HTC Desire HD zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Desire HD zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

kolle1311 06-05-2012
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Zeer beroerde accukwaliteit. Bijna niet meer een mobiele tel te noemen. Constant opladen nodig. Geheugen loopt vaak vast

Faartje 09-01-2012

HTC disire HD..
Echt een goeie telefoon, erg gebruiksvriendelijk. De telefoon is vrij groot maar dat maakt ook een hoop goed. Het scherm is mooi helder en super scherp. Op deze telefoon heb je te maken met Android waar ik zelf erg fan van ben. Android is een erg makkelijk besturingssysteem en bijna alle applicaties zijn gratis te verkrijgen. Als je twijfelt tussen de Iphone of HTC dan zou ik gaan voor de HTC, vooral als je nog nooit zo'n ding in je handen hebt gehad. Kortom, een supertoestel

jandeman63 17-11-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Nu meer dan 1 jaar en tijd voor eenupdate review.
Hij heeft me niet in de steek gelaten in het afgelopen jaar.2x laten vallen en, okee je moet geluk hebben, niks aan de hand.grootste voordelen zijn: groot scherm,goede bediening,snel genoeg met en met intern geheugen kom je niks te kort,accu leven is matig al komt het bij mij door T-Mobile,deze provider is echt slecht in mijn stad en het gezoek van bel en internet verbinding kost veel stroom.Mijn collega heeft met hetzelfde toestel en kpn een halve dag meer dan ik.grootste nadeel vind ik het gewicht,hij is zwaar maar ik begrijp dat dat misschien persoonlijk is.O ja de camera is met 8 mp prima.

TimoSonyBoy 03-11-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Ik heb de HTC Desire HD nu een half jaar en ik vind het een fijn toestel, heel mooie camera opnames en heel erg snel.

+Mooi scherm
+Goede Camera
+Heel snelle processor
+Degelijk (hij is me al heel vaak gevallen en nog steeds werkt hij perfect)
+Veel apps en opties
+Je kan er gewoon bijna alles mee
+Android is super

-Hele slechte batterij, als je hem redelijk gebruikt haalt de batterij nog geen 7 uurtjes, en dat is als je het scherm op gemiddeld gedimd zet.
-Geluid is niet het allebest, de HTC oortjes zijn zowiezo beter dan de Apple oortjes maar nog het is niet geweldig.
-Scherm is vingervlek gevoelig

Al met al denk ik dat het een fijnere smartphone is als de Iphone 4 en je krijgt meer voor je geld.

Hele goede HTC,

STEKiE 08-10-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Inmiddels een half jaar in bezit. Ik heb een 7 gegeven voor degelijkheid. Dit omdat het sim kapje de kwaliteit naar beneden haalt. Zonde van het alu unibody ontwerp. Het klepje voelt slap aan en kraakt als je de telefoon vast pakt. Heb al eens een keer een nieuw klepje gehad van HTC maar het blijf het zelfde slappe ding. jammer. Gebruiksgemak heeft natuurlijk veel te maken met Android en HTC Sense. De telefoon is snel zat en tikt heerlijk weg. Voor geluidskwaliteit kan je een 3 geven als je de oortjes van HTC gebruikt. Haal even een merk oortje van Senheiser of iets dergelijks en je word weer een stuk blijer. Inmiddels heb ik de telefoon geroot en draai een custon rom met beats audio, en weet nu wat voor geweldige telefoon dit is. Sneller en stukken beter met de accu. Heb er een betere telfoon door gekregen. Al is rooten zeker NIET zonder risico. Heerlijke vlotte smartie waar je ook nog eens mee kan bellen......

patrick90 11-08-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

ik heb iets tevaak de fout gemaakt om tesnel een review teschrijven nu dus niet meer heb de desire hd nu 6 maand en eindelijk de perfecte toestel veel problemen gehad met een gewoone desire maandag ochtend model nog meer probleemen gehad met de galaxy s die met teveel bestanden super traag werd maar nu de desire hd we beginen maar met de plus en minetjes

+ android werkt goed in combinati met sense
+ toestel loopt nooit vast bijna geen storingen of fast lopers
+ kwaliteit zeer mooi unibody is super
+ beeld scherm is zeer sterk geen screen protector en geen krassen
+ als je wifi aan laat staan pakt hij makelijk je bestaande wife locaties

