Nokia C5-00 zwart - Reviews

Symbian OS
Opslag
0 GB opslag

fretan.nl 20-08-2012 Product kwartaal in bezit

goed toestel, maar voor mensen die kleine letters slecht kunnen lezen, is het geen aanrader.
dan biedt de C1 van Nokia een betere keus.
verder achterdekseltje (lip)iets bijgebogen, zodat hij niet te snel opengaat.
goed radiogeluid.

WOteB2 30-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze telefoon al meer dan een jaar in bezit en gebruik hem zeer frequent naast mijn E71. De E5-00 is een buitengewoon handig toestel met grote toetsen die fijn werken.
Omdat er Symbian S60 op staat is het een toestel met uitgebreide mogelijkheden. De robuustheid is zeer goed evenals de geluidskwaliteit. Ik ondervind geen enkele klacht over slechte bereikbaarheid en iedereen kan mij goed verstaan en omgekeerd kan ik de ander ook goed verstaan.
De C5 is een toestel wat goed in de hand ligt en een grote accuduur heeft. Ik ben al aan het 'sparen' voor een tweede C5 omdat het toestel helemaal voldoet aan mijn verwachtingen.
De Nokia kaarten is een welkome aanvulling, hoewel ik het bijna nooit nodig heb. Maar onderweg had ik een keer een omleiding en had ik in no-time een nieuwe route gevonden.
Prima telefoon wat ik iedereen aan kan raden

dckvnvls 02-08-2011 Product half jaar in bezit

3,8
Een half jaar geleden werd mij deze nokia aanbevolen door de KPN, na hem inm gebruik genomen te heben, uitval, wegvallen terwijl je in een gesprek zit, geen oproepen ontvangen etc, etc. Teruggeaan en hij is voor reparatie terug gegaan?????? Ze hadden hem helemaal reset. Ik durfde het niet meer aan tot vandaag, mijn goede oude vertrouwde nokia 63oo, werd nu echt te gortig nog om te gebruiken, geluid ging erg achteruit, dus 4 uur bezig geweest om alles in te stellen, zeer ongebruikvriendelijk en ook de handleiding, geen oplossingen. Kan niet sms'n. Zonde van mijn tijd weer, morgen weer op naar het KPN kantoor, zeker nadat ik alle berichten heb gelezen.