Samsung G600 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung G600 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

jim95 12-06-2011
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Mijn verhaal is bijna hetzelfde als hieronder! Heb hem nu ook meer dan 2 jaar en zit er ook over te denken om nu een galaxy gio te kopen. Ik heb veel plezier van deze telefoon, en het gebruiksgemak is helemaal top. Alles zit waar je het verwacht. Meestal heb ik zo genoeg van een telefoon, omdat ik hem niet fijn vind of omdat er teveel niet op zit, maar dat heb ik bij deze absoluut niet. De degelijkheid is ook geweldig, heb er namelijk nooit iets aan gehad. Bovendien vind ik dat de batterij best lang meegaat. Als je een paar keer per dag een sms'je verstuurd kan ht maar zo zijn dat je pas na een dag of 3,4 een streepje minder hebt. Wat wel een nadeel is, is het beperkte geheugen. Je merkt wel dat de lak nu wat afbladdert en dat hij bekrast is als je hem in je zak hebt. Verder is de camera geweldig, maar het is mij nog steeds niet gelukt foto's van de telfoon op de pc te zetten. Het is een absolute aanrader!

Marjolein25 18-05-2011
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb de Samsung G600 nu meer dan twee jaar. Het is altijd een geweldige telefoon geweest, maar de laatste tijd krijgt hij wat mankementen. Ik heb zo vaak fm-radio geluisterd dat het klepje aan de zijkant is afgebroken, hij zit onder de krassen en soms heeft hij een uitvaldag. Ik ben nu van plan de Samsung Galaxy Gio te kopen, dan kan deze Samsung G600, waar ik altijd veel plezier van heb gehad, naar de mobiel-hemel.

Demapi 20-03-2011
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

De Samsung G600 is een hele fijne telefoon. Hij is bestendig tegen water en verf. Ik heb de telefoon meer dan 2 jaar, na 2 jaar kreeg die natuurlijk wel wat mankementen. Doordat ik veel muziek luisterde pakte hij mijn oortjes niet meer optimaal en viel daardoor soms de radio uit! Ik heb de telefoon met veel plezier gehad. Jammer genoeg is hij vrijdag nacht overleden. Hij wou niet meer aan en ook niet als hij aan de oplader lag.

Marianne.73 11-08-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Zie slechte ervaringen staan, maar ik heb het toestel nu 2 jaar. Abonnement moeten verlengen, maar wil dit toestel niet kwijt vanwege de goede ervaringen.
Ik heb altijd verbinding, nooit enige problemen ervaren. Maakt goede foto's.

Miepzy 03-08-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb hem nu nog geen jaar en het beeldscherm is al twee keer kapot gegaan. De eerste keer werd het steeds slechter en had ik na een paar dagen geen beeld meer, nu zo maar in eens niets meer! Ik heb 'm de eerste keer laten repareren buiten de garantie, maar ga het nu niet meer doen. Hij kan absoluut niet tegen een stootje!

Wel heel fijne radio. De oordopjes zitten los van de ontvanger, dus je hoeft niet altijd als je radio luisterd de oordopjes er aan te hebben!!

BoekeP 21-06-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

De G 600 was mijn 3e GSM van Samsung. Bij alle toestellen waren het steeds teleurstellingen. In januari 2010 ineens een groen beeld op het schermpje van de G600. Toen binnen de garantie gerepareerd. 3 maanden later geen beeld. Om er vanaf te zijn krijg je te horen val- of drukschade, valt mooi buiten de garantie. Zo is men ervan af en als leek sta je in de kou. Hoewel altijd voorzichtig met een GSM is vertrouwen in Samsung weg.
Ik ben overgestapt op een Europees merk, die gespecialiseerd is in alleen maar mobiele telefonie namelijk NOKIA.

rozemobieltjuuh 16-05-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

erg slechte mobiel als je belt hoor je soms echo ookal sta je om de hoek en valt steeds weg
de display gaat snel kapot hij is erg sloom loopt vaak vast ik heb hem al 2 keer laten reparen maar dat was niet voldoende nu heb ik er nog steeds problemen mee!
het klepje zit ook al erg los
ik zou je deze mobiel zeker NIET aanraden

chernille 10-05-2010

hey
ik heb nu deze telefoon WAARDELOOS het scherm knippert de hele tijd je moet je telefoon in de lucht houden als je weer een gewone kleur wilt als je belt hoor je een echo deze telefoon is gewoon waardeloos ik heb hem al 3 keer laten repareren maar er is niks veranderd ik wil hiermee zeggen KOOP HEM NIET!!!! JE KRIJGT ER SPIJT VAN!!!!!!!...... HET IS GEWOON EEN NACHTMERRIE DIE TELEFOON!!....

