden zijn meer dan genoeg.Ik heb `m gekocht,omdat het design,vooral de doorzichtige rand,perfect past bij m`n tv,de 42pfl7603,maar ook vanwege de optische ingang op de woofer voor mijn blurayspeler,want dan kan mijn tv op de coaxiale ingang.En dit allemaal op de STS8001.
Alleen 2 minpunten:

1.De bas is wel erg zwaar zelfs in z`n laagste stand,maar dit schijnt normaal te zijn bij de Ambisound-setjes(zoals de hts6100 en de hts6515 die ik dus ook thuis heb).

2.Naar mijn indruk is het Ambisound-gehalte toch wel minder dan bij de hts6100.

Conclusie: staat perfect met de 42PFL7603 en STS8001.Mooi design,genoeg mogelijkheden,geluid ruim voldoende in de Ambisound-stand.

Eenzame fietser 16-06-2009

Ik heb de soundbar nu een paar weken in bezit. Gewoon goed geluid en mooie uitvoering in combinatie met een philips tv (zelfde look). Ook de Ambisound als er een film op tv of dvd wordt afgespeelt is zeer goed. Aansluiten volgens handleiding en geen probleem met geluid van en naar tv etc. Ik heb wel vanaf de digitale decoder een optische kabel aangesloten achter op de subwoofer. Easylink werkt niet optimaal. Tevens een draadloze ontvanger aangesloten op de subwoofer (op ingang aux 2) en kan via pc alle mp3's spelen. Geweldig. Het is niet de philips draadloze ontvanger maar een andere die ik heb gekocht voor 40 euro. Mooie subwoofer trouwens met glanzende plaat bovenop. Jammer dat Philips geen systeem levert met een blu-ray speler er in (wat Samsung wel heeft).

bakker 28-01-2009

Vanwege de mooie vormgeving gebruik ik deze soundbar alleen als stereoset. Het hangt prachtig aan de muur en dus geen losse boxen met allerlei kabels meer (alleen een mooie subwoofer die weg te werken is). En ik moet zeggen, het geluid valt mij zeker niet tegen. Ik gebruik hem in de klassiek-mode en zet de bass nagenoeg uit (de bass is nl. wel wat sterk aanwezig). Twee minpuntjes: 1. Je hoort de CD heel goed draaien en dat is bij zachte passages storend.
2. Het apparaat werkt heel erg traag op de opdrachten (secondenlang); en ook de volumeregeling op de afstandsbediening wil maar niet versnellen.
Als je de radio niet aanlsuit op kabel/schotel/digitenne dan is de ontvangst zeer slecht.

Ron2 20-01-2009

De HTS8140 in winter ambiweek aanbieding gekocht en hangt nu op de muur onder TV. Gelijktijdig Humax HD kastje erbij met HD TV. Makkelijk via HDMI kabels naar TV en via subwoofer aan te sluiten. Geen dikke scartbekabeling meer waardoor bekabeling makkelijk in de muur is weg te werken. Ook playstation speelt erop. Wel dure lange HDMI kabels nodig voor aansluiting op Humax HD kastje. Beeld, geluid, bediening en vooral uitstraling samen met TV is super.

JohnnyG 12-12-2008

Ik heb deze HTS samen met de 42PFL9803H van Philips gekocht. Ik heb er ook een HDD van 160GB op aangesloten om muziek af te spelen, dit werkt goed. Ik luister radio via het internet via de aangesloten Wireless Philips Streamium SLA 5520 maar kan ook gewoon via de ingebouwde tuner. Beeld en geluid is zeer goed en gelukkig hoor je de ventilator van de subwoofer niet. Bij de oudere modellen schijnt dat wel vaker hoorbaar te zijn. Deze HTS past qua design ook perfect bij de 42PFL9803H. Ik ben reuze blij met deze combinatie.

Deevee 27-08-2008

Top apparaat! In combinatie met de Philips 42PFL9703 LCD-TV (die hetzelfde design heeft) ook nog eens een plaatje voor aan de muur!! Samen met de Humax IRHD-500C een fantastisch beeld en digitale radiozenders!

Jean-Paul D. 27-08-2008

Sinds gisteren in het bezit...Wilde ook graag dit nieuwe model ook ivm de juiste combi met mijn tv..Wauw wat een mooi apparaat is dit zeg...heb er direct de bijpassende beugel STS8001 bijbesteld zodat de sounbar nu helemaal in lijn en design met mijn philips 37PFL9603 tv. Tot nu toe kinderspel om alles aan te sluiten en voorlopig maar gewoon gaan genieten. Geluid klinkt erg goed voor wat ik voor nu al heb gehoord.