Samsung S5230 GSM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S5230 GSM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

naamloos123456789 30-11-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

toen ik de samsung star wifi kocht, dacht ik direct dat ik de perfecte gsm had gekocht. helaas was dat niet echt het geval. ik heb zowat mijn twijfels over dit product.
opzich is het een goed product maar er zijn vele kleine slechte details die het product een beetje teleurstellen. ik heb het product ook ondertussen al 4 maanden en de batterij is al half kappot, normaal kan ik er een hele week mee door, maar nu lukt dat nog maar een dag. je kan ook geen filmpjes kijken volledig schermvullend, zelf als je hem draait zul je nooit breedbeelfilmpjes in de volledige schermgrootte kunnen zien. ook de achterkant zit in de rechterbovenhoek nogal los. daarintegen is de camerakwaliteit wel zeer goed, ook het internetten met wifi lukt ook nog redelijk goed. maar toch vind ik het de prijs niet echt waard.

TheOfficialGaGa 01-04-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

heel goede gsm, uiterst tevreden, de touchscreen is totaal niet gevoelig en snel, dat voel je zeker als je van een LG COOKIE komt. ik ben nu al een half jaar vertrouwd met dit toestel en steeds vind ik meer en meer mogelijkheden. Maar ik heb nu een nieuw mobiel internet contract, bij Mobile Vikings, maar ik 1 probleem: wanneer ik op youtube zit en een filmpje wil bekijken komt er op geen reactie, iemand een idee wat ik moet aanpassen aan mijn instellingen?? ik had het de vorige keer gekunnen maar nu vind ik het niet meer en durf ik er niet te veel meer aan prutsen, want je weet nooit heel zeker wat je doet,
al bij al, zeker een aanrader voor iemand die een gemakkelijke en simpel te gebruiken gsm zoekt, heb al ong. 10 vrienden kunnen overtuigen om die gsm te kopen en ze hebben het hun nog geen seconde beklaagt ;)

LIZEEE_ 06-03-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Ik heb deze gsm net 1 jaar.In het begin was ik er zeer blij mij, maar ik moet zeggen, na een jaar begint hij je wel wat tegen te steken ;D.
Hij is zeer handig omdat je bv. op je afbeeldingen en berichten een wachtwoord kunt zetten. Maar jammer genoeg werkt dit niet meer op men berichten. Ook begint hij nu steeds meer en meer te blokkeren. Ook moet je opletten, want er zit een 'nep'bel ding op, wanneer je op je knop aan de zijkant blijft duwen word je steeds onbekend gebeld. Ik dacht dat dit steeds iemand was dat me belde maar na een tijdje had ik dus door dat dit aan de telefoon lag. Buiten deze kleine dingetjes is het een top telefoon, maar best hou je hem niet langer dan een jaar want dan ben je hem wel effe beu ;)
Ik hoop dat dit heeft geholpen.

Laristyna 13-02-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Hele fijne, mooie telefoon. Wifi doet het ook goed. Werkt alleen niet goed in combinatie met Kruitvat-prepaid..

maximolio 30-01-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Ik vind deze gsm wel degelijk goed. Hij heeft wel zo hier en daar z'n negatieve kantjes;

- om met wifi op internet te gaan moet je uiteraard een goede verbinding krijgen. Als je niet veel streepjes hebt, dan heb je (logisch), slechte verbinding. Eenmaal je heel goede verbinding hebt ga je supersnel op (mobiele) websites, soms zelfs sneller dan mijn 3G van Proximus (ik ben Belg, ja)

- het trillen is niet sterk genoeg. Als je je profiel op 'normaal' hebt staan dan kun je 'm nog net voelen, maar bv op een luidruchtige plaats, en je bent aan het wandelen ofzo, merk je er helaas niets van. Als je 'm op 'stil' zet dan is het trillen wel veel sterker. Raar maar waar.

