Yamaha YSP-1400 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Yamaha YSP-1400 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kaiser84 13-06-2014
Geschreven voor: Yamaha YSP-1400 zwart

We waren een tijdje op zoek naar beter geluid bij onze TV. In de winkel kwamen we deze soundbar tegen en konden we vergelijken met een aantal andere.

Bij aankomst thuis snel uitgepakt en aangesloten. Wat een vet geluid! Bij deze zit geen aparte subwoofer maar er zitten 2 subs in de voeten. Met de app kan je instellen hoe groot je huiskamer is en waar je de soundbar ongeveer plaatst. Hier worden de geluidseffecten vervolgens op aangepast. Dit werkt echt fantastisch!

Met de app kan je de soundbar bedienen en omdat het via Bluetooth gaat kan je op die manier ook de muziek van je smartphone draadloos streamen. Als je geen smartphone of ipad hebt zit er ook gewoon een afstandbediening bij en je kan zelfs de afstandbediening van je TV wat functies leren van de soundbar! Supermakkelijk in gebruik dus.

Het design is niet het mooiste bij deze, maar eenmaal voor de TV is het toch prima. Deze soundbar is wat groffer, maar goed geluid is dan ook veel beter!

Over duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen...