LG GC900 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GC900 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

wendysch 28-05-2012
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Heb deze telefoon sinds eind december 2010 in mijn bezit en ben niet geheel tevreden hierover.
De batterij moet ik vaak 2 tot 3x per dag opladen, ook kan ik als ebuddy aan staat verder niks doen wil ik dan bellen of smsen moet ik deze eerst afsluiten om later opnieuw op te starten. Erg jammer vind ik dat met deze telefoon whatssap niet mogelijk is wel nimbuzz maar dat kent bijna niemand...
vooral tijdens het internetten loopt de telefoon regelmatig vast, het enige dat dan nog mogelijk is is de batterij erin en eruit halen.
Hiervoor had ik de lg viewty dat toestel vond ik echt een super toestel de gc900 valt erg tegen en is dan ook mijn laatste lg toestel.
Ben nu aan het kijken naar een nieuwe telefoon en twijfel tussen de iphone 4s de samsung galaxy s2 of s3. Iemand ervariung met de iphone of samsung??

psveindhoven 25-11-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Wat eens kansloos apparaat. Ik kijk altijd goed rond voor dat ik iets koop maar moet me bekennen dat ik nu zwaar de mist in ben gegaan.

De mobiel ziet er mooi uit en de video kwaliteit is goed. Maar foto's werken de ene keer beter dan de andere en soms denk ik dat ik te maken heb met een vga camera.

Net als zovelen had ik een zwart scherm. Dit is gelukkig verholpen met wat geklungel, maar het is al een eerste slechte indruk.

Over de mogelijkheden was ik te spreken, heb hem namelijk 2 jaar geleden aangeschaft. Maar echt waar, wil je hem nu nog aanschaffen, bespaar je het geld en de moeite.

Degelijk kunnen we hem ook niet noemen. Hij loopt regelmatig vast. Het toestel springt om schuinbeeld en is hier zeer lastig van af te krijgen.

Als je belt moet je opletten of je beeindigd je gesprek. Wanneer je radio luistert en hij zit in je broek gaat hij zich eigen graag ontgrendelen of gaat hij vrolijk bellen.

De ene keer heb je vol bereik, 2 seconden later heb je helemaal niets. Hij is lekker traag.

De batterij is van goede kwaliteit. na 2 jaar gaat hij nog steeds 3 dagen mee, ik luister dan 2x per dag driekwartier na de radio.

Deze radio ontvangt maar een paar zenders, de rest is ruis of gewoon helemaal niets.

Het systeem met je oortjes aansluiten op een verlengstuk is ook uit den treure. Voor je het weet struikel je over de kabel en in je broekzak zit het lekker klem omdat de opening zich aan de zijkant bevind in plaats van aan de bovenkant.

Advies: spendeer je geld aan iets anders. Ik had niet zo'n ruime keuze 2 jaar geleden, maar het mag duidelijk zijn dat deze ver onderaan je lijstje hoort te staan.

Jerome16 12-10-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Heb dit toestel nu bijna 2 jaar in bezit, maar wat ben ik blij dat ik nu binnekort een nieuw toestel kan uitkiezen! Had hiervoor de voorganger, de gewone Viewty van LG en was hier heel tevreden over. Bij het uitkiezen van een nieuw toestel heb ik vrij snel gekozen om voor de opvolger, de Viewty Smart te kiezen. Maar vanaf dag een had ik al spijt van mijn beslissing. Touchscreen is traag, telefoon hangt regelmatig vast en ook kleinigheden zoals het insteken van de oplader in het toestel gaat niet gemakkelijk. Internet zat bij het toen aangeboden abbonement, maar surfen behoort niet tot de mogelijkheden bij dit toestel. Aangezien pagina's heel traag of niet laden. Er is nog wel een pluspunt te noemen buiten het design dat het toestel op een (foto)camera laat lijken. Namelijk de camera-opties, zowel films als foto's zijn van een redelijk niveau.

