Samsung HW-F551 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-F551 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

heuvep01 28-04-2014
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Ik heb de combinatie gekocht van een Samsung tv UE46f6510 en een Samsung HW-F551. Bij het aanzetten van de tv zou de soundbar automatisch aan moeten gaan en te bedienen zijn via 1 afstandbediening.
Dit gaat van de 10 keer 5 keer fout. Alle software op tv en soundbar geupdate. Ik denk ik bel de servicedesk van Samsung. Toen ging er een wereld van de slechte dienstverlening open die ik ken. De tv werkt goed en de soundbar ook maar het zit dus duidelijk in de combinatie van die 2. 8 keer contact gehad met de helpdesk en zij geven aan dat dit niet in hun processen past omdat of de tv getest en bekeken wordt of de soundbar.
Hun voorstel was breng de tv maar naar de dealer en laat hem maar testen en als er een monteur voor de tv komt (die alleen tv kennis heeft) niets vindt voor de tv dan zijn de kosten voor u!!
Oftewel als je meer dan 1 apparaat koopt van samsung dan ben je de sjaak en wordt ook nog eens het financieel risico bij jouw neer gelegd. Ik krijg de helpdesk niet uitgelegd dat de combintaie van 2 samsung apparaten niet goed werkt en dat dit dus alleen samen getest kan worden.

Ik ben zeer zwaar teleur gesteld en het enige wat de helpdesk zegt is dat ze verder niet voor mij kunnen betekenen.
Dus 2 samsung apparaten kopen om zeker te zijn dat bij problemen je ondersteuning krijgt is een utopie.

Een zeer zwaar teleurgestelde eindgebruiker die omdat het niet past in de processen bij samsung geen steek verder komt

FrankieS 14-12-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Sinds één dag in huis. Maar wat een fantastisch apparaat. Wat een geluid kan deze soundbar produceren zeg.
Installatie ging super gemakkelijk. Geen gerotzooi met kabels.
De subwoofer die je overal kan neerzetten, netjes uit het zicht.
Getest op de film The Matrix, de scene in de lobby, WAUW! Super geluid hoor.

Vraagje. Het is toch niet nodig dat je de HDMI kabel op de HDMI out op de soundbar verbindt met de HDMI in van je tv?
Ik heb een Samsung tv met soundshare.

T.J. van der Bij 09-12-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Mijn ouders hebben zijn meer dan 16 jaar trotse eigenaars geweest van een hele dure en grote Loewe (bakbeest) TV met een prachtig mooi geluid. Ze kijken dan ook veel naar Duitse muziek programma’s. Een paar weken terug is de Loewe met een explosie van hen heen gegaan. Toen de Samsung 46F7000 aangeschaft. Heel mooi beeld maar niet zo’n mooi geluid. Op zoek naar alternatief voor geluid, de Samsung HW-F551 gekocht. Past mooi bij de TV en heeft een overweldigend goed geluid! Tijdens Sint avond geïnstalleerd en (zonder aanpassing, zo uit de doos) uitgeprobeerd met de film „Cloverfield”. Bij het begin van de film (boem, boem, boem) en met het volume op 18, rinkelden de glazen in de kast aan de andere kant van de kamer! Volgende film uitgeprobeerd: The Terminator 3, met volume op 20, kwam het dak bijna naar beneden met de atoom explosie in het begin van de film!

We zijn nu 4 dagen verder en kort door de bocht, mooi vol geluid voor film en muziek, past perfect bij de TV, meent weinig ruimte in, geen gehannes met losse boxen en de subwoofer kun je draadloos uit het zicht plaatsen.

maartenmarion 27-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Zonder Sound-bar is het geluid van een Led tv niet voldoende van kwaliteit om lang naar te luisteren. Dit geldt zeker voor muziek programma's !

Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

In combinatie gekocht met de Samsung TV uit de combinatieactie. Is een mooie aanvulling op de tv en maakt onze stereotoren overbodig. Moet wel nog uitzoeken hoe de radio werkt, zonder dat het beeld van de tv aan staat. Ook moet ik nog uitzoeken hoe ik het geluid instellen kan (minder bas), dat is nog even werk.
Aanrader.

Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Samen gekocht met een Samsung tv uit de actie. Optimale koppeling met soundshare. Wel veel bas, ik moet nog uitzoeken hoe dat anders ingesteld worden kan. Bluetooth werkt mooi, streamen van muziek gaat goed. Veel mogelijkheden, ik heb nog veel uit te zoeken. Aanrader

Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

In combinatie gekocht met de Samsung tv. TV en soundbar zijn met soundshare gekoppeld. Alles gaat eenvoudig met de afstandsbediening van de TV. Ben nog op zoek hoe ik de geluidsinstellingen goed instellen kan. Nu heb ik nogal veel bas.
Bleutooth werkt super, je kunt gemakkelijk muziek van je Iphone afspelen. Ik moet de afspelen van de radio via de tv nog uitzoeken.

jbghr 16-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Mooi design en precies passend bij de TV! Uiteraard mooi geluid en simpel te installeren. De subwoofer is draadloos en overal te plaatsen.

