Yarvik Novo Compact zwart / 0,256 GB

Samsung Galaxy J5 (2016) SM-J510F zwart / 16 GB

Samsung J5 Galaxy J5 zwart / 16 GB

5.2 inch scherm
Samsung J5 Galaxy J5 zwart / 16 GB

Beoordeling op basis van 1 review

4,2

• Slecht

JWBHa 23-10-2013 Product kwartaal in bezit

4,2
Deze telefoon ABSOLUUT NIET kopen! Alleen maar nog problemen mee gehad. Eigenlijk begon het al heel snel na de aankoop. Je krijgt vaak de melding: ‘’De app is onverwachts gesloten’’ en dan zou het liggen aan het werkgeheugen, terwijl je helemaal niets bijzonders doet. Daar was dan nog mee te leven, maar een maand geleden kwam pas het echte probleem. Spontaan gaf de telefoon achter elkaar meldingen: app onverwacht afgesloten. Ik sloot de telefoon af en dacht hem toen weer normaal op te starten, maar de telefoon bleef hangen bij het opstartscherm. Toen heb ik de supportservice gebeld en deze heeft mij geholpen om de telefoon te resetten. Maar dit had natuurlijk wel de consequentie dat al het gepersonaliseerde van mijn telefoon af was. Nou vooruit, één keer kan gebeuren. Maar gisteren gebeurde het weer. Toen heb weer een bericht naar de supportservice gestuurd. Die stuurde terug dat ik een zgn. firmware-upgrade moest uitvoeren, maar dit zou dus betekenen dat ik weer al mijn persoonlijke gegevens kwijt ben. Toen ik hem nog een opstartte deed de telefoon het opeens weer. Heel bijzonder dus. Maar vanavond is het probleem weer terug gekeerd. En nu doet de telefoon het dus echt niet.
Op het moment dat ie goed werkt is het leuk, maar je ondervind er meer problemen mee. De prijs lijkt dus heel aantrekkelijk, maar het is te mooi om waar te zijn. Erg domme zet van mij geweest om deze telefoon te kopen.
ADVIES: KOOP DEZE TELEFOON ABSOLUUT ECHT NIET!!!