Motorola F3 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 46 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Motorola F3 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

benziggy 04-06-2009
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Ik heb deze mobiel, en ik vind hem erg handig. Het is mijn eerste, en werkt goed, alleen zegt het ding het hele menu voor, dus als je hem in Spanje koopt, heb je een taalcursus nodig....
Het enige nadeel van dit ding is dat hij heel weinig kan, maar daar staat tegenover dat het ding een lange accu duur heeft, en heel degelijk is. Hij heeft namelijk een val van 3 meter overleefd bij mij, wel uit elkaar gevallen, maar toch...

Herman1987 11-05-2009
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Ik heb dit toestel bij een abonnement gekregen. Dit toestel is erg basic en vooral de menu's hebben een lange gewenningsperiode nodig. Sms'en op dit toestel is frustrerend. Toch is het geluid tijdens het bellen erg helder en de accu kan erg lang mee!

Verwacht niet veel van dit toestel maar de degelijkheid van deze motorola en de levensduur van de accu maakt deze mobiele telefoon tot een aanrader voor iedereen die óf alléén belt, of het toestel enkel bij nood gebruikt.

(Mijn toestel heeft een val van 2 hoog overleefd! Werkt nog uitstekend)

Mr jaap58 20-07-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Gewoon een telefoon om simpel mee te bellen en berijkbaar te zijn.
Zeer tevreden mee.
Heel geschikt voor ouderen.

Kramers 08-07-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Wat een apparaat zeg!! Zoals eerder gezegd, deze telefoon heeft karakter. You love it or you hate it! Het is een no-nonsens telefoon voor mensen die alleen willen bellen of gebeld worden en soms een smsje schrijven.

(+): de telefoon is super dun, maar voelt zeer degelijk aan. Bereik is uitstekend, evenals de geluidskwaliteit. Batterij gaat zeer lang mee. Scherm is ten allen tijd goed afleesbaar.

(-): de interface is minimaal (geen in en outbox voor sms of ontvangen en gemiste oproepen. Ook vormgeving van telefoonboek is zeer minimaal). Merkwaardig letters maken het lezen en schrijven van sms en gebruik van telefoonboek onnodig moeilijk. Geen extra functies als agenda, rekenmachine, etc.
Kortom, zoek je een goedkope telefoon om te bellen of gebeld te worden dan is dit een prima apparaat. Wil je ook sms'en of verwacht je meer van een telefoon zoek dan alsjeblieft verder!!! Echter, ik ben er super tevreden mee en het voldoet precies aan mijn verwachting!!

Ps. Het geluid van het alarm is hilarisch. Je hebt het gevoel door aliens ontvoerd te worden!

Bjr 07-07-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

goedkoop, ziet er aardig uit, weegt niet veel. Ontvangst is matig zoals geluid, en veel gebruiksongemak.

hrvds 01-06-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Was op zoek naar een simpel toestel en heb dit aangeschaft n.a.v. (redelijk) positieve reacties in deze rubriek. Heb inmiddels spijt van mijn aankoop. Vormgeving en afwerking vind ik erg mooi, maar het gebruiksgemak vind ik erg matig: nummers en letters zijn moeilijk afleesbaar (komt overeen met die van de eerste generatie mobieltjes). Verder werkt de toetsenbordvergrendeling maar half. Het toestel belt weliswaar niet spontaan in je broek- of jaszak, maar de toetstonen klinken wel als deze worden ingedrukt; ook gaat de displayverlichting aan, waardoor de batterij sneller leeg is. De batterij-indicator is overigens vaak niet (eenduidg) afleesbaar. Wat ik ga doen (en dat is ook mijn advies aan anderen) is het volgende: dit toestel inleveren voor een tweede leven elders op deze wereldbol en iets anders uitzoeken. Tips....?

cromwell 10-05-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Goedkoop, extreem simpel, prachtig vormgegeven.

Eigenlijk is het moeilijk om dit toestel op deelgebieden te beoordelen. Dit is typisch een geval waarbij het totaal meer is dan de som der delen.

Als ik een rapportcijfer zou kunnen geven voor 'karakter' dan zou dat een dikke tien zijn.

2 kritiekpunten:
- Het is niet mogelijk om een punt (.) in een SMS in te voeren
- Het is niet mogelijk om items te verwijderen uit de lijst met ontvangen/gepleegde gesprekken

toontje1 30-03-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

na vrijdagavondtl mij mobieltje motorolaf3 met veel genoegens in duizendt stukjes te hebben gesloopt,
\heb ik dit weekendt een motoeala f3 gekocht.

Ik wil gewoon bellen en af en toe een sms versturen.

En wat ik het leuke vindt van dit mobieltje,,,,,,,,,,

Denk eens aan de allereeste digitale klokjes,
Tdt een hot item,en nu voel ik het zelfe bij dit mobieltje

Kortom koop je de arme mensen mobiel,
die menigeen verbaasd doet staan,al is het aleen al voor het model.