Vero 58 16-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

De soundbar is eenvoudig in gebruik. Je kan hem neerleggen of ophangen. De subwoofer is draadloos. je kan hem zo neerzetten en aansluiten op een stopcontact. met de afstandsbediening kun je hem simpel inschakelen en je hebt fantastisch geluid om je heen!
In combinatie met de Samsung LED TV was er dit weekend ook nog een super cashback actie! Wij zijn erg blij met onze aankoop!!!

p.schols 15-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

In combinatie met de samsungtv klinkt deze soundbar prima! Als je naar de prijs (met korting in combinatie met samsung tv kijkt) is deze wel zeer gunstig te noemen.

Bundy19 14-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Heeft een mooie vormgeving en een fantastisch geluid makkelijk te installeren in combinatie met een tv en zeer uitgebreide mogelijkheden kortom een mooi product voor een redelijke prijs

Hoekie63 12-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

strak en metaalkleurig past uitstekend bij mijn nieuwe tv. vol geluid en kleurschakering duidelijk aanwezig.

MaartenOck 12-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Prachtig mooie speakerset die goed past bij mijn televisie (F7000 serie). Draadloze verbinding zorgt voor opgeruimd uiterlijk en het geluid is glashelder en de lage tonen door de subwoofer ook echt laag.

Bendy 12-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Mooi setje samen met een TV van Samsung. Fantastisch geluid en voor deze prijs met de retour aktie een prima aankoop.

Nilsson 11-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Prachtig geluid met mogelijkheden om alles apart in te stellen op film, nieuws en sport enz. Past mooi bij de totale uitstraling samen met de Samsung smart TV.

bearke42 10-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Super deze soundbar, is niet alleen te gebruiken voor de Tv maar ook voor andere apparaten met bluetooth.

Klop85 09-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Goed en mooi geluid. Werkt goed in combinatie met de t.v.. Strak en modern design dus in elk interieur te plaatsen.

j.roumans 09-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Geweldig om met deze soundbar naar het geluid te luisteren. Het verbetert het TV-geluid aanmerkelijk. De installatie met bluetooth verliep prima. Het was een goed advies van EP-Udenhout om deze er meteen bij te nemen.

j.roumans 28-12-2013

Ben nog steeds zeer tevreden, heb echter wel moeten constateren,dat het lastig is om de hoge tonen er goed uit te laten komen bij het gesproken woord. Het spreekgeluid wordt daardoor wat dof, hetgeen de verstaanbaarheid niet bevordert. Bij muziek en bij films, etc. is de soundbar een prima verbetering van het TV-geluid.

Jacques1946 08-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Geluidskwaliteit is verbluffend goed. Soundbar past uitstekend bij mijn nieuwe 46" TV en werkt eenvoudig met deze TV. Daarnaast kan ik hem ook los van de TV gebruikene om via mijn Iphone muziek af te spelen

middendorp1960 04-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Prima apparaat. Mooie vormgeving en prachtig geluid.Streelt je gehoor samen met de draadloze subwoofer die achter het gordijn weggewerkt is. Staat mooi bij de televisie.
Maskkelijk te installeren.

vercijs 01-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Prima geluid en groot voordeel dat het draadloos is. Basspeaker kan dus overal neergezet worden zonder snoeren!!! Prima combinatie met TV UE40F7000! Mooie set!

PK2013 31-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Prima geluid, koop geen platte tv zonder soundbar want je mist echt de diepe tonen!
Heb voor deze gekozen ivm de cashback actie en omdat ik maar een redelijk kleine woonkamer heb dus ik heb geen ingewikkelde poespas nodig.

Prijs/kwaliteit is prima!

Dhr. Damen 28-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

De geluidskwaliteit van deze soundbar is goed en ik zou willen zeggen zelfs zeer goed voor de prijs die je er voor betaald.

Qua mogelijkheden kun je hem volgens het boekje op nog meer apparaten aansluiten, maar dit heb ik niet geprobeerd. Wat ik zelf wel zeer handig vind is dat de subwoofer draadloos verbind met de soudbar zelf waardoor je deze dus op een willekeurige plaats kunt plaatsen (let op hij heeft wel stroom nodig en heeft dus een stekker!).

Hij is zeer makkelijk te bedienen met de afstandsbediening van de televisie (ik heb zelf een Samsung uit de F7000 serie). De afstandbediening van het apparaat zelf heb ik nog niet geprobeerd, maar je kan hem eventueel ook door de tiptoetsen bedienen.

Het design van de soundbar past goed bij mijn televisie en of je hem nu er voor plaatst of ophangt het ziet er goed uit.

Ik heb deze soundbar niet uitgekozen op duurzaamheid en heb hier verder ook niet naar gekeken.

Kortom een goede soundbar die zeker iets toevoegt aan de geluidsbeleving van televisie kijken.

NtenBosch8 28-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Zeer mooi geluid. Zo nu en dan is de bas wat zwaar. Dit is wel af te stellen met de afstandbediening.

ICM de UE46F7000 een hele mooie set.

H Teeuwen 28-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F551 zilver

Vanwege de erg dunne flatscreen tv's van tegenwoordig is er weinig plaats voor de geluidsboxen. Een soundbar is eigenlijk onmisbaar voor een echte film beleving.
De Samsung HW551 geeft een lekker vol geluid en is eenvoudig aan te sluiten.

Vergeet niet om extra steunen te kopen als je de tv aan een ophangbeugel of zwenkarm hangt.