Samsung i8510 INNOV8 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung i8510 INNOV8 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

markieeeee 09-06-2010

Ik ben in het bezit van een Samsung I8510

ik heb hem pas een half jaar, maar ik ben er niet zo tevreden over.

- Er zit stof in het scherm!! wat ik verschrikkelijk vind!!
- Hij is echt heeeeel traag.
- De camera is heel goed, maar het opstarten van de camera duurt een eeuw!!
- Er zit een rammeltje in. als ik hem schud is het net een rammelaar voor een baby!
- De toetsenbord verlichting is oer saai. alle toetsen hebben een witte verlichtings kleur.
- Er bladdert verf af aan de zijkant van het scherm!! echt verschrikkelijk!!

Maar gelukkig zijn er ook een aantal pluspunten zoals de:

+ De camera zoomt goed en maakt mooie scherpe foto's.
+ Hij is echt degelijk!! ik heb hem al 2 keer van de trap af laten vallen!!
+ Het geluid is echt super. hij kan alle soorten muziek heel goed afspelen.
+ De touchpad werkt super!! ik kan heel makkelijk surfen over alle internet websites.
+ gps werkt goed
+ Symbian S60 werkt heel goed op deze telefoon. je kunt er heel veel extra programma's op zetten. dat is ook wel nodig want deze telefoon is anders dood saai.

Voor de genen die deze telefoon willen aanschaffen, ik raad het je af!!!

Als je deze telefoon hebt raad ik je aan om eens te kijken op: http://www.mobile9.com/
op deze site staan allemaal programma's voor je mobiel om hem wat op te leuken. ook het programma 'applocker' waarmee je een slot op je berichten kan zetten.

arie2490 12-02-2010
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

De meest verschrikkelijke telefoon ooit! Alleen de foto's van deze telefoon waren goed. Maar dat is ook al verpest want hij wil niet meer scherpstellen!

Sjaak 2009 19-06-2009

Beste i8510 gebruiker.

Wie kan mij vertellen welke Parrot geschikt is voor mijn i8510.
Ik een bluetooth Parrot CK3200 laten inbouwen, maar telkens wordt de verbinding verbroken.

Wie weet raad.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Sjaak

uschi 05-06-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

heb sinds midden april deze gsm. voor mij eigenlijk één met te veel mogelijkheden. de bedoeling was hem overdag in mijn broekzak te doen maar dat gaat niet i.v.m. gewicht + dat ie dan op een willekeurig programma gaat staan. dan maar steeds meenemen naar het vertrek waar in heen ga. verder krijg ik het knipperende envelopje niet weg, rechts bovenin maar wat niet normaal is volgens mij, dat de batterij elke dag opgeladen moet worden. ik bel en sms werkelijk héél weinig. samen voor ong. € 25,00 per maand.
dit is mijn 3e samsung in 4 jaar. ik kijk maar eens uit naar een nokia.
vr.gr.uschi

susy87 24-03-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

ik heb de samsung innov 8 nu een paar weken en ik ben er echt helemaal tevreden mee..
Hij werkt goed en maakt hele mooie foto's en filmpjes!! Er zitten veel mogelijkheden op en het internet werk ook goed.. Alleen in het begin had ik wat moeite met het opslaan van mijn muziek maar ook daar kwam ik snel achter hoe dat werkte.

lil_turkjuh 26-02-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

ik heb de samsung innov8 nu al bijna een maand, ik ben er zeer tevreden over.

maar enkele nadelen vind ik:

- tijdens het maken van fotos kan je niet zoomen:( (of het ligt aan mij dat ik het niej kan vinde?)

- tijdens het hyvesen als ik een krabbel aant tikke ben, en ik wil het daarna op versturen drukke, dan blijft het haken..want die middelste toets doet het dan nie:(

maar voor de rest heb ik altijd goede foto,s batterij gaat lang mee...software op pc doet het gwoon goed:)

mocht iemand weten hoe je moet inzoomen tijdens het maken van fotos, of opnemen van videos kan diegene alsjeblieft reagere op mijn revieuw? alvast bedankt:)

Harry 17 13-02-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

na alle negatieve reviews van de laatste tijd vind ik het tijd voor mijn review:
ik heb de telefoon nu ongeveer 3 maanden in bezit, en zal even de voor en nadelen voor jullie opsommen..

