HTC Explorer zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Explorer zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marizca 30-12-2013
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

Ik heb deze mobiel nu een jaar en drie maanden, en helaas beginnen er allemaal kuren te komen. Ik heb er een jaar gewoon vrolijk mee rondgelopen, met eigenlijk te vaak de melding dat mijn geheugen vol was. Ik heb er van alles aan gedaan om dit langer dan een week niet te horen te krijgen, maar eigenlijk heeft niets geholpen. Ik heb programma's gedownload om mijn apps allemaal naar mijn sd kaart te plaatsen, waarna hij alsnog zegt vol te zijn. Ook heb ik mijn mobiel weer helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen: ja, ik heb een maandje vooruit gekund zonder melding, maar daarna is het weer raak. t is jammer want de rest werkte wel goed (tot op deze week dan). Het is een makkelijk te besturen, het geluid is oke, je kan er veel apps mee enzovoort. Helaas kwamen er deze weken veel meer kuren. Mijn geheugen zat vol, mijn mobiel was opeens traag, toen ik wilde slapen deed ik mijn muziek uit, begon het opeens weer te spelen. Ik heb toen zelfs de actieve sessie uitgezet en het cachegeheugen verwijderd, maar tot drie keer toe begon het nummer weer af te spelen. Ook heb ik de laatste dagen problemen dat het toetsenbord opeens niet meer typt. Het is bij alle apps zo, whats'app, internet, gewoon notities enz. Ik kan wel nog alles aan tikken, maar letters komen er niet te staan. De letters worden wel vergroot en je ziet dat je ze aan gaat, als je de instelling aan hebt staan dat je mobiel trilt als je typt, trilt je mobiel gewoon, maar letters verschijnen niet. Ik ben dan nu ook drastisch op zoek naar een nieuwe mobiel. Jammer, want ik heb er toch een jaartje mee gedaan en mijn zus heeft dezelfde en die heeft minder/geen problemen.

jacob01 03-07-2013
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

enigste wat mindere punt is intern geheugen de rest ok scherm zeer goed geluid ook bel kwaliteit prima snelheid ook ruim voldoende

jacob01 07-12-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

hier nog een update over de telefoon het interne geheugen is toch wel een minpunt is bruto 150 mb maar netto is het ongeveer 132 mb dus nogal krap kan niet teveel apps downloaden dan raakt ie gauw vol en je kunt de apps ook niet naar de sd kaart verplaatsen tenminste de meeste niet verder werkt ie tot nu toe nog wel goed nog even een opmerking terzijde mn vrouw heeft een tijdje geleden een alcatel 995 aangeschaft voor 180 euro heb dan al een groot scherm en de ingebouwde speaker geeft een prachtig geluid als je vergelijkt met de s.explorer =nogal beetje blikkerig

jacob01 28-11-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

goede telefoon met vooral een helder duidelijk scherm camera is matig mooi afgewerkte telefoon er is nu trouwens net een update voor dit toestel beschikbaar accu is trouwens ook redelijk loopt niet vast geluid van de ingebouwde speaker is goed voor praten voor muziek iets minder over de koptelefoon is het geluid daarentegen uitstekend

jacob01 11-08-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

het is een chique toestel beeld kwaliteit is goed helder reageerd soepel op scherm baterij is redelijk camera is matig beetje onscherp werkt verder vrij vlot gekocht in aanbieding simlock vrij voor 120 euro bij phone house

jacob01 03-07-2013

ben nog steeds erg tevreden over de htc exlorer enigste nadeel is dat het interne geheugen beperkt is kwaliteit scherm is uitstekend heb hem al bijna een jaar trouwens houd ook lekker vast in de hand

michiel525 05-07-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

ik heb deze telefoon pas gekocht en grondig getest. het is gewoon een prima telefoon en ik heb verder geen problemen gevonden. het grote voordeel is dat er voor weinig geld veel op een smartphone zit die ook niet goed werkt. nadelen zijn de camera en het toetsenbord af en toe. het kleine telefoon geheugen is voor mij nog geen nadeel gebleken. kortom een prima telefoon en echt een aanrader

Smiley.Wazzup 05-07-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

Ik zocht naar een smartphone die niet te groot en niet te duur moest zijn. De HTC Explorer voldoet aan die eisen! Het heeft een reeds voorgeinstalleerde friendstream die o.a. al je facebook posts bijhoudt, reuze handig! De processor van de Explorer is stukken beter dan de bijv. de Wildfire. Internet is supersnel, Explorer HSDPA (14,4 mbps) vs Wildfire HSDPA (7,2 mbps). Wifi is ook zeer snel 802.11n (150 mbps). Resolutie is 480x320 en dat geeft best wel een goed beeld. Youtube is ook reeds voorgeinstalleerd en dat werkt prima! Er zit GPS op deze budget smarthphone, had ik niet verwacht, dus super mooi meegenomen! De HTC Explorer ondersteunt de nieuwe 3.0 bluetooth support voor snelle overdracht van bestanden. De Explorer heeft een 3.2 MP camera zonder flitser, niet de beste maar goed genoeg om een fotootje te maken en op facebook te plaatsen. Muziek geeft een prima geluid via mijn koptelefoon en ook op speaker is het goed te beluisteren, geen blikkerig geluid of zo. Het touchscreen reageert zeer goed. Ook leuk is dat je bij de Explorer verwisselbare covers kan bijkopen, dus je kan hem je eigen kleurtje meegeven wit,oranje,blauw etc. HTC heeft een goede instap smartphone afgeleverd. Goede prijs/kwaliteits verhouding.Ik ben er blij mee! Een aanrader dus!

mldklh 01-07-2012
Geschreven voor: HTC Explorer zwart

Mijn eerste Android-smartfoon. Ik ben tot nu toe enthousiast over het
ding. Door mij gewenste functionaliteit is aanwezig: epost, internet,
feesboek, kwetter, e.d. Ondanks het niet al te grote scherm (diagonaal
8,1 cm) is het goed werkbaar, hoewel de toetsen van het 'toetsenbord'
wel klein zijn, zodat misslagen bijna onvermijdelijk zijn. Daarentegen
is het apparaat wel goed bruikbaar als e-lezer. De spraakinvoer van de
navigator werkt prima. Ook de routeberekening lijkt goed. Het apparaat
houdt de hoeveelheid getransporteerde data bij, handig. Geluid gebruik
ik nauwelijks, daarom geen oordeel. Hoe degelijk het apparaat is, moet
nog blijken (Ik heb 8 opgegeven omdat ik minimaal 4 aspecten moet
invullen, maar uiteraard heb ik nog geen oordeel). Dat mijn 4 jaar
oude HTC Cruise nog steeds prima functioneert, geeft hoop.

mldklh 26-09-2012

Na bijna 3 maanden nog steeds tevreden.
Je hebt een probleem als je veel applicaties wilt installeren. Het geheugen is snel vol. Daarom heb ik alle applicaties die niet naar de sd-kaart te verplaatsen zijn en die ik niet persee nodig heb, verwijderd. Er zijn blijkbaar nog veel app-ontwikkelaars die hun applicatie niet op dit soort telefoontjes willen hebben, want vele applicaties zijn niet verplaatsbaar naar de sd-kaart.