- geluid zou iets beter kunnen
- ja baterij duur maar ja dat is tezeggen van alle android toestelen
- beeld scherm is eigenlijk iets minder als die van de gewoone desire

conclusie deze toestel doet alles wat je verwacht super snel voor een 1ghz toestel helemaal up to date door htc android 2.3.3 sense werkt perfect toestel heefd in mijn ogen geen grote fouten nooit problemen mee gehad en verwacht ik ook niet echt een aanrader ben bijna sneu om volgende maand over testapen naar de 3d generatie android toestel

jandeman63 30-07-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Ik heb de disire hd nu 4 maanden en kan er nu een review van geven.Hoe je een telefoon een cijfer geeft hangt erg af van je persoonlijke eisen en daarom geef ik eerst de mijne.Ik wou een toestel met een groot scherm,een fatsoenlijke camera en hij moet betrouwbaar zijn.de hd heeft hier een bewezen stutus volgens de reviews en mij.Maar er is natuurlijk meer te zeggen over de telefoon.Eerst de positieve punten.
De snel opstart is heerlijk,in een paar seconden staat ie klaar.Het scherm is goed genoeg al was het amoled van mijn vorige HD2 beter.Hij is snel en kan met veel apps uit de market goed overweg.Ik gebruik sygic navigatie en op een groot scherm met een snelle telefoon is het prima.Het toestel ligt redelijk in de hand.Hij is zwaar,eigenlijk te zwaar omdat ie vrij glad is en ronde hoeken heeft.Een groot nadeel is iets wat veel android toestellen hebben namelijk het accu gebruik.Android is net een grote V8 motor,ook als hij stationair loopt zuipt ie nog steeds.Symbian is zeker anderhalf tot twee keer zuiniger met de accu.
Daarom vind ik dat in een android toestel een hele grote accu moet zodat je minimaal 1 dag voluit kan gaan.Accu gebruik wordt ook bepaald door je provider.Ik heb T-mobile en het ontvangst hiervan is gewoon slecht.Stop ik er een sim in wat met het kpn netwerk werkt dan is het perfect.juist thuis met de hele dag wifi aan gaat de accu erg lang mee(bijna 2 dagen).De geluidskwaliteit via de externe speaker is redelijk maar niet erg luid.Het geluid via mijn eigen oordoppen is erg goed.Ook de radio werkt erg goed,fm zenders komen meestal kraakvrij door.
Het voor mij grootste nadeel is de te kleine accu maar voor de rest is er prima met de telefoon te leven.

bowie70 08-07-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Heb een HTC desire HD nu een half jaar in bezit. Mijn ervaringen zijn dat de HTC desire HD geen echte mobiele telefoon is. Het is werkelijk waar een prachtig toestel, maar ze hebben er een kleinere batterij ingezet dan de HTC desire.

Het resultaat is dat wanneer je de telefoon wilt gebruiken, 9 van de 10 keer de batterij bijna leeg is en vervolgens afsluit, omdat het verbruik van het beeldscherm de nekslag geeft.

Kortom je kunt met deze telefoon niet zonder oplader van huis of USB snoer van huis.

Helsingeur 29-06-2011

----------Update review 30-6-2011----------
Het toestel op zich is prima (zie mijn eerdere beoordeling).
Er zijn echter ook manco's:
1. De klepjes achterop zijn gewoonweg niet degelijk en het is een crime om ze voorzichtig terug te duwen.
2. Toebehoren zijn bij HTC onder de maat. Ik moest een leren tasje die eigenlijk bestemd is voor de Blackberrie aanschaffen, want HTC heeft niets wat echte bescherming biedt
3. Mijn laadsnoer had het ineens begeven. Een nacht opladen leverde een geringer percentage op, dan voor ik met laden begon
4. Voor een aantal functies word je gedwongen om gmail als account te accepteren.
5. HTC Likes vereist heel veel informatie, en vind je dat niks dan word je functies onthouden.
6. Bepaalde vóórgeinstalleerde software kan niet worden verwijderd

----------1e review 10-3-2011----------
Geluid is prima, en kan naar redelijk ver worden beïnvloed
Je kan (middels ingerichte en te downloaden apps veel kanten uit met deze HTC
Prima, ook het beïnvloeden van de lettergrote (m.n. bij internet). Android omgeving is minder handig dan Windows met het zoeken en vinden van bestanden. Hiervoor is het downloaden van de adroid assistent handig (maar zeker nog niet optimaal)
mooi apparaat, leuke schermen
degelijkheid is minder - de klepjes achterop het toestel (voor batterij, etc.) zijn kwetsbaar

corbeaux 23-05-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Ik heb nu de HTC Desire HD 1 maand in bezit.
En had hiervoor een Iphone 3GS. Die deed het goed maar werd gek van elke keer weer nieuwe software voor de besturing via Itunes. Wat een gedoe zeg.