voordelen:
1. zeer uitgebreide telefoon, ik ontdek nog dagelijks nieuwe functies
2. goede camera, overdag maakt deze haarscherpe foto's, filmpjes zijn van bizar goede kwaliteit. ook qua opties is deze camera zeer veelzijdig, maar er zitten ook nadelen aan (zie nadelen)
3. internet, de optische muis werkt handig, het draaien van de telefoon zorgt ervoor dat internet in breedbeeld verschijnt, dit duurt wel enkele seconden. internetpagina's zijn binnen 15 sec geladen, via vodafone G3+ netwerk.
4. de batterij, werkt bij mij perfect, in tegenstelling tot wat ik van anderen heb gehoord. bij mij gaat ie met regelmatig gebruik, 3 tot 4 dagen mee. 's avonds doe ik hem in de oplader en sochtends gaat ie er weer uit.
5. voelt zeer solide aan. is al een paar keer gevallen (tja slordig he) maar geeft geen kick, de slide werkt nog steeds prima en ik heb nog geen enkel krasje weten te vinden op het scherm(bizar!!)
6. google maps werkt prima, zelfs zonder extra bijbetaling van GPS werkt deze tot op de meter nauwkeurig.
7. de spellen (fifa 08 en asphalt 3) zijn erg mooi en werken goed.
8. muziek en het beheer daarvan gaat ook goed. geluid uit de headset en uit de telefoon is mooi, en met de equalizer kan deze naar jouw smaak worden aangepast.
de nummers worden in albums weergegeven, maar kunnen ook op alfabetische volgorde worden gezet.
9. PC studio werkt prima. er kan gemakkelijk foto's op de computer worden gezet, met 1 druk op de knop pakt de software de laatst gemaakte foto's eruit. mp3 en films kunnen ook zeer eenvoudig op de telefoon worden gezet.

nadelen
1. Het eerste nadeel wat mij opviel is de camera in het donker. de flitser is irritant (bij een foto zit iedereen met zijn ogen dicht door de felle lamp, dus geen korte flits) verder is de foto 9 van de 10 keer bewogen, en ziet deze er onnatuurlijk uit. in het donker kan dus nog beter zonder flits worden geschoten.
2. alle foto's en filmpjes komen in 1 map. deze zijn vervolgens lastig te sorteren, ze staan gewoon op chronolische volgorde.
3. het is mij tot nu toe nog niet gelukt goede navigatiesoftware op de telefoon te krijgen. ik wil deze dan ook het liefst voor gratis :P. tegen betaling van 90 euro is wel McGuider beschikbaar maar is nog tamelijk lastig te installeren.
4. er wordt bij de telefoon geen kabeltje geleverd voor het TV-out. de kabel van nokia (type CA-75U) werkt echter prima.
5. het laatste nadeel, vind ik zelf zeeeer irritant: zodra je een nummer van een contact wilt vervangen. ik open de naam van de contactpersoon, en wil het 06 nummer verwijderen, hierdoor verwijderd de telefoon direct het gehele contact. Hiervoor moet dus eerst op 'opties' en vervolgends op bewerken worden gedrukt. ik vergeet dit altijd dus ben al menig contact kwijtgeraakt op deze manier :)

tot zover de voor en nadelen, ik heb totaal geen spijt van de aanschaf van deze telefoon. wel ben ik door anderen er inmiddels achter dat wanneer de telefoon gebreken vertoont de helpdesk / samsung er niet klaar staat om je te helpen.

succes met je aankoop en ik zal deze telefoon zeker aanbevelen!!

gr harry

maurice1972 12-02-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Inderdaad vind deze telefoon geen topper. Aangezien de accu super snel leeg is. Reeds eerder in de post gemeld toetel voor de 2e maal opgestuurd ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen. Samsung site geeft aan dat de accu in standby lang meegaat meer als 300 uur. 2dagen tijd is deze leeg met alles uitgeschakeld.

Dan kun je net zo goed de samsung d900 gebruiken daar kun je alles aan laten staan zonder dat de battery snel leeg is.

Nickoss 12-02-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Ik heb de Samsung Innov8 nu 4 weken in bezit en hij bevalt me prima, hij is handig in gebruik, start idd wel langzaam op maja who cares, dit doe je als het goed is toch niet de hele tijd. Een min punt vind ik wel dat het geluid van de headset niet echt verbazzingwekend is, in de bus naar school heb ik moeite om een liedje te kunnen horen, terwijl dat normaal gesproken toch wel zou moeten.
Voorderest bevalt hij prima en ik ben er zeer tevreden mee en ik raad hem ook zeker aan voor de mensen die wat meer opties op een telefoon willen.

nielswrx 09-02-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Ongelooflijk dat de Samsung 8510 innovate 8 GB zulke goede reviews krijgt.
Het toestel is langzaam bij het opstarten,langzaam door de menu's en de muis is hoogst irritant. elke keer dat je die gebruikt, verschijnt er een ander menu!
Vandaag heb ik mijn batterij teruggestuurd, omdat deze het niet langer dan 24 uur uithoudt!
Het enige goede is de camera!
hoewel de flits/belichting erg tegen valt!
Het gebruiksgemak is minder dan andere Samsungs die ik heb gehad.

