HTC Desire S zwart - Reviews

Android OS
Opslag
0 GB opslag

Nllk68 03-07-2013 Product jaar of meer in bezit

Jammer dat de batterij niet bij de beoordelingspunten staat. Ik was helemaal tevreden met de HTC Desire S, altijd heerlijk gebruikt. Tot juni dit jaar. De camera is uitgevallen, de batterij loopt ook in zes uur leeg, ook al doe ik 1 of 2 handelingen. Nieuwe batterij gekocht, fabrieksinstellingen teruggezet, ook getest met echt alles uit behalve GSM telefoonnetwerk: hooguit een uurtje langer batterij. Vind dat wel heel erg kort plezier voor een toestel van nog geen anderhalf jaar oud dat me destijds 300 euro kostte.

Marije_TD 30-12-2012 Product jaar of meer in bezit

Een van mijn vriendinnen heeft dezelfde telefoon
Ik vond hem zo mooi dat k hem ook nam
Ik heb hem nu al 1.5 jaar en er zijn problemen:
1. De batterij gaat nu heel snel leeg,na eventjes een spelletje of internet te zitten is hij al laag

2. Hij laad niet meer goed op

TR_49 24-09-2012 Product jaar of meer in bezit

3,6
De eerste indruk was een degelijke telefoon met veel mogelijkheden. Toen kwamen de problemen:
- reguliere vastlopers bluetooth. Het toestel loopt iedere dag wel een keer vast;
- zeer trage opstart na uitschakelen. Het duurt +/- 6-7 minuten voordat het toestel in de lucht is. Dit met het tonen van een volledig zwart scherm
- geheugenkaart een keer zomaar losgeraakt. Dit weer in combinatie met een hele reeks vastlopers
- touchscreen reageert slecht, het typen verloopt traag, toestel reageert niet goed
- het geluid is inmiddels 'bagger', de speaker van het toestel zal wel stuk zijn

vuurbos 03-08-2012 Product jaar of meer in bezit

6,4
Ik heb 1,5jaar een HTC desire, heerlijk apparaat, alleen maar tevreden TOT er iets aan hapert. Ik heb nu een defect, bij extreem voorzichtig gebruik van mobiel en toch zou het niet onder de garantie vallen ivm val-schade (nooit gevallen of gestoten etc).
HTC werkt samen met reparatie bedrijf Dynafix en over dit bedrijf regent het klachten op internet, allemaal hetzelfde ... val schade en dus toch dure rekening, bij niet vertrouwen en mobiel terug vragen (40Euro onderzoekskosten!!) een andere telefoon terugkrijgen of met meer defecten etc. Google Dynafix maar eens, een malafide bedrijf, al jaren. En toch werkt HTC nog steeds met hun samen en geven geen enkele hulp bij klachten over Dynafix.
Effectief heb je dus nauwelijks garantie bij HTC, je staat machteloos. Ik vind het een heerlijk apparaat maar voor mij geen HTC meer.

zilverster1 15-06-2012 Product jaar of meer in bezit

2,6
Ik heb de HTC desire S nu een jaar, en ik ben er niet kapot van.
Hij is instabiel, de software via market is vaak niet in orde, en het toestel zelf loopt regelmatig vast.
Een half jaar geleden heb ik een fabrieks-reset gedaan, en er alleen maar een beperkt aantal apps opgezet. Daarna werkte het aardig, maar sinds een paar weken valt het toestel spontaan uit als hij niet aan een lader hangt. Hij ging sowieso al uit als je flitst met een halfvolle accu. Dat doen geloof ik alle HTC desires S.
Ik heb hem naar de vodafone winkel gebracht, en daar is ie gerepareerd, maar hij deed het nog steeds niet. Weer teruggebracht, toestel deed het nog steeds niet, na een boardswap. Ze hebben bij de reparatie het toestel niet gecheckt na afloop. Heel slordig. Nu is hij voor de derde keer bij Vodafone. Maar goed, dat ligt aan Vodafone, en niet aan HTC, volgens mij.
Ik vind Android erg instabiel, als de Iphone niet zo duur en zo dichtgespijkerd zou zijn had ik die gekozen.
De batterij van de desire is bovendien veel te snel leeg, maar dat hebben alle smartfones.
Verder prikt de telefoon aan mijn wang als ik bel, hij lijkt stroom te lekken.
Ik vind het erg suf dat het toestel een sensor heeft voor landscape/portrait, maar het home screen kantelt niet.
Ik vind het een rommelig product.

arnova77 20-05-2012 Product kwartaal in bezit

Wat een heerlijke telefoon is dit! Degelijk, mooi, fijn in gebruik en betrouwbaar. En zeker in vergelijking met mijn vorige 2 Samsung Android telefoons, die echt waardeloos waren (instabiel, onbetrouwbaar). Batterij houdt het bij mij 2 a 3 dagen uit, wat ik helemaal niet slecht vind. Het toestel is ook niet zo belachelijk groot, waardoor hij comfortabel in mijn broekzak past. De software en support van HTC is ook prima, zeker vergeleken met Samsung en mede daardoor krijgen we zelfs een upgrade naar Android ICS/4.0. Al met al een topper!

fluubje97 07-03-2012 Product kwartaal in bezit

Ik vind hem prachtig vormgegeven en over scherpte van het beeld niet te spreken. Geluid is best goed voor wat een telefoon kan bieden en je kunt er haast alles mee

vettejus52 25-02-2012 Product kwartaal in bezit

7,6
Eerste smartphone voor mij. Gekozen omdat ik niet zo'n heel grote wilde (Sensation) maar wel meer functies dan de Wildfire. Veel waar voor je geld. Na een valse start (binnen 1 dag gebroken touch wegens val van 40 cm hoogte, moeilijk te repareren want daarna waren sommige delen van het scherm ongevoelig, dus nogmaals vervangen, nu OK) geen problemen met dit toestel. Instellingen nog niet helemaal begrijpelijk, vooral dataverbruik door synchronisatie van allerlei apps op de achtergrond moeilijk in te stellen (voor mij). Foto en video kwaliteit heel acceptabel. Mijn zoon vind de foto's zelfs beter dan die van zijn HTC Sensation. Batterijverbruik valt mee, kan er meer dan een dag mee doen.
Koop er wel een hoes bij, zei ik ook tegen mijn dochter die er ook 1 heeft en na 2 weken liet vallen en ook een kapotte touch had. (toch gauw 90 euro). Eerste HTC (na 15 jaar Nokia) en eerste Android (update naar ICS 4.0 gaat ook voor dit toestel komen) bevalt prima!

Compson 11-02-2012 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik ben diep ongelukkig met mijn htc desire s, hij is prachtig vormgegeven maar door het veel te kleine toetsenbord is mailen, smsen, twitteren, whats appen een crime geworden.ik neb al andere key bords gedownload maar dat helpt maar weinig. wat heb ik aan een communicatiemiddel waar je alleen maar mee kan bellen?

naam47 17-01-2012 Product paar weken in bezit

Een heel fijn toestel, voelt zeer degelijk aan (wat een verschil met Samsung). Ik heb een 14 Mb internet abonnement afgesloten en ik moet zeggen ....dat is echt snel! Ik ben heel tevreden.
Tot nu toe nog geen problemen gehad....houden zo!

jand56 07-01-2012 Product paar dagen in bezit

goede telefoon ligt prettig in de hand makkelijk te bedienen alles wijst zichzelf. formaat is niet te klein maar ook niet te groot zodat deze telefoon makkelijk mee te nemen is.

Pjotr1983 01-01-2012 Product paar weken in bezit

9,6
Sowieso een handige telefoon vanwege Android, maar vergeleken met een Sony Ericsson XPERIA neo vind ik dit een top-toestel. De HTC Sense schil is een stuk prettiger, overzichtelijker. Verder is de indeling van de knoppen in mijn optiek logischer. Denk hierbij aan de lock-knop. Bij de HTC zit die handig bovenaan (vergelijkbaar met een iPhone), bij de SE zit deze op de zijkant. Een kwestie van smaak, zeker, maar ik ga voor de HTC.

Daarnaast nog een goede reden om voor deze telefoon te gaan: Mijn telefoon is uit de houder gevallen (slechte houder), waardoor hij een werkdag op straat heeft gelegen. Vele bussen en auto's later vond ik hem weer; compleet vernield. In tegenstelling tot wat je zou verwachten, is het nog 1 pakketje. Het scherm aan barrels, qua dikte gehalveerd, maar nog "intact". De metalen behuizing heeft zijn werk dus gedaan; ik kon de sim en SD kaarten er zo uitpakken en in een andere telefoon steken. Geluk bij een ongeluk. Ik moet nog zien welke andere telefoon dit zo overleefd.