Benneke 05-05-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Zeer goed en makkelijk te bedienden toestel.
+ punten zijn o.a. Als de verlichting uit gaat en je raakt een willekeurige toets aan dan druk je niet weg waar je was, maar komt op de zelfde plek terug. Zeer gebruikersvriendelijke sms bediening. Als je er aan gewend bent dan wil je niet meer anders. Ik bedoel dat als je in de t9 modus zit en je toets een letter in je de andere letters ook te zien krijgt. Bij een niet herkenbaar woord scroll je naar de juiste letter en maakt zo handig je woord af. Je hoeft dus niet te schakelen van T9 naar gewoon.
Veder vind ik het een toestel dat gemakkelijk in je broekzak past. De kwaliteit is top. Ik heb er een zwaardere batterij in gezet zodat ik een langere standby tijd heb. Heb het toestel nu bijna 2 jaar in bezit en de kwaliteit is ook heel goed. Echt een aanrader !!!!

Jopper11 10-04-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Dit is echt een geweldige, robuuste telefoon. ik heb hem al verscheidene keren laten vallen, ook in vochtig gras. Wat ik wel heb is dat mijn luidspreker heel vaak vol zit met stof en dat is best jammer. Verder echt een super telefoon.

HaroldL 12-03-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb de telefoon bijna een jaar en ik ben er zeer tevreden over. Ik gebruik de flitser soms al zaklamp en dat werkt goed. de foto's en video's zijn ook van hoge kwaliteit.

Het is een supertelefoon!

Harold.

Iemanddieeenreactiegeeft 31-01-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb de G600 nu 3/4 jaar en ik ben er best tevreden over.

De + punten:
- Hij maakt foto's en video's van hoge kwaliteit.
- Hij heeft veel mogelijkheden.
- Je kunt het menu naar eigen smaak aanpassen.
- Mooie vormgeving.
- Felle flitsers zodat je dingen goed kan fotograferen in het donker. (Foto's van dichtbij zijn dan wel te fel.)

De - punten:
- Soms is hij traag als je veel foto's op je geheugenkaart hebt staan.
- Radio is bijna nooit ruisloos.
- Je kunt je video's niet bewerken.

Conclusie:
Het is een goede telefoon met veel mogelijkheden en een goede camera.

Een aanrader dus.

Paul

Serge12345 28-01-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Binnen de garantie deed het apparaat niets meer. Dacht geluk te hebben, want ik had nog een maand garantie.

Opgestuurd naar KPN en wat blijkt... Er is val stoot of klemschade geconstateerd! Dit terwijl er zeer zuinig met het apparaat is omgegaan. Valt dus niet onder garantie. Zo lust ik ze ook wel.

Anyway ben blij dat ik van dit fluttoestel af ben. Langzaam menu, slechte foto's, belabberde standby tijd.

Een afrader dus.

MrTroy 09-01-2010
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb verschillende telefoons gehad, en deze Samsung G600 is op alle punten slechter dan mijn eerdere toestellen.

De telefoon reageert bijzonder traag, als je een toets hebt ingedrukt moet je werkelijk even wachten tot het resultaat zichtbaar is. Ook moet je dikwijls 2x drukken omdat hij het de eerste keer niet 'gepakt' heeft. Bijzonder onhandig voor snelle handelingen als 'even' de toetsenblokkering eraf halen.

De toetsenblokkering gooit hij er trouwens bij het minste of geringste automatisch op. Je bladert bijvoorbeeld door je muzieklijst, pauzeert even om te denken 'wat is dat ook alweer voor liedje?' en als je weer verder wilt bladeren blijkt het toetsenbord geblokkeerd te zijn.

De muziekspeler is sowieso geen hoogstandje. De nummers van een album worden afgespeeld op alfabetische volgorde, niet op volgorde waarop ze op het album staan. De enige manier om hier verandering in te brengen is handmatig voor elk album een afspeellijst aanmaken waarin de nummers in de goede volgorde staan. Dat wil zeggen, als hij de muziek überhaupt wil afspelen: sommmige bestanden die mijn vorige telefoon wel gewoon pakte, zoals bepaalde AAC's, hebben volgens de G600 een "onbekende indeling" en kunnen niet worden afgespeeld. Ten slotte neemt de G600 veel ruimte voor een zgn. 'muziekbibliotheek': als je je geheugenkaart vol hebt staan met muziek en de muziekspeler probeert op te starten word je gesommeerd om eerst bestanden te verwijderen voordat er muziek afgespeeld kan worden. Dit terwijl de afzonderlijke bestanden dan wél gewoon afgespeeld kunnen worden via Menu->Mijn bestanden->Geheugenkaart.