MoniquePB 02-08-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Ik heb diverse toestellen gehad, maar dit is de slechtste ever! Opnemen is al een probleem, met veel gedoe en kijken op internet moest ik eerst wat aan de instellingen veranderen voordat het lukte. Mijn kinderen willen mijn oude telefoons altijd graag hebben, maar deze raak ik aan de straatstenen niet kwijt. Ik ben erg blij dat mijn abbonement er bijna op zit, kan ik weer wat fatsoenlijks uitkiezen !

ja--er 19-03-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Dit is een van de slechtste telefoons die ik ooit heb gekocht. De vormgeving en de camera hebben mij overtuigd dit toestel te kopen, maar behalve dat is het een waardeloos ding. Niks werkt goed eigenlijk. Altijd een zwart scherm bij bellen/gebeld worden en om de haverklap valt het scherm weg.

Al met al mijn slechtste aankoop ooit.

noordaa 12-02-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Wat een waardeloos toestel. Inzoomen zoals op de Iphone lukt voor geen meter. Opnemen levert een zwart scherm op. Opnemen is dus niet mogelijk. Een MP3 kan ik niet vooruit spoelen en als ik uit het afspeel menu ga onthoudt hij niet waar ik ben gebleven. Radio mag ik niet luistern zonder headset. Als ik mijn muziek aanklik loopt het toestel vast en gaat het opnieuw opstarten. Al met al een waardeloos toestel. Rijp voor het oud vuil.

RickideK 14-01-2011
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Goede en fraaie mobiel, heb veel plezier van. Mooie interface, foto's zijn erg goed voor een mobieltje, vooral de macrostand. Touch is wat sloom en als je hem op zijn zij houdt en het querty toetsenbord verschijnt die is erg sloom, en de toetsjes zijn nogal klein.
Verder is internet niet ideaal, hij snijdt niet af als je zoomt waardoor je moet scrollen. Het internet is wel redelijk snel. In het begin kon ik een telefoontje niet opnemen, omdat het scherm dan zwart bleef, maar dat heb ik verholpen dmv een andere review van iemand hier. Al met al, ben ik hier (na 1 jaar) erg tevreden mee.

JasperSJ 06-01-2011

Koop hem maar niet.

Pluspunt:
-Mooi design (een van de mooisten qua uiterlijk die ik ever heb gehad, kwestie van smaak)
-redelijk groot scherm
-redelijk goede camera

Minpunt:
-kan niet tegelijk gebruik maken van het internet EN muziek luisteren
-touchscreen slijt snel
-wifi werkt gewoon niet (defect?)
-batterij (kan met goed gebruik geen hele dag volhouden, houdt het met frequent gebruik echt niet 2 dagen vol)
-gleuf voor stekker/LG-usbkabel/ geluidszet is niet echt goed, stekkers zitten er wat losjes en onhandig in
-niet de allersnelste telefoon
-valt te vaak uit
-touchscreen werkt niet altijd
-geen geschikte ebuddy versie voor deze telefoon, dus geen msn

Al met al heb ik spijt van mijn aankoop

Wendysch 28-05-2012

Jawel ebuddy kan er op en werkt goed. Heb deze zelf onlangs deze geinstalleerd. Verder begrijp ik je kritiek goed. zou zelf deze telefoon ook geen 2e keer gekocht hebben. Ben nu aan het twijfelen tussen de iphone 4sd en de samsung galaxy s2 of s3

MvdKl 06-11-2010
Geschreven voor: LG GC900 zilver

prima telefoon. software loopt nooit vast. licht gewicht. volledig touch. grote knoppen zodat er geen stick nodig is om de touch te bedienen. behoorlijke (video)camera met 8 mp. met de vingers kan men zoomen (-/+) door de vingers uit elkaar te bewegen. leuke techniek is dat.

internet is behoorlijk snel. ik vind het wel een prima gsm.

paar nadelen. de battery is wel erg snel leeg (1 dag) en daarbij valt de gsm heel af en toe, echt heel sporadisch zomaar ineens uit. boem. zwart scherm. moet ik alles opnieuw opstarten en dan gaat het wel weer enkele maanden goed. vreemd is dat?

