Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F zwart / 32 GB

Sony Xperia zwart / 32 GB

5 inch scherm
32 GB opslag
Sony Xperia zwart / 32 GB

Beoordeling op basis van 1 review

5,6

• Slecht

Joëlle 15-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Het is gewoon een TE uitegreide telefoon.

5,6
Na nu ruim een jaar een Note 4 gebruikster te zijn kan ik inmiddels erg veel vertellen over de bouwkwaliteit, de snelheid, camera en de algemene mogelijkheden van het toestel. Als eerste wil ik de pluspunten bespreken.
- Het scherm is mooi groot en de kwaliteit is goed.
- De S-pen is in sommige dingen wel een uitkomst.
- Het toestel beschikt over een vingerafdrukscanner.
- Selfiecamera (3,7 megapixel)
- Maakt mooie foto’s met de 16 megapixel achtercamera.
- Het toestel beschikt over een snel-lader die het toestel in 30 minuten van 0% tot 50% vol kan laden.
- Grote batterij (3220 mAh)
Nu wil ik toch de minpunten opsommen die ik ervaren heb met de Note 4 toestellen die ik tot op heden gehad heb. In 1 jaar heb ik maar liefst 2 van deze toestellen mogen verslijten. Wat volgens mij niet het idee van Samsung kan zijn. Deze minpunten zijn tevens mijn ervaring met het toestel, dit hoeft niet bij elke Note 4 te zijn.
- Het toestel word erg heet, waardoor bellen gewoon niet zo fijn is.
- Hij loopt regelmatig vast, zonder dat er applicaties open staan.
- Hij start vaak zomaar op, wanneer je mailtjes aan het kijken bent of een andere app aan het gebruiken bent.
- Er zitten veel toeters en bellen op die je eigenlijk helemaal niet gebruikt bijvoorbeeld;
De hartslagsensor die veel samenwerkt met een applicatie die vaak voor de dag komt (S-health), maar ook de S-pen word na 2 weken niet meer uit het toestel gehaald.
- De service van Samsung is niet echt geweldig, zo word je met de bovenstaande serieuze klachten (heet worden van toestel, vastlopen, en het zomaar uit gaan en weer opstarten) niet echt serieus genomen.