Sony Ericsson T707 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson T707 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mamma2 27-07-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T707 roze

Ik ben nog steeds een fan van mobieltjes met klepje, deze telefoon al een jaar, na een reeds harde valpartijen van de telefoon en kinderhandjes, niet stuk te krijgen. laatst wel een vastloper maar even uit en aan en klaar! mooie foto's, niet super kwaliteit maar goed genoeg en uitgeprint ook nog wel aardig.
een perfecte telefoon als je niet zo veel eisend bent, internet lukt niet maar dat komt vast omdat ik me daar niet in heb verdiept en niet even contact heb opgenomen met mijn provider.

Dubbelepunt 27-01-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson T707 roze

Prachtige telefoon. Heb de zwarte uitvoering. Hij is heel gebruiksvriendelijk. Alles zit er op en er aan. Vele mogelijkheden ook voor internet. Duidelijke toetsen, geen gefriemel. Telefoon ziet er strak uit, is redelijk klein en plat, licht in gewicht.
De radio is handig en het geluid is erg goed. Alleen jammer dat je het met de meegeleverde oordopjes moet doen, vanwege de speciale aansluiting. Bij aankoop werd geen kabel meegeleverd voor communicatie met de PC. Tot nu toe via Bluetooth gewerkt, ging ook goed.
Er zit een mooie voetbalgame op, die ik als vrouw niet gebruik, maar menige man is er jaloers op. De andere game Bubbletown is wel leuk, maar op een gegeven moment kom je niet in een hoger lavel. Jammer.
Telefoon is een aanrader. Degelijk en lijkt betrouwbaar.
Gekocht via internet bij belnu.nl

hannie 11-09-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson T707 roze

Heb de T707 nu een paar weken in gebruik en ik ben er erg tevreden over! Hij is erg gebruiksvriendelijk, het menu is heel persoonlijk instelbaar en door de snelkoppelingen kun je hem helmaal maken zoals jij het handig vindt. Erg fijn! Hij ligt lekker in de hand en voelt degelijk aan.
Ik heb de zwarte en ik vind hem erg mooi om te zien, niet te groot en best plat. Met een beetje handigheid kun je hem met één hand openen. smsen is even wennen doordat de knopjes heel plat zijn maar dat gaat nu ook prima. Ik ben een 'normale' beller en moet de batterij na eendag of vier, vijf pas weer opladen dus dat is ook prima. Tijdens het bellen is het geluid goed en met de bijgeleverde oordopjes is het luisteren naar muziek goed te doen.Je kunt de telefoon zo instellen dat je een kleurtje geeft aan een bepaalde beller, maar dit is een beetje teleurstellend, is alleen goed te zien als het donker is. Nog een minpuntje is dat sony een 'apart'soort stekkertje heeft waardoor je er geen andere oortjes in kunt doen én er moet een speciaal sony geheugenkaartje in en die zijn een stuk duurder dan een regulier geheugenkaartje. Er is ook geen data kabel meegeleverd maar die had ik nog van een oude sony. De overdracht van en naar de computer gaat overgens erg gemakkelijk, stekker er in en je kunt direct aan de gang. Al met al: een erg mooi en handig toestel. Ik heb hem via internet gekocht voor 179 euro en ik denk zeker dat dit een heel goede prijs kwaliteit verhouding is. Ben er erg blij mee!

suzanm82 25-07-2009

---------- update review 25-07-2009 ----------
Moet helaas terugkomen van mijn eerdere beoordeling. Na 1 dag kreeg ik de melding plaats sim-kaart in het display (terwijl de sim-kaart er gewoon in zat). Had de mobiel via Typhone.nl gekocht en ben inmiddels al weken bezig om een werkend toestel van ze te krijgen. Heb m nu al 2 keer op moeten sturen voor reparatie (na de 1e reparatie vertoonde de gsm alleen maar meer gebreken, zoals een loszittend display). Typhone weigert mij een nieuw toestel te geven, dus heb welgeteld al 1 dag plezier gehad van de mooie T707. Die dag dat ie wel werkte was het een perfecte telefoon met makkelijk gebruik. Hoop m snel weer terug te krijgen in werkende staat..... Tip: bestel m niet bij Typhone.nl, zeeer slechte service!!

---------- oude review 20-06-2009 ----------
Heb de telefoon sinds gisteren. Mooi en hip ding. Over degelijkheid kan ik weinig zeggen, heb nog maar net. Hij ziet er degelijk uit en functioneert prima. Leuke lichteffecten op het buitenste display. Heb m vooral uitgekozen omdat het een kleptoestel is, zijn vrij zeldzaam tegenwoordig. Hierdoor wordt het display beter beschermd (bij mijn vorige slide-telefoon ging mijn display stuk). Deze mobiel heeft veel mogelijkheden; muziek, filmpjes, etc. en een overzichtelijk menu. Kortom: helemaal blij mee!
In de meeste winkels is ie nog niet verkrijgbaar, heb m via internet besteld (typhone).

Xmouse 19-07-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson T707 roze

Mooi klein en vooral dun telefoontje. Voelt stevig aan. Het sony ericsson menu is duidelijk en intiutief. Alle toepassingen en instellingen zijn gemakkelijk te vinden. Voor mannen zijn de toetsen denk ik wat klein, vooral de 2 bovenste navigeer toetsjes. De licht flitsen zijn natuurlijk een grappig bijkomstigheid.
Wat ontbreekt is een usb kabel naar de PC, wat je bij de meeste andere SE toestellen wel tegenkomt, samen met de PC suite software, die ik overigens niet bijzonder vlot vind. Je kunt wel het toestel op je PC aansluiten, als je een oude SE kabel hebt, of deze los kopen. Verder veel mogelijkheden, zoals email en internet, filmpjes maken, voicedialing etc.
Tot nu toe geen spijt van deze aankoop!

MarB 05-07-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson T707 roze

Ik heb de telefoon nu een week. De batterij gaat redelijk lang mee. Denk ongeveer dat hij om de 5 a 6 dagen opgeladen moet worden, afhankelijk van hoeveel je ermee belt. Ik ben er erg tevreden mee. Hij is makkelijk in gebruik, de lichteffecten zijn heel cool. Hiervoor had ik de sony ericsson S500i, maar daar ging de spatietoets na 1 jaar al van stuk.
Ik kan niet anders zeggen, ik ben zeer tevreden.