Zodoende overgestapt naar android.
Heb goed gekeken naar de verschillen van verschillende toestellen en wat camera en filmen betreft zag de HTC Desite HD hiet het beste voor mij eruit. Kijk maar eens op Youtube naar de verschillen.

Het geluid is best wel goed hoor. En voor muziek met de oordoppen erg mooi.
De grote van het toestel ligt lekker in de hand. Ik heb een cover gekocht waar hij in zit en met een klepje eroverheen om dicht te doen. Hiermee is de uitstekende lens ook goed beschermd.

De applicaties zijn ook goed, die er al opzitten en andere zijn goed verkrijgbaar.
HTC Sync werkt ook lekker.

De accu gaat als je eerst hem helemaal leeg gebruikt en dan weer helemaal oplaadt 24 mee. Mits je geen GPS en Wifi uitzet.

Inderdaad met een Gmail account kun je alles lekker synchroniseren. Agenda en Adressen.

muis 1 10-05-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Hallo mensen, nu GingerBread uit is even een tip.
Voor degene die het geluid uit het speakertje van de telefoon te zacht vinden, is hier een app. voor.
De applicatie heet Volume+ van Meltus. Deze werkt alleen met Android Gingerbread. Deze app. is voor een klein prijsje te verkrijgen op de Android Market.
Het werkt echt heel makkelijk en goed!!!!
Maar let wel op, zet het niveau op +6 max. Anders gaat het speakertje stuk bij max volume. Echt waar, zo hard gaat het geluid!!! AANRADER!!! Ik ben nog steeds erg tevreden met dit super toestel.

Groeten John

Maarten Brink 27-04-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste Android toestel.
I.c.m. een Tmobile abonnement bevalt hij me prima.
Alles wat hij moet doen doet hij.
Apps zijn makkelijk op te halen!

Jeroen Hermsen 23-04-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

ik heb de desire HD sinds december 2010.
hij bevalt me zeer goed, nooit problemen mee gehad.
anderhalve week gelede heb ik hem terug moeten brengen naar de winkel i.v.m. te warm worden waardoor de telefoon zichzelf ging besturen (op allemaal apps drukken als de toetsvergrendeling eraf is) dit was best wel irritand.
bij de winkel aangekomen vorige week zei de medewerker van belcompany dat ik de eerste was in een half jaar tijd die de telefoon terug kwam brengen.
1 minpuntje is dat het geluid wat zacht is maar dit maken de oordopjes helemaal goed, zeer goede bass, helder geluid.
de 8mp camera is zeer goed meer dan ik eigenlijk verwacht had, hele scherpe foto's en filmpjes, alleen de camera die achterop uitsteekt is niet zo mooi maarja je kan niet alles hebben.
duizenden apps.
zoveel mogelijkheden.
alles bij elkaar een zeer degelijke telefoon, ik zou deze zeker aanraden vooral omdat er in een half jaar tijd bij de belcompany (venlo) nog geen htc desire HD terug was gekomen.
dus als je een goede telefoon wil hebben voor een redelijk goeie prijs koop dan deze telefoon!

bmptommy 16-04-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

De telefoon bevalt me erg goed, ik vind het een super telefoon. Ik heb getwijfeld tussen deze of een Sony Ericsson telefoon, maar ik heb er geen seconde spijt van.

De telefoon is makkelijk in gebruik, lekker simpel in te stellen naar eigen wensen en het werkt echt super.

Ook de snelheid is echt goed in verhouding tot sommige andere smartphones. En het scherm is echt lekker groot. Duidelijk en overzichtelijk in een, ideaal.