Hiplon11 03-10-2010
Geschreven voor: LG GC900 zilver

IK lees best wel positieve verhalen over deze telefoon, maar ik ben er totaal niet tevreden over. Heb ongeveer iedere 2 weken last van een zwart scherm wanneer ik gebeld word, heb hiervoor een werkwijze om te verhelpen, als je aan het smsen bent en je beweegt het toestel maar een heel klein beetje krijgt je het Qwerty toetenbord en wordt de tekst geselecteerd waardoor als je perongeluk het scherm dan weer aanraakt je tekst kwijt bent.
Ook gaat mijn telefoon zeer regelmatig uit zichzelf helemaal uit, mis ik oproepen (deze komen pas door als ik de telefoon opnieuw opstart)
Ook ben ik er ontevreden over de camera, de kwaliteit van de foto's is ronduit slecht, erg onscherp..

Met andere woorden, ik ben zeer ontevreden over deze telefoon, helaas moet ik nog een jaar voor ik een nieuwe 'mag'.

D-irk 05-02-2010
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Bij 1e aanschaf telefoon terug naar de winkel gebracht omdat ik dacht dat hij zwart met een gouden rand was. Paar weken later winkel opgebeld en hij was zilver met gouden sticker. Zodoende de telefoon gekocht. Heb de telefoon nu 1 dag in huis, en na de sim-kaart te hebben geplaatst ging het meteen mis. Zwart scherm en opnemen was niet mogelijk. Ik zag de tip hier op de site staan en heb het geprobeerd, en met succes hij doet het perfect. Goed geluid, goede camera, touchscreen ook goed. Telefoon is lekker licht en dun. Het toestel is heel handig te bedienen met het menu en ook heel erg handig zijn de eigen instellingen op het menu. Ik vind deze mobiel een echte aanader! Wanneer het scherm zwart is moet je hetgene doen wat in een andere revieuw staat. Het werkt en je bent meteen van het probleem af.

Alexzzz 20-10-2009
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Super telefoon, alleen ging het direct na aankoop al mis omdat het scherm zwart bleef als er gebeld werd, hierdoor kon je niet opnemen (alleen stil zetten en afwijzen) Na wat googlen bleek dat iets met de lichtsensor te zijn. Terug in de winkel kon dit met een code gecalibreerd worden, nu gaat alles perfect. Zeer mooie grafische telefoon, foto's zijn erg mooi, video's best redelijk voor een gsm. Aanrader dus, ik had voorheen een LG cookie, dit is een flinke stap omhoog.

Ninaa 25-07-2009
Geschreven voor: LG GC900 zilver

ik heb deze telfoon 3dagen geleden gekocht,ik nam voor het eerst een lg ik had daarvoor altijd een samsung(was ik erg teverden over).Hij ziet er goed uit goed geluid maakt super foto's maarrrr ik vind de baterij slecht ik had misschien 2 smsjes verstuurd en heel de dag me telefoon aan laten staan en 1 liedje geluisterd vervolgens is die na 1 dag(12uur) gewoon helemaal leeg.
En vandaag ik kijk naar me telefoon en hij doet niets meer het scherm was helemaal zwart en hij kon niet meer aan ik heb hem aan de oplader gelegt maar hij doet nog niets.Kortom ik ben niet tevreden over deze telefoon en ga kijke of ik hem kan ruilen

JaLo54 14-07-2009
Geschreven voor: LG GC900 zilver

Deze LG is een erg fijn toestel, maar al na 3 weken kon ik niet meer opnemen. Scherm bleef zwart! Is nu terug naar LG, dus afwachten.

scott 07-07-2009

hallo,
deze mobiel is in 1 woord geweldig!
hij kan alles wat je maar wilt.
met de 8 megapixel camera maak je de mooiste foto's en met de wifi verbinding kan je gemakkelijk op internet.
ook een pluspunt is M-toy
dit heeft echter alleen lg
het is een game waar je met de mobiel moet bewegen om het spel te doen.

helemaal top deze telefoon!