Samsung S5560 16 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S5560 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

mpf 11-03-2012
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu al twee jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Alles werkt naar behoren. De bereikbaarheid van deze telefoon is goed. Nooit problemen. Wifi werkt super. De batterij gaat zo ongeveer wel anderhalve week mee terwijl ik deze telefoon altijd gebruik aangezien wij geen vaste telefoonaansluiting hebben. Ik bel dus veel met deze telefoon.

pasca96l 08-11-2011
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

deze mobiel ziet er erg mooi uit maar dat is ook een van het enige....
het geluids kwalitijd is ook verblufend zo goed en hard,
en de camera is ook wel goed als hij er zin in heefd. (9 van de 10x loopt hiju namelijk vast)

er zitten geen apps op geen wats app,
internet is erg traag en het tochscreen moet je erg hard in drukken!
msn deed het bij mij 2 dagen en daarna deet msn op dit mobieltje het niet meer! (geeft steets een fout meldingen)
bij bellen geeft hij een stoterend geluid,
en als je hem laat vallen van omg 30 cm hoogte,
valt de baterij, je geheugen kaartje en je simkaart er meteen uit!
ook krast het tochscreen erg snel,

als ik u was zou ik hem NIET kopen.

Koenvdv 21-10-2011
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Ik heb de Samsung ongeveer anderhalf jaar geleden online gekocht. Op het moment dat ik de Marvel thuisbezorgt kreeg en hem had uitgepakt twijvelde ik al of ik dit wel een goede aankoop was.

Achteraf bleek dit ook te kloppen. Vergeleken met mijn vorige mobile (sony ericson cybershot en samsung u900)is deze mobiel echt slecht.

Ik heb de Marvel ooit gekocht omdat ik graag een keer een mobiel wou met een touchscreen. Dat is juist het slechtste van de hele mobiel het touch screen. Je moet veel te hard drukken, als je het bv vergelijkt met mijn ipod touch(2g).

Ik vind dat het slechte touch screen de hele functionaliteit in de weg staat. Als samsunge er gewoon een goed touch screen op had gezet was dit een topmobiel geweest. Verder kun je er wel goed foto's mee maken en de geluidskwaliteit is echt goed.

Kortom: Wilt u een mobiel de stevig is en waar u goed mee kan bellen, koop dan de samsung Marvel. Wilt u ook nog smsen en internetten koop deze mobiel dan niet.

femkeyeah 15-10-2011
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

ik heb deze mobiel nu een half jaar en ben wel tevreden maar ook niet helemaal! het is wel lekker dat er wifi op zit maar ik zit dus meestalop twitter, facebook, hyves enz. en al die widgets doen het niet en als ze het wel doen gaat het van me internet af heel ontevreden daarom ga ik snel een blackberry kopen gr

eekhoorn123456789 15-08-2011

ik heb deze gsm nu al een jaar en 3 maanden:
ik vind het een mooi gsm
het trillen is kapot
als ik de muziek op volume 14 zet kraakt mijn gsm
het touchscreen is een stuk trager geworden dan op het begin
het scherm krast (bij mij) heel moeilijk

Martijn19855 30-03-2011

Hallo,
Ik heb de Samsung Marvel S5560 nu sinds de zomervakantie. Voor de prijs van 135 euro aangeschaft. Hierbij heb ik ook een geheugenkaart van 8GB aangeschaft, wat zeer aan te raden is vanwege de grote foto's, verder heb ik er ook nog muziek op gezet.Het is een degelijke telefoon met een goede camara.De Wifi verbinding liep de eerste paar maanden niet goed. Hij gaf''geen reactie van ap" of "verificatie mislukt". Achteraf bleek het aan de Router te liggen. De Wifi verbinding doet het overal. Voor het internet is hij echter niet geschikt vanwege het trage laden van webpagina's als ze er niet voor gemaakt zijn. Websites als Google en Nu.nl (die een mobile versie hebben voor internet) laden perfect en handig als je even het nieuws wilt checken.
Eigenlijk had ik deze mobiel hier ook voor gekocht, wat ik je afraad te doen. De telefoon heeft een handig menu met de applicaties mooi ingedeeld. SMSen gaat prima met een virtueel qwerty toesenbord.
Batterij is prima, en gaat met af en toe bellen en internetten bij mij ongeveer 3 tot 5 dagen mee.
Achteraf gezien had ik even moeten wachten met het kopen van de telefoon. Deze telefoon heeft namelijk geen Android, wat mij toch wel erg handig lijkt. Hiermee zou je namelijk (bijna) alle spelletjes kunnen spelen als op de Iphone en Ipod. Op bijna alle mobiels van deze prijs zit nu namelijk dit besturingssysteem.
Al met al ben ik erg tevreden met dit toestel.
Toch zal ik jullie een toestel aanraden wat minder lang in de markt zit

