LG BL40 Chocolate zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BL40 Chocolate zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

skieft 15-04-2010
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

Mooi apparaat, ziet er leuk uit, ligt goed in de hand, maar is matig bruikbaar.

Gebruiksvriendelijkheid is laag. Dit wordt voornamelijk veroorzaakt doordat de interface steeds net te traag is. Toetsenbord werkt alleen goed als je stil zit. In bus, trein of auto (bijrijder) is een sms of e-mail tikken een ramp. Daarbij is de omschakeling tussen liggend en staand te snel. Hierdoor schakelt de telefoon soms ongewenst om.

Synchronisatie heeft 1x gewerkt onder Windows XP, daarna geupdate naar Windows 7 maar nooit meer kunnen synchroniseren.

Batterij duur is oke, tot je de telefoon gebruikt. Als je een waarschuwing krijgt is het te laat, dan is het binnen 30 min. gebeurd.

Camera kwaliteit valt tegen voor 5MP. Ook heeel traag. Alleen zonnige buiten foto's zijn acceptabel. Panorama stand is wel grappig. Foto's zitten mooi aan elkaar, alleen gebeurd niet op volle resolutie. Als je 5 foto's aan elkaar zet blijft er niets over van je foto (http://www.flickr.com/photos/sanderkieft/4454675067/). Echt zonde, het had zo mooi kunnen zijn.

Wel mooi als mediaspeler, video's zien er goed uit. Avatar demo is mooi in 21:9. Speelt standaard ook DivX (als je ze er op weet te krijgen zonder sync).

Browser is oke, maar je moet inzoomen om een link aan te kunnen klikken. Door snelle omschakelen verspringen pagina's soms ongewenst, hierdoor moet je reloaden om weer een leesbare pagina te krijgen. Speelt sommige flash dingen, maar bijv. geen youtube. Ook geen redirect naar mobiele versie. Echt een gemiste kans.

Na 6 maanden is de liefde echt over. Ik ga op zoek naar iets nieuws.

cameragebruiker22 13-04-2010
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

De telefoon ziet er leuk uit en ligt fijn in de hand.
Het geluid is ook mooi.

Een nadeel is het schuifsysteem. Binnen een half jaar schoof de telefoon lastig tot nauwelijks open.

renjerot 09-03-2010
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

Ik ben hartstikke blij met mijn telefoon. Ik vind hem heel erg mooi en vind het helemaal niet moeilijk om ermee om te gaan. Muzieksychronisatie ging ook meteen goed (volgens mij meteen al via 'massaopslag' gedaan, want dat doe ik altijd zo, omdat het dan altijd werkt).
Ik kan de telefoon echt aanraden! Het heeft ook een groot scherm, waardoor de letters/cijfers makkelijk te raken zijn.
Bij mij stond er al een filmpje van avatar op en dat is echt super scherp! Je weet wel dat het scherp beeld kan leveren, maar zo scherp is dan wel even schrikken (in positieve zin).

Golfo 19-02-2010

---------- update review 19-02-2010 ----------
Ok, ik wil mijn menig over het toestel herzien.
In de eerste plaats heeft LG het toestel te weinig getest want de synchronisatie van muziek werkt NIET zoals het boekje het weer geeft.
Wat WEL werkt is MASSAOPSLAG. Je sluit de telefoon op de computer aan en maakt via massaopslag een aparte opslag.
Maak hier de mappen Music en Video en sleep of copy muziek en podcasts naar hartelust naar de BL40.
Spijtig dat gle.nl dat zelf niet weet en blijft volhouden dat het via Muzieksynchronisatie moet !

Ok, dan mijn herziene waarden

Ps. Het Touchscreen is echt aan een upgrate toe !

---------- oude review 11-01-2010 ----------
Net mijn tweede LG-BL40 binnengekregen.Eerste was gelijk al stuk, wilde niet synchroniseren. Deze wel maar geen muziek ( schiet lekker op ).
Mooi toestel om te bellen, even snel op internet te kijken en foto´s te maken maar verder...............een ramp. Je hebt er echt en avondschool voor nodig. Wil je een notitie maken dan belt de LG vanzelf wel een contact persoon. Dan op eens zijn de toetsen super gevoelig en wanneer je ze nodig hebt vraag ik altijd " als je blieft doe het nu eens een keer ".
Het is om je dood te lachen,maar dat er ZO iets anno 2009 / 2010 op de markt wordt gebracht door zo´n groot merk......een schande. Nee dan staat APPLE wel HEEL hoog op mijn lijstje. Ben voor het ontwerp gegaan. Foutje. Niet meer doen.

Henk1979 05-02-2010
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

Ik snap persoonlijk niet dat mensen slechte ervaringen hebben met dit toestel. Super ding gewoon! prachtig design. Internet is snel en makkelijk (niet scrollen) Foto's zijn goed, geluid is ook okee. Het enige minpuntje is misschien dat het toestel op een afstandsbediening lijkt.

Maarten1959 17-12-2009
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

ik ben het eens met de vorige beoordeling en ik heb geprobeerd om de laatste versie van de firmware te laden. Dit ging niet en LG support wijst alleen maar naar de winkel terwijl de software van hun site kwam en de foutcode naar support was gestuurd.
Ook het verwijderden van ongewenste spelletjes en andere demo zaken is niet mogelijk. Het advies van LG: ga maar naar een repair center. Jammer, een gemiste kans noem ik dat

Marcel67453 15-12-2009
Geschreven voor: LG BL40 Chocolate zwart

Deze mobiel is op punten erg handig maar op andere punten een mislukking. Voor de slechte punten denk ik aan het aanmaken van een contact en een afspraak. Gelukkig kan de LB 40 wel omschakelen naar het key board maar bij het maken van een een SMS maar dat wil niet bij het maken van een afspraak. Dan zit je met het kleine nummer keyboard en wil de mobiel niet omschakelen naar het normale key board. een afrader voor wie met de agenda wil werken en vaak contacten moet invoeren