Apple iPhone 5c blauw / 32 GB - Reviews

Apple iOS
Opslag
32 GB opslag

kkqs 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nadat ik een IPad had aangeschaft was het snel duidelijk wat mijn volgende telefoon zou worden een IPhone alleen welke, de 4s viel af omdat deze geen 4G ondersteunde. Na lang zoeken vond ik een gele 5c met 32gb voor de prijs van 8 gb. De telefoon, die ondanks dat deze voorzien is van een plastic behuizing, voldoet aan al mijn verwachtingen, niet te groot (kan in mijn borstzak), snel, betrouwbaar en een batterijduur waar menig samsung jaloers op zou zijn. Een aanrader voor mensen die een goede telefoon willen hebben zonder daar extreem veel aan uit te geven. Samen met mijn IPad een gouden duo.

Esssy 21-06-2015 Product paar weken in bezit

6,8
Een fijn en goed telefoon, altijd er van genoten. Behoorlijk goed kwaliteit van kleur en scherm. En heel compact en straks ziet hij er uit :)

Romy99 29-08-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb de iPhone 5C nu een paar maanden, ik ben er ontzettend blij mee. Hiervoor had ik een iPhone 4, die ging ook snel kapot en was na een tijdje ontzettend langzaam, geluid werd slecht. Vanwege de ruimte die je op je mobiel heb, kan je ontzettend veel. De mobiel is ook supersnel, en de internet verbinding ook ! top apperaat

martijnte83 12-12-2013 Product paar weken in bezit

Laatst de iPhone 5c aangeschaft, had de iPhone 5 al een jaar en kon mijn abonnement verlengen.
De iPhone 5c is niet een hele verbetering vergeleken met de 5. Alleen is de batterij iets verbeterd verder zijn er geen veel verbeteringen vergeleken met de iPhone 5. Wil je een echter upgrade hebben dan zal je de iPhone 5s moeten aanschaffen.