femkeyeah 30-01-2011
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

ik heb de samsung marvel een maand.
en bij mij werkt hij prima !
de foto's zijn scherp en die filmpjes doen het goed.
ik heb bijna altijd mij wifi aan dus ik kan zo gratis op het internet helemaal top!

frans5510 26-12-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Tja, ik had op basis van de beoordelingen op "Kieskeurig" beter verwacht, maar de Samsung GT-S 5560 en de klantenservice van Samsung vallen mij tegen.
Wanneer ik supervoorzichtig door m'n widgets heen veeg heb ik er toch altijd wel een paar geactiveerd. Het toestel reageert gewoon veel te triggerhappy. Intussen wordt er dan verbinding met het internet gemaakt. Als je alleen via WiFi wilt werken wordt je ongemerkt op kosten gejaagd.
2: Hoe internet uit te schakelen??? Ik kan het niet vinden in de zeer summiere handleiding
3: Wanneer ik foto's wil bekijken / laten zien heb ik ook hier last van de triggerhappyness van dit toestel. Terwijl ik echt heel licht veeg, klikt hij regelmatig de fotobewerkingsstand aan. Ook jammer dat bij de foto's niet het gehele beeldscherm benut wordt. Links en rechts blijft een zwarte strook. Pas bij inzoomen wordt het gehele scherm benut.
4: You-Tube zit kant en klaar bij de widgets. Zou je denken dat dat dan ook werkt. Nee dus. Wanneer ik een filmpje aanklik, krijg ik "verbonden" in beeld met de afbeelding van een filmtrommel. Na enige tijd wordt de "verbinding verbroken".
5: De klantenservice van Samsung heb ik via hun site per mail drie keer benaderd met vragen over hoe bovenstaande op te lossen / te verbeteren. De eerste keer na 7 dagen een reactie gehad: "Ze hadden het erg druk", of ik nog een keer m'n vraag wilde insturen. Heb ik gedaan en toen nog een keer. Geen reactie. Slechte service dus.

arjenbout 10-12-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Ik heb de samsung s5560 nu een aantal maanden in bezit. Ik ben er zeer tevreden over. Het is een erg fijne telefoon. Ik zet een aantal positieve en negatieve punten op een rijtje.

Positief:
- Wifi werkt bij mij echt super
- Camera is erg goed, maakt erg goede foto's, bovendien is de flitsfunctie én autofocus functie erg handig
- Toetsenbord ben ik erg snel aan gewend
- Touchscreen werkt fantastisch, reageert ook erg goed. Ook de "3-beginschermen" zijn erg handig voor het overzichtelijk plaatsen van meerdere widgets
- Bediening gaat erg makkelijk, erg duidelijke menu's
- Standaard oordopjes (3,5mm) voldoen ook prima (in-ear)

Negatieve punten:
- klein puntje, als je muziek luistert met oordopjes in en je wilt een sms typen op het virtuele qwerty toetsenbord, gaat dat wat lastig, omdat je dan met je linkerhand op de aansluiting van de oordopjes stuit, maar je kunt natuurlijk ook gewoon het andere toetsenbord gebruiken

Al met al ben ik zeer tevreden over deze telefoon. Het is een gaaf toestel, voor een goede prijs. Ik ga er nog veel plezier aan beleven.

nathaliesp 11-11-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

nu ik deze gsm al een viertal maanden heb zal ik eens mijn bevindingen op een rijtje zetten:
de gsm is zeer stijlvol, ook makkelijk in gebruik te nemen maar wat mij vooral stoort is het smssen, zo heb je een 'gewoon'toetsenbord,(in touch natuurlijk) waarmee je kunt smssen maar vanaf als je de gsm een klein beetje schuin houdt bv. in de bus wanneer je even beweegt of in je bed, verdraait het scherm en dat irriteerde mij wel enorm. voor de rest zijn er zeer veel snufjes maar, ik denk niet dat iemand alle snufjes hierop gebruikt. er zit ook een 5mp camera op maar deze is niet van super goede kwaliteit, toen ik deze kocht had ik meer verwachtingen, dit was dan ook mijn eerste (en laatste) touch dat ik koop. maar misschien is dit mijn kijk hierop, mensen die gewoon zijn om van touch gsm te wisselen zullen hiermee waarschijnlijk geen probleem hebben.