hertogjan 27-01-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

De keuzes waren N96, C905, of I8510, uiteindelijk is het de I8510 geworden. Ik heb nooit eerder een slide phone gehad, maar deze voelt stevig aan. Hij past in je broekzak en hij is niet echt zwaar.
De telefoon werkt goed met Sygic en interne gps.
synchronisatie met pc is ook goed, je via pc studio van Samsung je outlook syncen. De eerste dagen was de accu snel leeg, dat is nu minder snel, maar vergeet niet dat gebruik van èn gps èn bluetooth èn G3 èn bellen, foto's maken en muziek afspelen gewoon veel energie kost.
Handsfree bellen met de parrot gaat ook goed.Minpuntje 1: usb aansluiting is een micro usb, dus ik heb nieuwe kabeltjes nodig om op diverse locatie op te kunnen laden. Minpuntje 2: Er zit een tv-out poort op, maar ze leveren er geen tv-out kabeltje bij. minpuntje 3: de usb aansluiting zit aan de zijkant, dat is niet handig als je de telefoon oplaad en er mee bezig bent en er zit een plastic afschermkapje bij, dat zal het einde van het jaar niet redden denk ik.
minpuntje 4: de middelste toets kun je ook gebruiken als muis,dat is nog weleens vervelend in de menu's. Maar goed, aan deze 4 minpuntjes wen je snel bij alle pluspunten die dit apparaat heeft.

Jitoe 19-01-2009
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Ik heb het toestel nu 1 week in bezit en ben er zéér tevreden mee.

Het toestel voelt degelijk aan, vanwege het gebruik van metalen accenten icm duur plastic (niet dat goedkope zoals bij de N96 en C905).

Het menu is overzichtelijk en intuïtief. Je kan veel naar eigen wens indelen (snelkoppelingen). Programma's opstarten gaat razendsnel.

Met de camera heb ik sublieme foto's kunnen maken, vooral op de pc komen ze er helder en scherp uit. Ik ben best kritisch maar ik heb werkelijk niks te klagen.

Applicaties installeren is tot nu toe ook goed gegaan, er is veel te vinden op internet voor Symbian S60.

Batterij gaat lang mee, zo'n 3 dagen(40min.bellen/5 foto's/10min.internet/20min.video afspelen). De eerste paar dagen heb ik de accu elke dag (soms 2x per dag) moeten opladen. Hieronder heb ik ook veel verhalen gehoord van mensen die dachten dat ze een slechte batterij hadden, maar dat is dus niet zo! Gewoon een aantal keer volledig ontladen en opladen, daarna gaat de batterij lang mee.

Ik moet zeggen dat Samsung een geweldig product heeft afgeleverd waar ik nog een lange tijd plezier aan hoop te beleven!

laurensJ 30-11-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Achteraf onbegrijpelijk dat ik zo geaarzeld heb tussen de Nokia N96 en de Samsung Innov8 (6 weken in bezit). Alleen al hoe degelijk hij voelt, superieur is vormgegeven (achterzijde mooie camera design ipv de goedkoop ogende Nokia), en gemakkelijk te bedienen is, en dat met al die functies! Maar vooral, en daarover lees je niet veel bij telefoon reviews, hij is veel beter om mee te telefoneren en sms’en dan de Nokia: veel groter toetsenbord (niet dat gefriemel!), steviger slider, en een batterij die veel langer mee gaat. Enige aarzeling: de foto's zijn soms scherp, soms niet, en ik heb al verschillende instellingen geprobeerd.

maurice1980 24-11-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

wat een super mobieltje !

Batterij gaat best lang mee, boven mijn verwachting. Zit nu op bijna 3 dagen ('s nacht wel uit staan). Geluid is erg goede kwaliteit, en kan ook erg hard. Er zitten heel veel functies op, niet normaal, erg gaaf.

Jeffiie17 01-11-2008

Heey

ik heb sins gister de Samsung i8510 Innov8 en daarvoor heb ik de N96 gehad. Ik moet zegge: De samsung is wel 10x BETER! Harder geluid, scherperbeeld + foto's, is een STUK sneller. Het is echt een top telefoon en eindelijk een samsung die alles heeft wat er tegenwoordig uit is. Het heeft zelfs 120 fps filmen (dus in slomotion)
Dus als je twijfelt tussen een N96 of een i8510 zou ik voor de Samsung gaan ;)

Grtz Jeff

vinny 27-10-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

sinds een aantal weken ben ik in het bezit van een innov8.
ik ben erg tevreden over het toestel, net als mijn vriendin die in eerste instantie had gekozen voor een nokia n96. ze heeft deze ingeruild voor een innov8 omdat de accu van de nokia erg snel leeg was en ze vond het erg handig om een gesprek te kunnen beindigen door het toestel dicht te schuiven (een optie die helaas niet op de nokia zit)
en aan gezien ik erg tevreden ben over mijn toestel heeft zij hem nu ook.
in het begin was het ff lastig omdat er geen uitgebreide handleiding te krijgen was voor dit toestel. maar aangezien dit toestel ook voorzien is van het symbian besturingssysteem net als de meeste nokia's gaf dit weinig problemen. heb mcguider als nav. programma geinstalleerd op mijn samsung en het werkt prima. het leuke hiervan is dat ik hiervoor hetzelfde bestand heb gebruikt wat ik op mijn vorige telefoon had gezet(nokia n95 8gb)
kortom wij zijn beiden erg tevreden over dit toestel.