Ik heb zelf niks te klagen over het geluid, bij het bellen is de ander erg goed te horen, en muziek afspelen zonder de hoofdtelefoon doe ik niet, daar heb ik een pc of cd speler voor, dus daar kan ik niet over oordelen.
Voor het kijken van films is het geluid voor mij helemaal niet slecht.

Wat me wel echt verbaasde is de super kwaliteit van de foto's voor een telefoon. Echt onvoorstelbaar duidelijke foto's.

Al met al gewoon een fijne telefoon, en ik kan iedereen ook deze zeker aanraden.

peter91 11-04-2011

Top telefoon!
Na het installeren van JuiceDefender valt de accuduur me enorm mee (iedereen aan te raden!)Zoals bekend zijn de mogelijkheden van Android onbegrensd. En nu maar hopen dat die update naar 2.3 echt nog meer verbetering brengt, dan ben ik helemaal tevreden! Nadeel vind ik dat het klepje dat de sd-kaart en sim-kaart afdekt eigenlijk niet goed past, daar zit een hele lelijke rand. Maar verder niks te klagen!

Huubert77 07-04-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

De desire HD is een grote telefoon. Na lang zoeken wikken en wegen toch deze besteld. Tot nu toe heb ik daar geen spijt van.

In eerste instantie schrokken mij de reviews van anderen over accuduur en te zacht geluid af. Na een aantal reacties op Twitter overtuigd geraakt dat het wel mee viel.

Goed, mijn ervaringen. Ten eerste de accu. Die heb ik nu twee keer leeg gemaakt en opgeladen. Ik haal er zo'n anderhalve dag uit met een paar keer bellen, sms-en emailen. Wifi en 3g constant aan, evenals locatie service (maar dan wel zonder gps). Ook tussendoor wel met de telefoon zitten spelen.

In mei/ juni wordt de Desire HD geupdate naar Android 2.3 Hiermee gaat als het goed is de snelheid (die echt al heel goed is!) en de accuduur omhoog. We zullen zien.

Dan het geluid. Tja, het is voldoende. Je kunt de muziek goed horen, maar het is wel schel en aan de zachte kant. Hiervoor had ik een Nokia 5800. Die had en erg goed geluid, dus alles wat daarna komt is beduidend minder.

Met koptelefoon geeft de Desire echter een bijzonder mooi helder geluid.

Voor de rest? Fijne telefoon!

Ten aanzien van een task killer. Voor de accuduur maakt het niet zo heel veel uit. Waarom dan toch gebruiken? Je maakt er makkelijk veel geheugen mee vrij. Wanneer je een Databundel hebt is het ook fijn dat je zo apps kunt uitschakelen die af en toe info van internet plukken.

Wil je niet over je databundel gaan, installeer dan 3g watchdog.

Kaatje1.007 23-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Geweldige telefoon. Ben er zeer blij mee. De mogelijkheden zijn enorm. Scherm is lekker groot en vormgeving strak en simpel. Hele goede concurrent voor de iPhone die ook nog eens een stuk duurder is. HTC heeft een flinke sprong gemaakt wat betreft kwaliteit.

pelau 20-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Voldoet aan de verwachtingen, is snel en heeft een prachtig groot scherm. Accu is wel minder goed erg weinig capaciteit. Geluid is wat zacht. Navigatie werkt prima en toestel schakelt snel tussen programma's.

iestyn99 16-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Heb de Desire HD nu een paar maanden, had hiervoor de "oude" Desire. Prima smartphone, onbegrensde mogelijkheden en toch een niet te steile leercurve. Ik herken werkelijk helemaal niets van de negatieve commentaren die je hier soms hoort. Alles werkt bij mij soepel en snel. Batterijduur is bij mij ca. 40 uur bij wat ik normaal gebruik noem (vergeleken met andere smartphones is dit toch wel gemiddeld).