BennyBay 01-02-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Tja, motorola staat eigenlijk al jaren bekend om haar afwijkende menu's.
Toch is het - gezien de prijs van het toestel - ook een toestel voor mensen die accepteren een minimaal aantal functies op het toestel gebruken en/of voor mensen die nooit eerder een toestel van een ander merk zijn gewend.

In principe lijkt het menu sterk op die van de razr welke ook erg veel kritiek heeft ontvangen omtrent het gebruiksgemak.

Ik heb deze telefoon genomen i.c.m. een 1-jarig abonnement. Hierbij kreeg ik voor €180,- extra een HP laptop met alles erop en eraan. Je kunt hieruit opmaken dat ik dit niet om de telefoon heb gedaan. Ik heb namelijk al jaren een Nokia 6310i die maar niet kapot wil en wil dat wel een keer gebeuren, heb ik nog een 6210 liggen. Tegen die tijd is mijn abonnement ook wel weer verlopen en kan ik weer een nieuwe uitzoeken.

Vaak zijn de simpelste telefoons het duurzaamst en kun je uiteindelijk toch weer op zo'n toestel terugvallen.

IRG 23-01-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Gekocht ter vervanging van een LG C1200, omdat die te dik was voor in de borstzak.
Deze past daar prima in! Basic model, gebruik'm alleen om te bellen, meer moet je ook niet willen hiermee.

Plus: Plat, aangenaam gewicht in de hand, geen poespas, goedkoop. Goed geluid, bereik ook goed, batterij niet snel leeg.

Min: SMS kan, maar minimaal gebruiksgemak daarvoor doordat woorden afgebroken worden. Menu is niet erg gebruiksvriendelijk/doorzichtig. Telefoonboek moet je met de hand invoeren, volgorde is afhankelijk van invoervolgorde. Beetje trage reactie.

Dat deze de WC overleeft volgens Wannes is niet mijn ervaring. De eerste gleed al vrij snel uit mijn borstzak in het toilet, waarna het display toch aangetast was (ook na openen & fohnen). Maar 40 euro is dan toch minder schade dan een paar honderd euro!

Wannes 20-01-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Fantastisch toestel als je je wilt beperken tot bellen. sms-en kan maar is niet gebruiksvriendelijk door het vele scrollen. Agenda, foto en muziek zitten er niet op

De kwaliteit is heel behoorlijk. Hij overleeft verschillende valpartijen en overleeft het zelfs wanneer hij door het toilet gespoeld wordt...

beejay 05-01-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Simpel, functioneel, strak, goedkoop. Bellen en smsen, de wekker is pure luxe.

anton1946 05-01-2008
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Degelijke GSM voor slechtzienden dit is trouwens de reden
waarom ik gekocht heb , ik vergeet steeds mijn leesbril
maar toon dit niet aan de jeugd of die lachen je uit

Sij 27-12-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Op zoek naar een eenvoudig toestel deze aangeschaft. Wat een spijt. Weggegooid geld, al was het niet veel. Bij een toestel die alleen maar kan bellen en ook sms-en verwacht je eenvoudige menu's enzo. Maar de bediening is alsof je 15 jaar terug in de tijd gaat (dos ipv windows of zo). Wat een drama... Nu maar weer op zoek naar een andere gebruikersvriendelijke

jozsef 27-12-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

hij doet wat er werd beloofd - simpel (en alleen om) te bellen - en dat doe ie ook.
gebruiksaanwijzing niet zo duidelijk (de mijne ben ik ook nog kwijt, kan iemand mij een NL kopie sturen a.u.b?

Ron de Zeeuw 19-12-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Eindelijk een gsm die ook echt een gsm is! Eenvoudige bediening en een schitterend model. Als ik wil fotograferen neem ik mijn camera wel. Hiervoor heb ik een Nokia 6111 gehad en vond het een vreselijk ding! Het geluid was veel te zacht en de batterij moest je veel te vaak opladen. Heel veel stof onder het display en heel gevoelig voor beschadigingen. Nee, deze Motorola is een perfect toestel en zeer vriendelijk geprijsd! Lekker plat model en een goed leesbaar display. Tevens ziet het toestel er zeer solide uit.

Peter-G 27-11-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Prima toestelletje behalve de lettergrote bij het opmaken en ontvangen van SMS jes.
Voortdurend scrollen om de tekst te lezen is niet mijn hobby.

Was voor mij een onoverkomenlijk bezwaar en daarom het toestel geruild voor een Nokia 1600 iets ingewikkelder maar wil compleet met normale tekst.