wat ook stoorde was dat mijn internet vaak uitviel en dat ik mijn gsm veel heb moeten resetten, dit is ook niet echt leuk maar dat is niet enkel bij deze gsm het geval.

albertams 07-10-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Had eerst een toestel met alles er op en er aan.
Had mobiel internet, maakte er haast geen gebruik van en kost toch 10 euro in de maand ! dus ik zocht een toestel met WiFi, 5 mp camera en touch screen om lekker snel mee te kunnen smsen, kwam dus uit op de Samsung S5560 Marvel

Heb hem nu ook, dit werkt idd zeer lekker
je kunt je Wifi ook gewoon aan laten staan,
hij gaat pas verbinden als je je internet opent
Smsen gaat ook zeer snel en de foto
zijn ook van zeer goede Kwaliteit
al met al een top toestel

Peet68 02-10-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Al jaren Nokia gebruiker, en nu overgestapt naar Samsung, wegens goede prijs/kwaliteits verhouding voor smartphones. Mijn eerst reactie na een paar dagen is tweestrijdig. Ik mis het gebruiksgemak van mijn Nokia, maar dat is een gewoonte die ik had met de knopjes van mijn Nokia. Toch zegt me iets dat dit wel altijd zo zal blijven.
Heb het toestel grotendeels gekocht voor het grote scherm en internetgebruik via WIFI. Mijn ervaring is nog in de beginfaze maar geeft me maar beperkte tevredenheid. Als voorbeeld heb ik de krantensites van HLN en GVA bezocht. Deze geven in beknopte versie weer wat het nieuws is, maar als ik op een nieuws-item klik, ga ik naar een lege site met aan de linkerkant de onderwerpen; nieuws, sport, bizar, economie, enz...
Lang genoeg gewacht, maar er gebeurde niets. Dan maar naar de teletekst-site van de VRT. Dit kwam wel goed en snel door, maar als je inzoomde op het scherm, werden de letters van de teletekst-site wel héél erg wazig. Ik weet wel dat je met een smartphone beperkingen hebt ivm internet, maar ik had toch meer verwacht.
E-mail heb ik nog niet kunnen testen, omdat ik niet weet hoe ik dit moet instellen op het toestel. Ik ben telenetklant. Hopelijk leest iemand dit, die me kan hiermee kan verder helpen.
Het aanraakscherm geeft af en toe wel onbedoelde zaken weer, doordat ik te snel op het scherm tik met mijn vinger, maar dat zal wel wennen.
Een storend element is dat wanneer de batterij bijna leeg is, er een hard geluidssignaal weerklinkt. Dit is niet erg discreet, omdat het ook zo hard klinkt als het profiel op "vergaderen" staat. Kan je het al voorstellen dat je ergens zit, met de gedacht dat jou telefoon zou kunnen biepen, waar dat dit niet echt verwacht wordt? Misschien weet iemand hoe je dit moet uitschakelen want in de handleiding staat er niets over vermeld.
De aansluiting voor het toestel op te laden vind ik minder praktisch als mijn oude Nokia. Deze had een ronde stekker waardoor je niet kon missen met het insteken ervan. De Samsung heeft een platte stekker die je maar op één manier kan inpluggen-> gevaar voor beschadiging als je niet oplet. Heb me laten wijsmaken dat dit voor alle merken hetzelfde is geworden. Spijtige keuze van de fabrikanten dan vind ik.
Het kunststoffen beschermkapje voor de oplaad-aansluiting, is ook niet handig te verwijderen als je geen nagels hebt, en zal voor mijn gevoel snel stuk zijn.
Het klinkt precies of ik niet tevreden ben over het toestel maar dat is niet zo.
Hij is vrij compact, mooi, heeft een héél goed fototoestel en vele extra's.
Wat ik me als leek nog afvroeg is, of mijn keuze voor dit toestel en niet voor een ander type in dezelfde prijsklasse van Samsung, dat weliswaar maar een 3MP camera, maar wel Anroid besturing had, de goede is geweest. De verkoper gaf toch de voorkeur aan de Android besturing maar toen ik hem vroeg wat het voordeel was tov de klassieke Samsungbesturing van de Marvel, gaf hij mij als antwoord dat Android héél veel Widgets heeft die je gratis kan downloaden. Dit was voor mij niet zo'n doorslaggevend argument, dat ik toch maar voor de oudere Marvel heb gekozen wegens zijn 5 MP camera.
Het lederen beschermhoesje dat ik erbij heb gekocht, klapt in de lengte open, en bengeld dan ergens onderaan je kin als je aan het bellen bent. Keuze tussen je toestelletje beschermen of vrij in je broek te steken is volledig aan jullie natuurlijk.
Hopelijk hebben jullie er iets aan, maar weet wel dat ik het toestel nog gewoon moet worden. Misschien zijn mijn hierboven opgenoemde probleempjes dan wel opgelost, ciao.