PANAMA 25-10-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Mooie moderne telefoon die zeer degelijk aanvoelt. Hiervoor had ik een sony e. K800i en die was in een opzicht beter: NIET ALLES KOMT IN EEN MAP ! Wordt er gek van dat alles maar in een map geplaatst wordt en er geen goeie doorspoel functies op zitten voor films. Misschien heeft iemand nog tips ( voor bepaalde software ?) Verder werkt de GPS naar behoren en de optische muis bevalt prima. Camera is goed, maar moet ff wennen aan snel iets instellen. SE werkte daarin zeer snel.

djzunny 22-10-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Ik de I8510 nou 2 weken en de telefoon bevalt me echt goed!!
De optische muis werkt prima vooral als je op internet zit! het geluid van de 2 speakertjes is ook geweldig en de camera is ook goed, als ik de foto's vergelijk met die van een N96 zijn ze tog wel iets scherper maar geen groot verschil!
Hij filmt ook goed en de slomotion stand is ook wel leuk.
een klijn nadeel is dat de plug voor je oortje aan de zijkant zit had hem liever aan de onderkant willen hebben.
de telefoon zelf ziet er echt mooi strak uit vooral de achterkant!
google maps werkt ook prima.
Het besturings programa Symbian van nokia werkt ook goed, en de telefoon is niet traag ook als ik paar dingen tegelijk doe!!
over het algemeen een een geweldige telefoon als je twijflt tussen n96 en samsung INNOV8 zou ik echt dik voor de Samsung gaan

Jo Wetzelaer 15-10-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Ik kan me bij de vorige beoordelaar aansluiten. Een prachtige telefoon, goed geluid, gemakkelijk te bedienen.
Route 66 wordt niet geleverd, maar moet je extra bij bestellen.
Na een pittige installatie (die blijkbaar ook niet overal lukt), werkt het programma niet naar behoren.
GPS-ontvangst is overigens prima na gebruik van A-GPS.
De camara-functie heb ik nog niet geprobeerd, maar ook hier is inmiddels veel van geschreven en schijnt naar behoren te zijn.
Hoe mailberichten ontvangen kunnen worden moet ik nog uitzoeken. Via de KPN-site dit werkende te krijgen, lukt nog niet.
Samenvattend: ik ben nog bezig alles te proberen, maar tot nog toe ben ik zeer tevreden.

Dani-em 09-10-2008
Geschreven voor: Samsung i8510 INNOV8 zwart

Sinds gistermiddag heb ik deze telefoon in mijn bezit. Ik heb dus nog niet heel erg veel tijd besteed aan het uitzoeken hoe alles werkt, alhoewel dit wel nodig is.
Wat ik tot nu toe tegenkwam:

-veel te beknopte handleiding. voor een uitgebreide handleiding wordt verwezen naar hun website, waar vervolgens geen handleiding beschikbaar is.

-Voor een aantal applicaties moet je extra betalen, zoals o.a. voor quickoffice

-Camera werkt tot nu toe super. nog niet veel foto's genomen, maar er zijn veel functies / opties voor de camera. Kwaliteit tot nu toe ook niets over te klagen

-Gebruikgemak op zich wel fijn, (heb hiervoor een Nokia N73 gehad, dus ben al bekend met de software) toch even wennen en moet nog veel uitzoeken wat deze telefoon allemaal kan en niet kan.

-Optische muis werkt geweldig. Af en toe blijkt deze iets te gevoelig te zijn, maar dat lijkt mij een kwestie van instellen. De optie om de gevoeligheid in te stellen is in elk geval aanwezig.

-Mogelijkheid tot filmpjes kijken is helemaal top! goede kwaliteit! (divx/realplayer) geluid is ook geweldig, ook bij muziek!

-Bijgeleverde software (samsung PCstudio7) kan niet geinstalleerd worden bij mij. tijdens installatie krijg ik een foutmelding. Moet dit nog verder uitzoeken, maar het ligt zowiezo niet aan mijn computer.

Al bij al ben ik iets teleurgesteld, maar zeker nog niet ontevreden. Hoop dat het handleiding probleem aan de nieuwigheid-factor van deze telefoon ligt en dit dus binnenkort toch online zal staan.

Over een paar dagen, na wat meer ervaring zal ik nog wel een review plaatsen.

mvg