HTC S520 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC S520 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

djemf 31-03-2011
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Zeer gebruiksvriendelijk toestel, echter muisballetje/trackball zwakke plek. Bij twee toestellen na garantieperiode kapot gegaan. Reparatie veel geld voor zoiets essentieels op dit toestel.

Kaspertje15 29-09-2010
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Heb de HTC snap nu ong een maand in bezit en ben er zeer tevreden mee!
De wifi werkt perfect, ook werkt het toestel over het algemeen erg snel.
Toesten bord en het muis balletje werken prima. Het design vind ik verder ook mooi. Alleen snel krasjes op het scherm dat is het enige min punt want ik kan bedenken!

ZEKER EEN AANRADAR DUS!

Ruudhtc 15-06-2010
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Het scherm krast enorm! En met zonlicht is het niet af te lezen. Verbinding met blue tooth set van volvo is instabiel...

Dus nog niet echt super tevreden...

Als ik hem uitgeschakeld in mijn broekzak heb, springt ie heel makkelijk weer aan... (vervelend als je een vlucht hebt van 12 uur, waarna je batterij leeg is). De batterij gaat ruim een dag mee bij intensief gebruik...

geneerko 25-05-2010
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Geweldig toestel, zeker vergeleken met LG viewty en Blackberry Bold. Werkt snel en goed. Het instellen van mail en internet was wel een probleem, uiteindelijk toch gelukt. De WIFI en Bluetooth nog steeds problemen.
Verder beslist aan te raden. Gekocht bij Bellcompany, uitstekende service.

morkb 02-01-2010
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Was helemaal blij met mijn Nokia E71 tot.... ik moest synchroniseren met exchange server voor werk. Email gaat goed maar contacts en agenda bleef drama. Alle nieuwgroepen en forums gehad. Mail for exchange is echt slecht.

Dus... HTC snap
- batterij gaat super lang mee
- lekker licht en handzaam
- knoppen en cursor balletjes is even wennen maar werkt goed

Wat ik mis
- snelknop voor agenda - nu moet je eerst scrollen en dan 2x drukken

en wat minder:
- koptelefoon is geen 3,5 mm jack
- snelknop om hem op stil/trillen te zetten

Enige echt irritante voor zwkelijk gebruik is dus

Razorrr 31-08-2009
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Heb de telefoon nu bijna een maand in gebruik en ik moet zeggen ik ben nog altijd heel enthousiast van deze HTC.

Alles draait gewoon goed en stabiel.
Het smsen en mailen gaat gewoon zo snel met dit qwerty keyboard.
Het is even een paar dagen wennen aan dit toestel maar nadien gaat dit gewoon super.

Ik gebruik dit toestel puur voor zakelijk gebruik.
Gmail mails, mails van het werk, internet, ...
Dit gaat gewoon supergoed.

Maar ook voor ontspanning zoals muziek, foto, games en video is dit toestel echt een aanrader.

Ik zou dit een waardige tegenhangen van BB kunnen noemen.

Dorogaja 23-08-2009
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Na jaren langebruik van een PDA en de MIO 701 ben ik overgestapt op de HTC snap.

Ondanks het gemis van een stylus is er goed mee te werken, de menu structuur is overzichtelijk en dankzij het scroll balletje erg makkelijk te bereiken.

Geluid is wel goed, het is perslo van rekening een telefoon nietwaar en geen HQ mp3 player.

Blue tooth range is erg goed, bij Nokia is dit echt bagger. Wanner de telefoon in mijn broekzak zit heeft mijn headset erg goede ontvangst. HEEL anders als bij Nokia.

Windows mobile die HTC is round uit bagger. Het is een zeer gestripte versie van Mobiel en ik heb al 3programma's die ik niet kan installeren (SPB mobile shell en bijvoorbeeld de NS reisplanner, ja op de NS site staat dat het geschikts is voor HTC maar werkt dus ABSOLUUT niet op de SNAP). Grote misser dus en weggegooid geld voor deze snap. Ongetwijfeld zullen er dus nog veel meer programma's zijn die hier niet op willen werken of installeren.

Degelijkheid is zeer slecht. Mijn Snap is van mijn buro op het laminaat gevallen ( hoogte ong. 60cm): 3 breuken in het display. Dit duidt al op zeer dunne materialen die HTC gebruikt. Ook de achterzijde is van een tamelijk goedkope constructie.

Als de Snap terug is van reparatie gaat ie lekker weg en neem ik wel een Blackberry, wel duurder maar wel kwaliteit

jj.versteegh 06-07-2009
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Een heerlijke smartphone met alles erop en eraan. In het begin wat problemen gehad met sms'n (telefoon bleef meerdere keren smsjes versturen, maar d.m.v. hard reset en opnieuw instellen alles weer opgelost), maar daarna alleen maar lof voor dit toestel. De batterij gaat superlang mee, zeer gebruiksvriendelijk en ziet er nog prachtig uit ook! Ik hoop er nog lang mee te kunnen bellen, mailen en internetten.

Michiel A 15-06-2009
Geschreven voor: HTC S520 zwart

Heerlijk toestel met een snelle variant van Windows Mobile (zonder Touch Screen namelijk). Lekker klein en erg dun. Toetsenbord is degelijk en goed te bediennen na even oefenen.

Eén probleempje waar nieuwe gebruikers mee op moeten passen. Nadat ik 'm in gebruik had genomen kregen de mensen die had geSMSt mijn SMSjes nog eens om de 10 minuten. Ik dacht dat dit in het netwerk zou zitten maar blijkbaar heeft het toestel uitzichzelf de hele nacht de SMSjes liggen versturen. Gevolg natuurlijk: gignatische rekening. Merk je dit nu ook dan harde reset geven (Start->Bureau-accessoires->Opslag wissen) voor het te laat is!

Mooier, degelijker en sneller dan andere toestellen van deze form-factor. En dat voor een relatief lage prijs!