wim2003 14-09-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

heel mooi toestel vele mogelijkheden er is 1min punt de fm radio onvangst is bagger veel stations zijn niet te ontvangen en daar had ik hem juist voor gekocht,ga er maar mee terug jammer voor zon duur toestel

harrybarry34 27-08-2010

Prachtig toestel,
Alle opties voor een top mobiel;
- Camera vergelijkbaar met fototoestel
- Wifi

Ben zeer tevreden over dit toestel, prachtige foto's op vakantie gemaakt.
Zeker een aanrader voor iemand die net iets meer wil!

eva van de kerkhof 29-07-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

ik heb deze mobiel al een paar dagen en hij bevalt me heel goed
er zitten leuke extra's op zoals: als je niet weet hoe een liedje heet kun je op muziek zoeken drukken een dan zoekt de mobiel van welke artiest het is en hoe het liedje heet.
ook als je houdt van foto's maken zitten er leuke extra's op.
ik heb er tot nu toe veel plezier van
het is echt een aanrader!

Jelle Camilo 21-07-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Ik vind het een heel handige telefoon. Ik heb m nu 2 weken, niks mis mee. Ik loop alleen steeds tegen 1 probleem aan. Wifi, ik vind het heel jammer dat dat steeds niet lukt, want dat was 1 van de belangrijkste redenen dat ik deze telefoon kocht.

Verder werken agenda, bt, enz gewoon perfect.

Ariee. 20-07-2010

Prima mobiel,

ik heb hem nu zo'n 3 weken en ik ben er erg tevreden over.
de eerste dagen had ik nog wat probleempjes met de WIFI maar dat kwam omdat ik teveel aan instellingen had gezeten.
alles werkt goed en hij heeft een erg goede camera.
Alleen jammer dat hij niet zo luid kan, maar misschien vind ik dat omdat mijn vorige mobiel heel hard kon.

Mvg Arie

gery122 29-05-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

ik heb de marvel nu al 3 weken en ik vind het de beste gsm. En ik heb ook geen spijt dat ik hem

pluspunten:
het wifi is heel makkelijk
en touch-screem is heel makkelijk
smsen sturen is makkelijk

minpunten:
er zijn er geen

als je deze gsm wil kopen moet je het zeker doen

juuud. 12-05-2010

Hallo,
Heb mijn Samsung Marvel nu 5 dagen in gebruik en hij bevalt me erg goed!
Zitten erg leuke dingen op zoals de smileshot bij het maken van een foto.
Ook is het erg fijn dat er WiFi op zit!
Verder is het wel zo dat hij soms ontgrendeld in mijn broekzak! Dat is wat minder.
Verder vind ik het touch-toetsenbord erg fijn. En die kleine toetsen vallen best mee!
Ben erg tevreden over deze telefoon. En de batterij gaat ook lekker lang mee!
Dus als je van plan bent deze mobiel te kopen, zeker doen! Ik heb ook lang getwijfeld maar nog geen spijt gehad!
Groetjes,

tommie400 12-05-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

heb nu bijna 2 weken de marvel.
hij bevalt me goed.
zal paar plus en min punten op een rij zetten:

plus:
-veel mogelijkheden.
-meeste is wel makkelijk te gebruiken.
- smsen gaat makkelijk en goed.

min:
-de widgets aan de zijkant springen nog wel eens ongewild in beeld.
- als je met het qwerty wil typen moet je niet te dikke vingers hebben.
- wifi werkt goed maar het bereik is wel beperkt.

er sprongen nog wel eens wat dingen in beeld als ik eht vergrendeld had maar dat komt omdat je dan nog slim ontgrendelen hebt aan staan. als je dan een teken op je scherm doet dan komt bijv. je inbox in het scherm.

maar al met al een fijne goeie mobiel voor deze prijs.
voor de prijs moet je niet het zelfde verwachten als een mobiel van 400 euro.

