Samsung HW-H600 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-H600 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arie moll 16-01-2015
Geschreven voor: Samsung HW-H600 zwart

de geluidskwaliteit is niet wat je verwacht, de interne speakers van mijn Sony LCD van 6 jaar oud klinken nog beter, de mogelijkheden zijn beperkt en voegen niets toe, alles klinkt ongeveer hetzelfde nasaal en bonkerig.
de display aan de voorkant en de a.b. zijn prima net zoals de vormgeving, heel plat met kleine spleetjes voor het geluid waar dus amper geluid uit komt, kan ook niet anders. kon de Samsung gelukkig inruilen voor een Onkyo bij Platte TV in Nijmegen waar ik er een omruilgarantie bij gekocht had, prima winkel trouwens, de duurzaamheid zal wel ok zijn, Samsung is verder een prima merk.
De Onkyo klinkt prima, mooi vol en niet overdreven luid.

gervdwal 30-12-2014
Geschreven voor: Samsung HW-H600 zwart

stemmen klinken nazaal. Eigen.lijk niet om aan te horen. Overige instellingen als movie, music, verschillen niet zoveel. Geen mogelijkheden om hoge en lage tonen in te stellen. Mijn eerste echte miskoop.