Nokia 7610 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 7610 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Rikie van der Veer 12-08-2011
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Tja... en toe deed het beeldscherm midden in mijn vakantie ineens niks meer, toch een tegenvaller!

Rikie van der Veer 22-07-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Inmiddels heb ik de supernova een tijdje en valt op dat het geluid erg matig is. Ik moet veel moeite doen om bellers te verstaan en zij verstaan mij ook vaak erg slecht. Ook is het geluid bij filmopnames ronduit beroerd. Jammer, ik had er meer van verwacht!

Frog 12-07-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Wat een rot toestel. ik heb hem bij mijn abonement uitgekozen.. ik dacht een nokia is een goed toestel stevig makkelijk in gebruik en duurzaam. maar wat een tegenvaller.. ik ben nou al een aantal keer terug geweest naar de vodafone.. en heb sinds vandaag weer de zelfde soort klachten dat ie of ineensuit het niets vastloopt en uit en aan doen niets meer helpt en nu heb ik een zwart schermpje zomaar uit het niets.. net deed hij het weer maar nu viel hij weer uit. bellen is ook erg slecht of mensne horen mij heeeeeeel erg vaag of helemaal niet of hij kan niet bellen. al met al een ontzettende tegenvaller!! voor mij geen nokia weer... al moet ik hier nog een klein jaar mee doen. :( word waarscheinlijk overleven en veel heen en weer naar vodafone winkel! grrrrr!!!

eury 22-06-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

egt een stom ding hele telefoon uit elkaar, frondje kapot door loslaten, aan en uit knop doet het niet,
harder en zagter knoppen doen het niet en ga maar door, muziek knop doet het soms ineens, als je er niet eens aan zit en andere keer doet i het helemaal niet... egt niet normaal

Rijnstroom 19-04-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Na negen maanden in bezit is hij eindelijk overleden, wat een rot ding. Vanaf het begin gedoe mee gehad. Hij hangt continu op tijdens een gesprek, enorm irritant. Speelde ook zomaar filmpjes af, zoals anderen al noemden. Nu is is helemaal uit elkaar gevallen (fontje los) en ik ga hem niet eens laten repareren. Wat een tegenvaller!

Tomkie 07-04-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Heb deze telefoon nu een half jaar en als deze stuk gaat ga ik 'm niet weer aanschaffen. Heb 'm aangeschaft omdat de prijs redelijk was (100 euro via Bol.com) alleen de toetsen zijn echt slecht. Je moet heel hard indrukken en mensen met dikke vingers kunnen hier niet mee overweg. Even snel sms-en is er bij dit toestel niet meer bij. Geluid is wel goed, menu ook super, foto's ook goed. Al met al geen aanrader. Het enige pluspunt is dat een heel fijn,smal toestel is wat gemakkelijk in je zak kan

leoniehtje 01-04-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

eerst was ik erg tevreden over deze telefoon maar dat is nu wel redelijk veranderd. ik heb hem nu sinds november 2008. in die tijd ben ik 3 keer terug geweest naar de winkel. verschillende knoppen reageerde niet meer, o.a. de aan en uitknop. de derde keer is er toen een heel nieuw binnenwerk ingezet (wat een week duurde), maar ik heb nu weer hetzelfde probleem. hierover ben ik dus niet echt tevreden. voor de rest is het geluid erg achteruit gegaan. hij ruist heel erg.

Rikie1959 02-03-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Ik heb de supernova nu een paar maanden en hij doet het prima. Ik vind het ook een erg mooi toestel.
De foto's zijn redelijk en dat was voor mij een reden om dit toestel te kopen.
Het toestel heeft alleen één nadeel, de toetsen drukken niet fijn in, waardoor het sms'en niet lekker gaat. Ook zitten de bovenste toetsen erg dicht onder de schuif, waardoor je met stevige vingers in de problemen zou komen.

Thijsjuh1992 30-01-2010
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Ik heb de telefoon nu ruim een jaar en ik vind het een vreselijk ding sommige knopjes doen het niet meer beeld zit vol krassen als je een filmpje maakt je kan amper nog zien wat er op het filmpje te zien is

geen aanrader dus

Anna14 13-01-2010

vreselijk toestel!
Heb hem nu een jaar in mijn bezit, en echt alleen maar gezeur.
Heb tot 2 keer toe een nieuw toestel gekregen.
Bij de eerste viel er meteen een toets uit.
Na 2 maanden gebruik viel het toestel uit om nooit meer aan te gaan.
Bij dit toestel ( de 3e )weer veel problemen.
Blijft hangen, valt uit,volume kan niet meer aangepast worden, wist nummers, begint zomaar filmpjes af te spelen enz. enz.
Dit heb ik ook van andere gebruikers gehoord.
kortom, ik ga echt een nieuw toestel halen en kan hem zeker niet aanraden!

megje1988 22-10-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

ik heb deze telefoon sinds januari. eerst was ik er tevreden over.

mijn telefoon is 1 keer gevallen en nu verstaan ze mij super slecht als ik iemand aan de telefoon heb (ook als ik binnen ben en geen geluiden om me heen zijn)

de voorkant dat frontje is aan de onderkant los aan het laten, dus dat is ook niet super.

er zit een kras op het scherm (had mijn telefoon alleen in mijn broekzak en in 1 keer een diepe kras van binnenuit, kun je aan de buitenkant niet voelen!) die kras word ook steeds groter.

chris10 15-09-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Heb de Nokia 7610 Supernova nu enkele dagen. Ik heb er heel tevreden mee. Mooi toestel om te zien! De camera maakt voor een mob. zeer goede foto's. Alleen in het donker, als je dan een foto neemt, is het wat spikkelig, verder niet. De kwaliteit van het geluid is bij mij goed. Degelijkheid heb ik niet gescoord, dat vind ik wat vroeg voor een toestel dat ik een aantal dagen heb.