Wim Var 04-05-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Heb het toestel toch al een half jaar ondertussen (was pas uit toen ik hem kocht)

Het toestel ging perfect de eerste weken maar na een tijd komen er toch wat ergernissen naar boven, even een lijstje:

- je raakt vaak iconen aan die je niet wil

- soms floep de gsm van zichzelf wat afbeeldingen en iconen op het startscherm

- de letters voor een bericht te typen zijn erg klein (ik heb geen dikke vingers) met als gevolg dat je vaak op de backspace moet omdat je letters hebt getypt die je niet wou

- soms springt de blockering af zonder reden

- Overlaatst liep mijn wekker af om 4 uur smorgens terwijl hij pas om 7 uur moest aflopen. De wekker had zelf het uur en de datum aangepast..... samsung kon mij niet helpen.....

ik zal maar stoppen en wat goede dingen noemen:

- batterij gaat zeer lang mee
- zeer goede camera
- touch scherm werk goed
- mooi design

Jessyca 16-04-2010

Hallo,
Ik heb eergister de samsung marvel gekocht. Ik heb er alles mee gedaan ondertussen uren geinternet, gedownload, foto's gemaakt enz. De batterij houd zich daarbij zeer goed ik van de 5streepjes mis ik er nu 1. Camera is van goede kwaliteit, internet is redelijk snel ligt er wel aan op welk net je gaat maar dat is logisch.
De telefoon is verder erg compact het mini SD kaartje er in krijgen was wel een zoektocht hij zit namelijk onder het kapje waar de batterije en de chip ook zit.
Ik heb nog geen problemen met de ontgrendeling gehad en heb hem toch de hele dag in mijn spijkerbroek (strak).
Het geluid wat er uitkomt is goed. Het beeld is goed en mooi helder, dat kan je overgens ook zelf instellen.
Groetjes, Jessyca.

Ron 01 10-04-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Dit is een zeer leuke telefoon! Ik was nooit zo`n fan van touchscreen maar ben helemaal om. Alles werkt voorbeeldig al kreeg ik de software op de pc eerst niet aan de praat. Het blijkt dat je de bluetooth eerst moet uitzetten want anders herkent de pc de telefoon niet.
Voor de rest niets dan lof. De foto`s zijn mooi, de bediening is erg duidelijk en het geluid is erg duidelijk. Allemaal dingen die ik van mijn Nokia 6220 niet kon zeggen.
Veel mogelijkheden voor 180 euro.
Dit is een echte aanrader!

Luna87 20-03-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Nu het toestel 2 dagen in gebruik.

Fijn is dat je 3 te persoonlijke voorschermen hebt, zodat je veel ruimte hebt om je widgets (snelkoppelingen) in te delen.

De camera is goed, foto's zijn van perfecte kwaliteit.
Voldoet als een volwaardige digitale camera.

Extra geheugen is zeer makkelijk te plaatsen, zelfs zonder het toestel uit te zetten.

WiFi doet het goed.
Eerder kwam telkens de melding: DNS mislukt.
Na alle overige verbindingsmogelijkheden/netwerken te hebben verwijderd en het toestel even opnieuw aan te hebben gezet, is dit verholpen.

Leuk is dat je het lettertype kunt wijzigen, evenals bij de Star.

Het touchscreen werkt goed.
Gebruik de kalibratie onder instellingen -> telefoon, om de aanraking naar je eigen hand te zetten.

Heel veel widgets naar communities zoals Facebook, Hyves, Twitter etc.

Een aanrader als je een telefoon wilt met goede camera met flits en WiFi.

bompie 17-02-2010
Geschreven voor: Samsung S5560 16 GB / zwart

Ik heb net de SAMSUNG S5560 WIFI gekocht en ik ben er heel tevreden over.
Ik zocht een GSM met 5mp fototoestel met Wifi. Ik heb lang getwijfeld over dit toestel, maar heb er geen spijt van.

Zeer intuïtieve gsm met gemakkelijk touchscreen. Ik dacht moeite te hebben met de overgang van toetsen naar touchscreen, maar dat is niet het geval. Mooi groot scherm, elegant design, goed fototoestel, gemakkelijk toegang tot internet via WIFI. Ongelooflijke prijs/kwaliteitsverhouding!