Samsung S7550 Blue Earth blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S7550 Blue Earth blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Zebco 11-07-2011

Het toestel is onhandig in het gebruik (geen Qwerty toetsenbord), en de GPS doet het niet goed, en er is geen aanvullende software voor beschikbaar zodat je deze niet voor navigatiedoeleinden kan gebruiken. Dit toestel is weggegooid geld!

lisetvdmeulen 08-05-2011

ik vind dit een fijn mobieltje. alleen het touchscreen reageert niet altijd goed.
ik vind dat programmaatje met die bomen een beetje vaag...
voor mij was dit zeker geen miskoop.

Lariba 12-12-2010

Heb de Samsung Earth nu een half jaar in bezit. Na aanschaf na een paar weken weggelegd, omdat hij inderdaad wat tegenvalt. Nu weer uit het stof gehaald voor een nieuwe kans omdat abonnement afloopt en ik twijfel tussen opnieuw SimOnly of abonnement + nieuw toestel.
Ik vind het een mooi toestel om te zien, mooi beeldscherm, en het idee erachter sprak me ook aan. Verder FM-radio en MP-3-speler, die het beide goed doen vind ik.
Mijn belangrijkste bezwaren zijn:
- Het 1-9 toetsenbordje + T9 valt mij na een virtueel Qwerty-toetsenbord op mijn vorige telefoon toch wel erg tegen. Mobiel mailen doe ik toch al weinig, daarom dacht ik dat dit wel mee zou vallen, maar ook invoeren van een URL of wachtwoord is erg lastig.
- Touchscreen is lastig te bedienen. Vooral als je probeert te scrollen, gaat hij regelmatig het beeld vergroten of verkleinen ipv. het te verplaatsen.
- Rendement van de zonnecellen valt inderdaad tegen, hij moet toch nog gewoon regelmatig aan de lader.

paul63 22-05-2010

Deze telefoon enkele maanden in bezit. Helaas een drama, de telefoonprovider geeft zelf aan dat dit toestel een software probleem heeft dat niet goed opgelost kan worden. Het touchscreen blokkeert regelmatig met SMS gebruik, gebruik van keuzemenu's is niet mogelijk doordat het toetsenbord niet meer op te roepen is tijdens het gesprek.
Na klachten is het toestel kostenloos om geruild tegen een ander model. Volgens opgave van de betreffende telecomprovider staat dit toestel hoog op de lijst van onbetrouwbare toestellen. Geen aanrader dus.

donaldje 03-04-2010

Hoi,
Ik heb de Samsung Blue Earth enkele maanden. Ben er zeer tevreden over: leuk gadget en de wifi werkt goed zodat je gratis op de toepassingen en internet kunt en zo.

Camera werkt zeer vlot, beeld is scherp en voor een gsm hoeft dat niet meer te zijn vind ik.
De GPS zit daar niet op; is iets met server maar weet niet goed wat en hoe.
In de doos zit ook geen echte handleiding voor alle menu's en onderdelen; slechts een groot blad met enkele specificaties.

Drie minpunten toch:
Het solar-laden is vooral om de batterij iets langer te laten meegaan: echt laden als een oplader niet mer nodig zou zijn, is niet realistisch als je toch wat sms't of eens belt of eens een website opzoekt.

Bedankt voor reacties!

Ten derde vind ik de bijgeleverde oortjes niet praktisch: je moet die helemaal in je oor duwen, zo hoor je nauwelijks nog omgevingsgeluiden en ze vallen er bij veel bewegen regelmatig uit.