VBossie 21-11-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Deze telefoon is een 'goede koop' indien:
1) je een stijlvolle reserve- of vakantietelefoon zoekt
2) je niet van dat mobiele gebel houdt maar toch bereikbaar wilt zijn voor bijvoorbeeld je (klein)kinderen

Deze telefoon is een 'mis koop' indien:
1) intensief dagelijks gebruik met veel contactpersonen
2) veel sms-jes verstuurd

Anton 33 14-11-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Toestel 1 maand in bezit, opeens zat het programma vast, niets meer werkte, alleen aan/uit, en dan vraagt hij naar de pin, maar die kun je daarna niet invoeren want het toestel reageert dan niet meer.

Bij de winkel was het geen probleem, ze hebben hem meteen omgeruild, goede service !

Zijn er meer mensen die dit probleem hadden ?

Zou het een bug in de software zijn ????

Harry xx 03-11-2007

De Motofone F3 : info*zien, toets, +telefoneren
dat doet het heel goed .. perfect terug naar af toestel ! Meer is voor veel mensen overbodig.

Het mooiste is wat de motorola f3
allemaal niet kan:
foto's maken en internet !

JoostKnuit 02-11-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Ik kocht deze telefoon om zijn eenvoud. Ik houd niet zo van toeters, maar wel van bellen en sms-en en verder niets. Dit was het toestel voor mij, dun, mooi vormgegeven en lange batterijduur. Dat was het dan ook wel.

Het toestel ligt prima in de hand en de speakerkwaliteit (inkomende gesprekken) zijn helder en luid genoeg. Ontvangst is ook overal goed. Kleine nadelen aan het toestel zijn dat hij niet heel snel is, maw je klikt al richting menu en pas ietsje later komt het dan tevoorschijn. Ander nadeel is, zoals eerder gezegd, de beperkte display mbt sms-en, maar alle letters en tekens die je nodig hebt kun je vinden. Het gemis aan T9 (automatisch aanvullen van woorden) is wel een punt. Als je veel en snel sms't mbv t9, zou ik je dit toestel niet aanraden.

Het enige wat mij eigenlijk stoort is de toetsenbeveiliging. Het indrukken van het sterretje heft deze op, maar dan moet je wel precies goed drukken en niet te kort.

Verder vind ik het een subliem toestel qua vormgeving, mooie knoppen en alles in hetzelfde donkere vlak. Zeker als het beeldscherm op zwart staat, dan ziet het er goed uit. De toetsenverlichting is ook mooi.

Mocht je opzoek zijn naar een telefoon om mee te bellen en verder niets, dan is dit 'em. Wil je ietsje meer voor ongeveer hetzelfde bedrag, kijk dan eens naar de SonyEricsson J210. Deze heeft wel t9 en ook nog een FMradio.

Rob15 01-11-2007

De nieuwe trend!!!!!

Geweldig apparaat met mooi design, perfecte ontvangst, de beste geluidskwaliteit ooit en een lange levensduur van de accu.
Verder is hij nog eens stevig, simpel en ongelooflijk goedkoop.

Geen flauwekul erop waar je alleen de eerste week mee speelt. Dit is een telefoon waar je ook mee kunt sms-en en die je als alarm kunt gebruiken.

Tenortje 25-10-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Sinds 2 weken in bezit en tot nu toe erg tevreden. Natuurlijk heel basic maar daar koop je het apparaat toch voor!!!
Wanneer je een apparaat met toeters en bellen wil hebben moet je vanzelfsprekend deze F3 niet kopen maar om alleen te bellen en korte sms-jes is het heel geschikt.
Erg goede ontvangst in huis waar de andere duurdere toestellen bij ons in huis het toch wel een beetje af laten weten, dit door de dubbele antenne wat in het toestel verwerkt is.
Kortom..... degelijk toestel wat ook nog een een opvallend desing heeft waarvoor je je niet hoeft te schamen:-)

JanitaJanita 23-10-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Mooi design! Lekker plat. Lekker basic.

Jammer dat er geen hoofdletters mogelijk zijn in sms'jes, ik hield altijd wel van redelijk correct nederlands. Sms'jes lezen is ook iets moeilijker omdat woorden soms niet op het scherm passen. Wekkerfunctie heeft een enorm hard geluid dat me 's ochtends wel echt mijn bed uitjaagt.

RickyLee 11-10-2007
Geschreven voor: Motorola F3 zwart

Een zeer duidelijk en degelijk toestel. Ook in het gebruik, een sms maken en versturen gaat snel. Een nummer uit het telefoonboek halen gaat ook prima. De tijd is altijd zichtbaar ongeacht het lichtinval, dit geld ook voor bellen of een sms aanmaken.
Echt een goede (eenvoudige) mobile telefoon voor bellen of een sms versturen. ( en ik verstuur er per maand zo'n 500) met een lange werktijd want de baterij is echt niet na twee dagen leeg.
En het uiterlijk is ook nog een strak.