Samsung HT-E8200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HT-E8200 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HARRY samsung 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

MOOI GELUID , ALLEEN JAMMER DAT JE DE KOELING ZO GOED KAN HOREN , IK VINDT HET ZELFS EEN BEETJE STOREND ALS HET GELUID EEN BEETJE ZACHT STAAT.EN IK VOND 'M OOK EEN BEETJE AAN DE GROTE KANT , als de set voor de tv staat is de ondertiteling niet te lezen en moet er iets onder de tv gezet worden , zodat het beeld weer helemaal zichtbaar is.MAAR VOOR DE REST EEN SUPER APPARAAT MET VEEL MOGELIJKHEDEN EN MET EEN MOOI GELUID

Bekker9 03-11-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

Wij hebben de soundbar opgehangen onder de samsung televisie UE8000 van 46 inch en dit is de perfecte esthetische combinatie. Je kunt de soundbar en de tv met 1 afstandsbediening tegelijk bedienen. Deze soundbar heeft de mogelijkheid om een cd, dvd of blu-ray af te spelen. Het meeste kijkplezier geeft een 3D blu-ray met actieve 3D bril en het geluid uit deze soundbar. Zo is het net of je in de bioscoop zit. Het is in de afgelopen 2 weken wel een keer gebeurd dat de subwoofer de draadloze verbinding even kwijt was, dit heeft zichzelf automatisch hersteld.

robby1975 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

Mooie set , prachtig geluid + kleine opstelling . Door de draadlose actieve woofer zeer makkelijk te plaatsen in woonkamer .

coen777 22-09-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

Mooie vormgeving. Heb de soundbar aangesloten op samsung tv UE55D8000, hetgeen met (niet meegeleverde) hdmi kabel vlekkeloos verliep. Mooi geluid waarbij 5.1 geluid wel wat onder doet voor surround geluid met 5 speakers. Heb wel wat overlapping met tv zoals smart en allshare functie, maar alles werkt perfect.

m.hesselaar 17-09-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

Super mooie vormgeving.Goede en duidelijke beschrijving.Gemakkelijk te instaleren.Super beeld en geluid.
Gewoonweg zeer tevreden

skoggie 04-09-2013
Geschreven voor: Samsung HT-E8200 zwart

Deze soundbar net aangesloten in combinatie met een Humax 5400 ontvanger en een Samsung 55F7000. Heerlijk!!