- zoals bij alle gsm's heb je oortjes bij gekregen die alleen op dat toestel passen. Je kan bv. je favo heel goeie oortjes van je mp3 er niet opzetten.

- Het postvak |N vind ik niet zo heel erg groot (nl. 500 berichten) vergeleken met hoeveel contacten je kan hebben (meer dan 2000, ik zie je al gaan op oudejaarsavond...)

De camera is prima voor een goedkoop jeugdig model; foto's met allerlei specificaties 'nzo, filmen...
Op het scherm ziet het er heel erg klein uit, maar als je ze op je computer zet zijn het best mooie grote foto's (als je niet gebeefd hebt).

Mocht nog niemand het weten, er is wel degelijk een azerty toetsenbord als je 'm horizontaal draait. Je zet de taal gwn in 'Français' (NIET bij instellingen, gwn bij het toetsenbord zie je dat onderaan staan).

Voor de rest vind ik het 'n toffe gsm, zeker voor de jeugd.

Als je nog vragen hebt, contacteer me gerust, ik kan je vast helpen.

persuader 29-01-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Wifi werkt bij mij perfect, dus daar geen klachten.
Foto's vind ik zijn nogal snel onscherp en onderbelicht.
Soms moet men nogal veel zoeken in de menu's aleer men vind wat men nodig heeft. Het werken met de widgets brengt hier gedeeltelijk soelaas, doch je kan niet van alles een widget maken. Zo mis ik vb een snelkoppeling naar Wifi.
Bluetooth werkt perfect voor handsfree via de autoradio.
De bijgeleverde tool voor de pc werkt niet al te gebruiksvriendelijk, bij het opstarten zijn soms problemen, rechtstreeks via verkenner werkt vlotter.
De telefoon heeft zich net na de aanschaf 2x spontaan herstart, gelukkig heeft dit zich daarna niet meer herhaald.
De touchscreen reageert niet altijd. Ik hoor wel bevestiging van m'n drukken, maar er volgt geen actie. Dit gebeurt af en toe.
Ik ben tot op heden tevreden met deze aankoop, van degelijkheid kan ik nu nog niks zeggen.

clein 28-01-2011
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Ik heb al eerder gereageerd, maar vind dat ik het nóg een keer moet zeggen: koop de Start WiFi NIET. WiFi werkt gewoon nauwelijks. Ik heb de telefoon nu meer dan een half jaar en kan er eigenlijk niets mee. Heb vooral veel spijt van de aanschaf. Zelfs op ons eigen WiFi-netwerk doet hij niets. Mijn dochter heeft net een nieuwe HTC, toetst ons wachtwoord in en heeft binnen 5 seconden verbinding via ons netwerk. Het is mij één keer gelukt om via ons netwerk verbinding te krijgen, en twee keer via een ander netwerk. Maar dat is toch vooral een kwestie van veel geluk, want erop vertrouwen kan echt niet. Spijt, spijt, spijt.

bozenagut 12-11-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Heb deze gsm sinds een paar dagen in bezit en ben uiterst tevreden. Voor deze prijs zeker een aanrader.
Gebruik van wifi en het ontvangen en verzenden van emails gaat zeer goed. Voor de verbinding thuis met ons draadloos internet alles ingeven, eventjes zoeken, en daarna vertrokken. Vele mogelijkheden voor deze prijs

King Peter88 05-11-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Heb deze telefoon nu een paar dagen in mijn bezit. Echt een fijne telefoon. Had altijd gedacht dat touchscreen heel irritant was, maar deze is best fijn. Ook het typen is heel handig als je de telefoon horizontaal houdt met het qwerty touchscreen. Verder gaat de batterij ook redelijk lang mee en het internet via WIFI gaat uitermate goed.

Dus voor iedereen die twijfelt: gewoon halen, goede telefoon!