miekiejjj-23 23-07-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Ik ben erg blij met mobieltje en heb hem sinds februari. Ik vind dat het geheugen wel snel vol is, maar daar kan je natuurlijk zo'n SD kaartje voor kopen. Hij slide lekker, mooie lay-out, goede camera én hard/goed geluid! Ik zou hem zeker kopen, maar ben je van plan later te gaan internetten of zo, dan zou ik wel een touch nemen ;)

Mikael50 03-05-2009

Prachtig toestel.
Echt een ladypghone met spiegel incluis!
goeie mailverbinding (yahoo) en superleuke foto's.
Bellen - sms en mms zijn perfect!
de vorm is ook subliem - niet te vergeten de verwisselbare covers...
Echt een toestel om 'U' tegen te zeggen...

bloem 28-04-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Het is echt een heel makkelijk en handig toetstel en nog leuk om te zien ook.

Mirko22 15-04-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Heb deze gsm voor mijn vrouw gekocht - prachtig toestel met zeer veel mogelijkheden;
E-mail
Full screen internet
Mooie foto's en zeer goede afdrukken (weliswaar op postkaartformaat)
Scherm van een ongeevenaarde kwaliteit met waarheidsgetrouwe kleuren.
Ook de 'hulp bij aanmaak mms' vind ik erg goed - mms sturen is vanaf nu supergemakkellijk.
Mijn vrouw tevreden en ik natuurlijk ook.
Mirko

Saby 13-04-2009

Na 2 maanden gebruik van deze supernova 7610 ben ik nog steeds in de wolken -
het is een zeer degelijk en gemakkelijk toestel en Yahoo zit er reeds standaard op!
Zoals reeds in andere reviews staat, is het 3,2megapixels fototoestel zeer goed tot uitmuntend!
Batterij gaat bij mij 3 tot 4dagen mee.
Kleurenscherm van de beste die ik al gehad heb.
Prima toestel.

martin3010 10-04-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Mooiste en degelijkste telefoon die er op dit moment op de markt is. Had eerst ook problemen met de luidspreker maar dit is nu opgelost dus ben 100% tevreden over het apparaat. Hoop deze telefoon ook de komende jaren nog te gebruiken. Je hebt echt het gevoel kwaliteit in handen te hebben mede door de materialen en het gewicht van deze telefoon. Echt een style statement.

douwe23 09-04-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

leuke telefoon van bijna alle gemaken voorzien leuke prijs ook... enige nadeel is dat ik heb nu anderhalve week heb en er speling zit op het slide gedeelte... beetje jammer binnen kort maar naar laten kijken

Roos1712 09-04-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Ik heb deze telefoon nu zo'n 2 weken, ik ben er zeer tevreden mee!
Mooi geluid, foto's zijn ook goed! (je kan niet alles verwachten van een mobiel en als je mooie fotos wilt moet je maar een camera kopen!!)
Ik vind het overigens n leuke mobiel om te zien!!

Maar 1 minpuntje, wat toch wel zwaar weegt, de batterij gaat maar 2 dagen mee! Dit vind ik eigenlijk belachelijk kort! En dit wordt natuurlijk steeds minder, dus vraag me af hoe ik dat wil gaan aanpakken! Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem veel gebruik!

Verder bij het smsen, de grote knop in het midden is wat minder handig. Want als je die aanraakt verzend die het smsje GELIJK. Je kan wel op annuleren drukken natuurlijk! Maar dat heeft ook nog n tijdje geduurd voordat ik dat door had!

Verder blijft het gewoon een nokia, dus een mobiel met kwaliteit!

Wilma 23-03-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Deze telefoon is: mooi, handig, duidelijk scherm,goed geluid, makelijk in gebruik.
Echt een aanrader.
Heb er tot nu toe geen spijt van.

Vincia 17-03-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Gewoonweg het beste toestel dat Nokia ooit gemaakt heeft...!
Helder, duidelijk, prachtige foto's, surfen op het net...
Teveel om op te noemen... Dit toestel kan alles en het is perfect...!
Ook de toetsen zijn oerdegelijk.
De kwaliteit van vroeger is terug.

knorretje86 15-03-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Ik heb deze telefoon vorige week gekocht en vindt het een erg fijn toestel! Hij is gemakkelijk in gebruik en ziet er ook nog goed uit. Daarnaast zitten er genoeg mogelijkheden op.

leo16 22-01-2009
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

ik deze mobiel nu 8 weken in bezit. Ik ben echt zeer tevreden over dit toestel! de foto's en muziek zijn van goede kwaliteit. en de muziek kan redelijk hard gezet worden. de vormgeving is gewoon super! hij ziet er echt heel mooi uit en het werkt perfect allemaal. het schuifsysteem zit goed in elkaar en beweegt niet alle kanten op (iets wat me bij andere mobieltje waar ik naar keek wel op viel). het scherm spiegelt mooi en als je de tijd wil zien is het gewoon 1 enkele druk op een toets, je ziet dan ook gelijk of je een gemiste oproep of een nieuw bericht hebt. de toetsjes zijn niet altijd even fijn. op het frontje wel gewoon maar de bovenste toetsen van het toetsenbord (de 1, 2 en 3) zijn soms een beetje lastig als je snel wilt smsen omdat ze nogal dicht tegen het frontje aan zitten. alles bij elkaar dus echt het geld waard!

Pip 02-12-2008
Geschreven voor: Nokia 7610 zwart

Superleuk toestel en makkelijk te bedienen. Na twee Samsungs ben ik weer superblij met deze Nokia. Is en blijft de beste. Dit schuifsysteem is top, kan geen ander merk tegenop.