Samsung Galaxy A3 SM-A300F wit / 16 GB

Sony Xperia M5 zwart / 16 GB

Sony Xperia M5 zwart / 16 GB
8,8 (13)

willy wortel 412 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Samsung A3 mijn beste smartphone tot nu toe !

9,4
Deze smartphone heeft een mooie degelijke behuizing waar ik altijd veel waarde aan hecht.
Voor de rest springt ie zuinig om met zijn accu energie en alles werkt gewoon geheel volgens verwachting goed.

Sjnuuf 10-12-2015 Product paar weken in bezit

Na lang wikken en wegen de Consumentenbond geraadpleegd. Dit bleek de beste koop. Ik ben helemaal tevreden en blij dat ik weer een Samsung heb na veel gedoe met een IPhone.

Enige nadeel is dat het niet lukt om muziek (mp3) over te zetten vanaf mijn laptop (vanuit zelfgemaakte mappen naar dezelfde mappen op de telefoon). Of je moet mapjes op de telefoon maken en nummer voor nummer toevoegen.
Misschien wil men dat niet meer, daar krijg je nergens een duidelijk antwoord op.

henkvos66 05-08-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn eerste Samsung op advies van mijn kleindochter gekocht lang getwijfeld welke Samsung ik nemen zou. Ik heb de Galaxy A3 nu ruim twee weken in bezit tot op heden geen spijt gehad toestel is snel en het beeld is erg goed. Bij Mediamarkt gekocht alleen maar lof super beeld accu gaat lang mee. Maakt mooie foto's en een prachtig design. het geluid zou wat beter kunnen maar ik vind het wel een ruime voldoende. Wel een beetje een dure cover (€24,00 op de markt)boekje met doorkijk venster moet volgens mij goedkoper kunnen.
Gr. Henk V.