AHEdeL 30-12-2011 Product half jaar in bezit

Ik heb de HTC Desire S nu een half jaar in mijn bezit. Het blijft een mooi degelijk toestel en ik heb nog geen problemen gehad. Het toestel heeft veel mogelijkheden en ik ontdek nog steeds weer nieuwe. Het formaat is heel prettig, hij past nog steeds in mijn broekzak.

Het bereik van internet maar ook gsm bereik is niet optimaal, daarnaast is het internet vaak ook langzaam, dit kan echter ook aan T-mobile liggen.
De batterij moet ik wel ongeveer elke nacht opladen. Als ik niet bel of internet gaat de batterij meer dan 3 dagen mee.

Stoffels11 17-12-2011 Product kwartaal in bezit

6,8
Als de htc het doet is het een geweldig toestel!!
ik heb de htc nu 3 maanden in bezit en is al 2keer stuk gegaan. omdat er een systeem crach was. hij moet dan opgestuurd worden en dan ben je hem 2 tot 3 weken kwijt (hij is nu weer weg om gemaakt te worden). verder is het een snel toestel beeld is goed etc. Alleen jammer dat die van mij steeds kapot gaat.

Hansvan83 16-12-2011 Product paar weken in bezit

7,4
Heb deze gsm 2 weken werkend gehad. Was tijdens die periode een degelijk toestel.
HTC Sense omgeving is volgens mij niet geschikt voor de geavanceerde gebruiker..
Had dus besloten een mod te installeren met besef dat mijn garantie hierbij vervalt.
Echter de HTC desire S liep op een bepaald moment vast waardoor ik niets anders kon dan mijn batterij eruit te nemen en terug in te steken.
Heb hierbij mijn cache chip (eMMC) verbrand. Volgens mij een serieus minpunt wat anders zo'n degelijk toestel zou kunnen zijn.

micha1996 05-12-2011 Product kwartaal in bezit

wauw, wat is dit een toptoestel. hiervoor had ik een nokia 5800 XpressMusic. opzich een prima telefoontje was dat. maar ik wilde een telefoon met internet zodat ik meer handige apps kon downloaden en beter contact kon houden met whatsapp en twitter. dat gaat haast perfect met deze telefoon. de bediening is heerlijk. reageert goed op je vingers en geeft ook mooie effecten weer als je bijv. tussen menu's scrollt. je kan alles naar je eigen zin aanpassen en ook veel gratis themas downloaden op de android market.ik heb pas ook nog een update gehad van htc sense, dus nu is het menu nog mooier gemaakt en zijn er weer handige shortcuts toegevoegd. 1 minpuntje die ik aan deze telefoon heb gevonden is dat het microfoontje niet echt van goede kwaliteit is. dat merk je bijv. bij filmpjes maken. maar alsnog is dit een toptelefoon! ik hoef voorlopig nog zeker geen andere...

Mc2 15-11-2011 Product half jaar in bezit

Supertoestel, maar ik miste alleen Swype, bekend van Samsung. HTC heeft met de laatste update iets soortgelijks maar deze werkt lang zo lekker niet als Swype. Voor de liefhebber, installeer Beta Swype. Hierbij de link : http://beta.swype.com/

Het werkt werkelijk subliem !

albertams 11-11-2011 Product kwartaal in bezit

Super fijn toestel, ligt goed in de hand, smsen gaat zeer lekker en internet gaat ook als een speer, foto's zijn redelijk tot goed te noemen, kopen dus dit toestel !

Hoge Noorden 31-10-2011 Product paar weken in bezit

9,4
Ook voor mij de eerste smartphone. Gekocht naar aanleiding van de lovende reviews hier. Ik heb 'm nu een paar weken en alles werkt naar behoren. Prachtig formaat en een geweldig werkend touchscreen.
Veel mogelijkheden zijn echter (nog) niet aan mij besteed, omdat ik er voornamelijk mee bel en sms.

arie1943 28-10-2011 Product maand in bezit

Mijn eerste smartphone werd de HTC Desire S en er ging een wereld voor mij open. Na een week Android 2.3.5 en Sense 3.0 update uitgevoerd welke ruim 15% performance-verbetering gaf. Bediening is héél intuitief en het toestel is niet te groot om met hoesje in de broekzak te dragen. Ben een zeer tevreden gebruiker en met de APPS die je al gratis kunt downloaden heb je met een internetbundel een mobiele computer die ook nog lekker belt.