De alarmfunctie bleek na enkele maanden ook onbetrouwbaar: ondanks correct instellen gaat het alarm soms gewoon *niet af*. Handig voor als je een (belangrijke) afspraak hebt...

Kortom: de G600 is een PRUL. Besteed je geld liever aan een andere telefoon.

jannaundwendy 27-12-2009

beste mensen,
egt een GEWELDIGE foon,
het eerste jaar dan.
want bij ons allebei
is naar een jaar de luidspreker
kapot gegaan. Wat dus betekent
dat je geen muziek meer kan luiseren, en als je belt jij de beller niet kan verstaan. Met oortjes is bij ons nog wel te bellen. maar dit is heel vervelend.
verder nogal vette telefoon.

nu een paar plus en minpunten

minpunten:
-geluid na een jaar kappot.
- als je met de camera de flits aanzet, word je helemaal wit.
- weinig ruimte op telefoon, dus geheugen kaarjte is nodig.
- als je eenfoto aan een contactpersoon wil toevoegen, of een foto wil bewerken, moet ie op je telefoon staan, en niet op je geheugenkaart.

nu ook nogeen paar pluspunten:
- goed geluid als ie ut nog doet =P
- goede camera voor een mobiel, behalve als je flits aan hebt
-je kan je menu helemaal zelf maken, met foto die je zelf wil, en alle letters enzo kan je aanpassen. NOGAL VET!

verder is het een prima telefoon.
het is een aanrader, voor een jaar. daarna, is ie beetje kappot. nouja, het geluid.
want het zou wel heel toevallig zijn, als bij ons allebij na een jaar de luidspreker kappot is.

robinbc1989 14-12-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik ben erg blij met deze telefoon. Heb 'm nu bijna 2 jaar. Hij is makkelijk in gebruik, heeft leuke opties en de camera vind ik ook goed. Je moet 'm wel helemaal stil houden om een scherpe foto te maken, maar dat is logisch lijkt mij.

Ongeveer een jaar geleden ben ik de telefoon verloren. Ik vond 'm uiteindelijk terug in een plas modder, nadat ie een nacht buiten in de onweer had gelegen. Hij deed 't uiteraard niet meer. Ik heb 'm toen goed laten drogen en gebeld met samsung. Daar vroegen ze of hij misschien nat was geworden. Ik zei van niet. Heb 'm opgestuurd en hij is gratis gerepareerd :) Duurde wel 3 weken, maar dat vond ik niet erg :P

Verder heb ik 'm al een paar keer laten vallen. Hij doet 't nog steeds prima. Alleen de buitenkant is een klein beetje beschadigd op de hoekjes.

M'n abonnement is bijna afgelopen dus ik twijfel of ik alleen een ander abonnement zal nemen (een goedkopere, want deze die ik van t-mobile heb is duuuuuur!), of ook een nieuwe telefoon. Heb tot nu toe nog niets leuks / betaalbaars kunnen vinden op 't internet.

Ik zou in elk geval wel aanraden deze telefoon te nemen. Hij is niet zo duur maar heeft wel een groot gebruiksgemak!

j de haan 04-12-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

heel goede gsm, prima geluid dat harder gezet kan worden door middel van wat intik werk wat ook hier te vinden is. Foto,s zijn behoorlijk goed vooral bij heldere omstandigheden. Veel opties em leuk op te pimpen.
Vrij simpel in gebruik. Mooi om te zien en met een heldere display. Radio ook over de speaker te beluisteren. Uit te breiden met 2 GB geheugen.

Isabel3 19-11-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik was zo tevreden over dit toestel (gekocht in combinatie met abonnement) dat we (familie) hem mijn vader cadeau hebben gedaan, alleen dan in prepaidvorm. Er zijn duidelijk verschillen tussen de zilveren prepaid en de zwarte abo-uitvoering: zo is het tot nu onmogelijk de flits van de camera op "automatisch" te zetten, omdat de instellingen zichzelf weer terugzetten in "uit". Ik las bij de vorige review dat de fotokwaliteit tegenviel: dat was in eerste instantie ook bij mijn vader zo, maar dat is wel te verhelpen. Open het het menu "camera", druk op de kleine ronde knop linksonder, en je komt in een submenu voor de instellingen. Met de rechterbuitenkant van de "joystick" kun je verder naar rechts in dat menu, selecteer dan in het submenu "grootte" de grootste optie, dus 2560x1920, en je foto's worden dramatisch veel beter.