Sven Weyn 03-08-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Goede telefoon, internetten via wifi gaat heel vlot. Soms schakelt de telefoon gewoon uit en start dan terug op. nog iemand die ervaring?

elfae 08-07-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

twee dagen geleden heb ik dit mobieltje gekocht en ik vind hem geweldig.
Het touch screen went best snel(ik had hiervoor een normaal oud knoppen toestel)en reageert goed.
Het geluid vind ik ook erg goed, wat wel jammer is is dat er weinig geheugen op het mobieltje zelf zit dus je zou er niet veel muziek op kunnen zetten(maar je kunt het natuurlijk altijd uitbreiden met een micro sd kaart ^^).
Het camera kwaliteit vind ik ook erg mooi(ook al ben ik niet zoveel gewend wat camera's op mobieltjes betreft).
waar je wel mee moet oppassen is dat onder de 'games' google maps niet via Wifi gaat dus dan betaal je wel voor internetgebruik ¬¬ (of ik doe iets fout).
over het algemeen ben ik heel tevreden over de Samsung Star Wifi, dusvoor mensen die dit mobieltje nog niet hebben zou ik hem zeker aanraden!

peet2007 09-04-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Heb deze in Belgie gekocht, in de gewone NL winkels voorzover (nog?)niet verkrijgbaar. Voor de prijs een uitstekende telefoon. De applicaties zijn niet zoals de Iphone maar er is genoeg voor gmail, google, berichten etc. en het is een compact apparaatje. De bediening is even wennen, maar binnen een paar dagen weet je de foefjes.
Deze wifi heeft er ook een pennetje en een beschermtasje bij bij

MootnjeC 04-03-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Ik had eerst de gewone Star en heb mij nue de Samsung Star Wifi aangeschaft, omdat ik eigenlijk ook Wifi wou.
Ik was al super tevreden over de Star, maar nu nog meer. Je krijgt niet alleen Wifi, maar ook een styluspen die in de GSM kan en een extra batterijklep met daaraan een klep dat he scherm beschermt.En dit alles voor dezelfde prijs van de gewone Samsung Star. Bij Belcompany voor slechts 149 euro.
Ik heb de witte versie, die heel mooi is. Wou de witte al van toen ik de gewone Star had, maar die was er toen niet meer.
Ik zou zeggen, kopen dat ding.

Mieke24 18-02-2010
Geschreven voor: Samsung S5230 GSM zwart

Ik heb de Samsung Star Wifi Pink sinds 2 dagen in huis via Typhone en ben er heel blij mee! Hij heeft alles wat ik wilde (wifi, qwerty, touchscreen, mp3, enz) en meer ;-)

Zo zitten er bijvoorbeeld twee achterkantjes bij de telefoon, 1 normale en 1 met daaraan vast een beschermklepje in dezelfde kleur van 'nepleer' dat volledig over de voorkant van het scherm valt, zodat het scherm beschermd wordt, ideaal! Ook heeft het in tegenstelling tot de gewone Star een geïntegreerd pennetje (stylus).

Ik kocht deze telefoon met name omdat ik een telefoon met Wifi zocht die niet te duur is en waar je ook echt wat mee kan als je op internet gaat. Verbinding maken met Wifi is heel makkelijk (ik snap niet waar anderen zo'n moeite mee hebben, gewoon verbinding maken met je eigen netwerk en dan het wachtwoord van je internet invoeren). Op je mobiel kun je instellen dat je alleen via Wifi op internet wil en niet via een betaald netwerk (dit kun je natuurlijk net zo snel weer wijzigen als je op internet moet, maar er geen wifi in de buurt is).

Toen ik deze telefoon bestelde was hij er alleen in Pink, anders had ik veilig voor zwart gekozen.... Nu ik hem in huis heb, moet ik zeggen dat ik deze kleur roze erg mooi vindt (chique) en ik blij ben dat ik geen andere keuze had. Als ik nu zou moeten kiezen tussen zwart of pink, zou ik zeker weer voor pink gaan!

Mocht er verder nog iemand vragen hebben... stel ze gerust.