De enige redenen die ik kan bedenken waarom iemand niet van deze smartphone houdt is, of dat men eigenlijk niet een smartphone wil maar iets wat eenvoudig is, of men heeft een maandagexemplaar gekregen (komt bij HTC niet vaker voor dan bij ieder ander merk volgens mij). Heel veel mensen willen een apparaat die hun begeleidt en aan hen vertelt hoe en wat (hier heeft Apple een grote markt in gevonden) en niet een telefoon zoals deze, met een compleet open systeem, die net zo eenvoudig of geavanceerd is als je zelf wilt en waarmee je volledig vrij bent. Tip: Als je voorbeelden wilt zien hoe een Android-telefoon eruit kan zien, kijk dan op dit forum: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=476483.

muis1 16-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Ik heb de HTC Desire HD vanaf november in het bezit.
Het is een echte complete telefoon, waar je wel even aan moet wennen.
Persoonlijk vind ik de HTC beter met surfen op het internet, dan de
Samsung Galaxy S. De Samsung past een hoop sites aan voor internet op
je mobiel. Dit kan ik niet uitzetten, die functie is er niet. Dit kan dus wel
op mijn HTC. Is vaak toch wel handig, net of je gewoon op de PC bezig ben.
Ik gebruik dual sim kaartjes in mijn mobieltjes, dat is erg handig.
Het geluid uit het speakertje is zo als vele melden, wat zacht van de HTC.
De Samsung klinkt helderder en luider. Maar met oordopjes of hoofdtelefoon
klinkt de HTC beter vind ik persoonlijk. Kwa vastlopen of andere problemen
heb ik nog niet ondervonden gelukkig. De HTC is met internetten sneller dan
de Samsung. De scherpte en kleuren van de telefoons zijn praktisch gelijk.
Conclusie: beide telefoons erg naar tevredenheid, maar de HTC kan meer.

Michael van Dijk 16-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Dit is een toestel wat niet aan de normaliteiten van htc,

voordelen:

goed camera,
dubbele flits.

nadelen:

erg sloom(om chagareinig van te worden!)
internet valt vaak weg
telefoon crast minimaal 1 x in de week,
9 van de 10 x bij aanschaf zitten er mankementen aan
super slecht en zacht geluid!
ligt niet fijn in de hand
doet soms dingen ongevraagd
wil vaak niet connecten met pc
batterij duur erg kort(hoog uit 2 uur)

al met al, rot telefoon, en zeker niet kopen, is zijn geld zeer zeker niet waard !

Steffff 11-10-2011

Hier ben ik het echt niet mee eens! Vooral na de update zijn de prestatie veel vooruit gegaan. Bij mij chrashed hij nooit. Geen mankementen. Ongevraagt dingen doen doet hij als je zelf per ongeluk op een knopje drukt. Na de update kan ik zo 24 uur achter elkaar met mijn Sony ericson bluetooth oortje muziek luisteren(met bluetooth dus aan).

Verder is hij wel groot waardoor hij niet goed in de hand ligt. Maar dat is iets waarvoor je zelf kiest.
Ben het dus helemaal niet eens met de review.

alexjuh86 12-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

ik erg blij mee deze telefoon nog geen problemen mee gehad al veel apps gedownload het was bij het begin even wennnen maar als je er enmaal aan gewend bent wil je niks anders meer.

het enigen nadeel is dat de battery snel leeg gaat

maar zeker goede concurent voor de iphone meschien is die wle beter

CJKvHdt 10-03-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Heel gaaf en leuk toestel. Je kan er alles mee. Hij is alleen heel moeilijk te gebruiken. Duurde een paar dagen voordat ik wist hoe alles werkte. Ook heeft de Desire HD een bizare accuduur. Hij gaat bij mij nog geen eens 8 uur mee. Jammer want ik kan er 's avonds niet meer mee spelen.

MFS 22-02-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Heerlijk toestel, echt waar (helemaal in vergelijking met m'n Nokia N73). Als je dan toch iets wil wensen: grotere batterij en meer volume voor de hoofdtelefoon.

Marcel van de Hoeve 18-02-2011
Geschreven voor: HTC Desire HD zwart

Prettige telefoon. Geen spijt van, maar bepaalde zaken zijn vervelend. Onder meer de service van HTC valt mij zeer tegen. Vanwege een update hebben zij mijn SD-card laten crashen, maar ik heb nog geen nieuwe ontvangen ondanks dat dit meerdere malen is toegezegd.

Het geluid van de telefoon is redelijk. Blikkerig, maar daarin is deze telefoon geen uniek. Met oordoppen in overigens al een stuk beter.

Groot voordeel is het scherm. Daarnaast is de telefoon snel in gebruik. De telefoon is groot, maar toch goed hanteerbaar. Ik draag de telefoon zonder problemen in mijn broekzak.