Samsung Galaxy J5 goud / 8 GB - Reviews

Opslag
8 GB opslag

Jeroen 06-09-2016 Product paar dagen in bezit

Hitte

Telefoon wordt snel heet tijdens gebruik waardoor het scherm 'springt'. Dit valt niet onder de garantie ondanks je hier niets aan kunt doen.

Pluspunten

• Goede fotos

Minpunten

• Accu wordt heet
  • Scherm springt door hitte

Frits 23-07-2016 Product maand in bezit

mooie en goede telefoon

mooie telefoon met een prima camera een goede geluidskwaliteit en bij normaal gebruik een zeer lange baterijduur gekocht als vervanger voor galaxy s3 die elke dag opgeladen moest worden de j5 eens in de 4 dagen dus zeer tevreden

andreaenremon 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super telefoon

Het is een super mooie telefoon en makkelijk in gebruik! Het beeld is mooi helder en je kunt er super gave fotos mee maken! Top!

Klaas 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Galaxy J5 is top

Mooie vormgeving,heel dun,kwaliteit/prijs verhouding heel goed.
Zeer overzichtelijke menu structuur.
Heel scherp beeld door de hoge resolutie.

Julian 08-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima mobiel

Ik vindt het een prima mobiel de geluidskwaliteit is goed. De beide camera's zijn ook goed. Het enigste minpuntje vindt ik het beeld kwaliteit maar voor de rest een prima mobiel en goedkoop bij belsimpel.nl

RD 08-06-2016 Product kwartaal in bezit

Leuke telefoon jammer van het geheugen

7,6
Super leuk toestel, doet alles wat het moet doen. Jammer dat je er zoveel verplichte apps bij krijgt die teveel van het geheugen vreten. Dan moet het geheugen toch echt groter zijn! Bij bijna elke update moet ik het toestel opschonen anders komt het niet binnen.

MD 12-03-2016 Product half jaar in bezit

Snapchat veroorzaakt camerafout

7,4
Na deze telefoon een half jaar te hebben kom ik er achter dat er aan deze goede telefoon 1 groot nadeel zit, namelijk ik krijg steeds camerafout, ik ben teruggegaan naar mediamarkt en zij zeiden dat het ligt aan de app Snapchat,als ik hem verwijder is het probleem inderdaad weg maar ik gebruik deze app dagelijks, zeer jammer dus, voor de rest een goede telefoon, maar gebruil je ook graag snapchat is de Samsung galaxy j5 een afrader

Willem155 11-03-2016 Product kwartaal in bezit

Uitstekende smartphone deze Galaxy J5.

Waarom deze smartphone ? Juist omdat een duurdere voor mijn helemaal niet nodig is. Deze heeft de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Alles werkt prima.
Voordelen: snelle processor, accu gaat lang mee (standaard 2600 mAh), prima schermresolutie, helder geluid, niet te groot, groot genoeg voor duidelijke en makkelijke bediening, mooie metaalchrome afwerking, representatief uiterlijk, bijdetijdse Android versie.
Nadelen: nog niet gevonden.

Esther 03-03-2016 Product maand in bezit

Prima toestel. Jammer dat de speaker aan de achterkant van het toestel zit. Wat mij meer irriteert is het geheugen van dit toestel. Dat is echt te weinig. Heel jammer!

annelies schinberg 24-02-2016 Product jaar of meer in bezit

ik vind de samsung galaxy j5 een goede mobiel want hij is vrij snel, mooi gedsigned, heeft een mooi, scherp beeld. het geluid kan vrij hard maar is niet super duidelijk. het beeld is fijn om mee te werken. de camera is perfect voor mensen die regelmatig foto's maken, heel scherp. vrij goedkoop voor zo'n goede kwaliteit ik heb ook een iphone 4s gehad en als ik het daarmee moet vergelijken is de samsung stukken beter dan de iphone. ik heb hem al een stuk of 10 keer laten vallen en alleen een klein krasje op de achterkant.

Aron 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Goede telefoon met veel opties. Goede camera, goed en erg mooi scherm ( Amoled ) en erg snel. Jammer van het 8gb geheugen maar dat is gelukkig ui te breiden. Ook jammer dat de speaker aan de acherkant zit en niet aan de voorkant of onderkant.

José 14-01-2016 Product maand in bezit

Een verademing om met dit toestel te werken. Na 2 jaar met een ander merk te bellen sms enz. Werkt deze Samsung zeer gemakkelijk. Het scherm is een helder en duidelijk scherm. Met het G4 netwerk van KPN is het heel snel.
Het toestel heb ik tijdens de sinterklaas drukte besteld bij Bol.com en had het de volgende dag al in huis.

Kiki 23-12-2015 Product maand in bezit

6,4
Het toestel was voor mij in het eerste opzicht perfect.
Na 3 weken gebruik viel ik van de trap en mijn telefoon was meteen kapot. ik begon ook bij sommige apps na een aantal dagen al problemen te krijgen. Nu moet ik hem laten repareren kost 115 euro omdat het niet goed aan te komen is. Handig zeggen we dan maar ik koop voortaan wel een duurdere telefoon. echt een afrader

rw 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

fijne telefoon mooi scherm en werkt met 4g abonnement van tele 2 erg snel dit is tevens een toestel wat niet duur is bij mijn eerder af willen sluiten abonnement sim only van €10.00 toch maar inclusief toestel en kost dit toestel slechts € 5.00 per maand extra gedurende twee jaar, het toestel kost dus slechts € 120.00. heel tevreden mee, dit is kwaliteit voor een lage prijs.

S.ch 26-10-2015 Product paar weken in bezit

Deze telefoon bij de mediamarkt gekocht voor €199.
Voor dit geld krijg je een telefoon voorzien van alle gemakken die je van een moderne telefoon verwacht.
Vooral het superamoled scherm is zeer goed.
Verder ligt de telefoon lekker in de hand.
De toestel reageert vrij snel dit komt door de combinatie van nw software android 5.1 i,k,m samsungs nw verbeterde bedienings software.
Verder heel tevreden met de accu duur gaat met gemak 2 dagen mee. Deze telefoon bevalt tot nu toe heel goed.
Voor dit geld een goede prijs/kwaliteit.
Voor wie alleen een beetje internet,mailt en whatsappt
Of een you tube filmpje afspeelt.
En af en toe een spelletje speelt is dit de telefoon.
Waarom meer uitgeven dan nodig is.

harriexd 06-09-2015 Product maand in bezit

Fijne telefoon, doet wat het moet doen! goede prijs-kwaliteit verhouding. je krijgt echt waar voor je geld. jammer dat de flitser aan de voorkant niet werkt bij andere apps.