NNKG 18-11-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Deze telefoon heb ik nu bijna 2 jaar. Prima telefoon, bijna nooit problemen mee gehad. In de tijd dat ik hem nu heb, is hij we 2 of 3 keer zomaar uit gevallen tijdens het schrijven van een smsje. Verder, en dat heb ik ook bij andere gelezen, is de kwaliteit van de foto's erg laag. voor dat ik deze telefoon koos heb ik er goed over nagedacht. mede de 5 mp camera leek me handig om dat ik veel foto's maak. Had ik beter niet kunnen doen! Daarom ook een 6 op mogelijkheden.

Op de camera is het een prima telefoontje.
Het geluid had alleen iets beter mogen zijn!

jozefien 18-11-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Voor een wandeltocht van 6 weken deze gsm aangeschaft, juist vanwege de foto-mogelijkheden.
Resultaat: 600 zeer wazige, veel te lichte foto's die bijna niet meer bij te werken zijn op de computer. De wandeltocht nog eens lopen zal helaas niet meer gaan .......... de herinnering zal blijvend een vage zijn.

ramonadejong 10-11-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Met een 2 jarig abonnement heb ik deze gsm zorgvuldig uitgezocht...echt van tevoren vergelijkingen gemaakt en recenties gelezen. na ongeveer 13 maanden deed zomaar het gehele toetsenbord het niet meer, echt alles geprobeerd maar niets! Omdat de garantie van 1 jaar was verstreken kon ik dus niets beginnen! Ik heb de gsm toen naar een repareur gebracht en na lange tijd kreeg ik hem terug dat ze hem niet meer konden repareren omdat hij waterschade had geleden!!!! Ik herken dus het voorgaande verhaal want dit kan dus absoluut niet omdat ik er altijd zuinig op ben geweest en altijd een hoesje erom had! en als het zo had geweest had ik dit natuurlijk zelf wel geweten... echt onzin! En dus ook geen aanrader voor mensen die langere tijd met plezier gebruik willen maken van deze gsm!!!

ilonka16 01-11-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik heb ook een samsung G600, maar naar 3 maanden was hij al kapot. Hij maakte nog wel contact ( de lichtjes gingen nog wel branden), maar verder bleef ik zwart beeld houden. Kon er niks meer mee doen. Heb de batterij enzo er allemaal uitgehaald en er weer opnieuw ingedaan, maar hielp niks. Dus heb ik mijn mobiel opgestuurd. Ik kreeg hem terug dat er vocht geconstateerd was en dat ik er geen garantie meer opkreeg. Vind/ vond dit zeer raar, want heb hem nooit in de wasmachine of wat dan ook gehad.

Herkent iemand dit? of weet iemand wat dit is?

steven1953 17-10-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

IJzersterk toestel! Heeft alle mishandelingen van de afgelopen twee jaar doorstaan. Vele malen drijfnat geworden, de meest gemene stuiterpartijen overleefd. Aan de buitenzijde wel hier en daar beschadigingen, maar alles werkt nog perfect. In het gebruik een prima toestel met weinig nadelen. OK, voor een 5 megapixelcamera vallen de foto's soms wat tegen. Dat is alles.

Batterij gaat meestal een dag of 5 mee bij regelmatig gebruik.

Arystoteles 06-10-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

Ik herroep mijn review van 7 september. Heb het nu wel gehad met deze Samsung. Toetsjes werken soms wel, soms niet.Heb je dus niets aan. Probeer maar eens te sms'en?! Dus: toch spijt van, NIET KOPEN is mijn tip!

meneerdeuil 27-09-2009
Geschreven voor: Samsung G600 zwart

ik heb deze mobiel pas bijna een jaar en hij begint nu al kuren te krijgen.
als ik sms staan er rare balkjes door het beeld en soms moet ik hem opnieuw opstarten omdat de sms-toetsjes het niet doen.
erg vervelend.
voor de rest vind ik de camera ook slecht.
het zijn wel 5.0 mp maar daar heb je niets aan omdat de lens slecht is.
muziek is goed,wel een beetje zacht, maar goed voor oortjes.
ik laat mijn telefoon wel eens vallen en alle telefoons die ik heb gehad konden daar wel tegen maar deze telefoon raakt beschadigd, dat mooie glimmende gaat eraf en dat vind ik erg jammer.
voor de rest goed mobieltje.
je kan zelf thema's maken.
dat is niet zo speciaal meer maar wel leuk.
bluetooth is goed en snel.
en met het juiste licht gaat de camera ook nog wel.
ik zou hem niet kopen als ik jullie was.
er zijn veel betere mobieltjes in de omloop.