Sony Xperia P zilver Reviews

• Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 5
  • Degelijkheid 6
Product een paar dagen in bezit
na een jaar gebruik plots album met foto's weg, dus moet ik die via andere weg nu bekijken.

Als men opgebeld wordt hoort de andere persoon je heel moeilijk en heb het al getest met andere mensen dus ligt niet aan mij. Een heel eigen woordenboek. je typt weet en telkens toont hij meet, je kan het ook niet aanpassen...

Niet overtuigd en zou geen meer kopen.
2,2
  • Geluidskwaliteit 1
  • Mogelijkheden 1
  • Gebruiksgemak 1
  • Degelijkheid 1
Product een jaar of meer in bezit
Onbetrouwbaar onding, wat een miskoop. De eerste 2 tot 3 maanden functioneerde het toestel prima. Daarna steeds meer en meer softwarematige fouten.

Ik kan het toestel nu na een jaar niet meer gebruiken. Het toestel blijft opnieuw opstarten, een reset naar fabrieksinstellingen is niet mogelijk gezien ik de telefoon niet meer in kom. Hard reset ook niet mogelijk.

-Toestel loopt in het algemeen vaak vast. Onbetrouwbaar. Navigatie werkt (als je geluk hebt) pas na een kwartier. -Ook heeft het toestel zichzelf meerdere keren (minstens een keer per maand) naar fabrieksinstellingen gereset, waardoor je alles kwijt bent.

-Foto's zijn niet meer te bekijken in het album, softwarefout

-Verder: zet het toestel de dataverbinding uit zichzelf uit, zodat je onbereikbaar bent zonder dat je dat doorhebt.

-VERDER: De behuizing laat los (onderkantje onder scherm) en de onderdelen die niet van aluminium zijn, daar slijt de verflaag erg snel van af zodat je wit plastic ziet. Erg lelijk.

Conclusie: de camera is goed. Verder weg blijven van dit onding.
2,8
  • Geluidskwaliteit 3
  • Mogelijkheden 5
  • Gebruiksgemak 1
  • Vormgeving 4
  • Degelijkheid 1
Product een jaar of meer in bezit
De telefoon is meerdere keren zomaar naar de fabrieksinstellingen teruggegaan. Ofwel; alles kwijt. Erg onbetrouwbaar dus.
7,4
  • Geluidskwaliteit 5
  • Vormgeving 8
  • Degelijkheid 8
Product een half jaar in bezit
Op de telefoon is niets aan te merken behalve dat de batterij waardeloos is na 8 uur is het wel gebeurt dan moet hij weer aan de lader.En na de laatste update geen album meer kan je je fotos niet meer zien .Moet je dus een appje voor downen..dus mn eerste en laatste sony moet het ding intensief gebruiken,maar met deze batterij is het een ergenis
Product een half jaar in bezit
Prima toestel, met bluetooth verbindingen heb ik geen enkel probleem. Ik gebruik het toestel ook als internetradio en zend de audio via bluetooth naar mijn hifi keten: prima kwaliteit !
6,6
  • Geluidskwaliteit 4
  • Mogelijkheden 6
  • Gebruiksgemak 9
  • Degelijkheid 5
Product een kwartaal in bezit
Prima toestel, maar niet kopen! In sommige gevallen gaat de bluetooth defect om af te spelen met de autoradio.

Sinds de laatste update eind 2012 speelt deze geen media meer af via de autoradio.

Sony zelf heeft dit vandaag aan mij bevestigd dat dit een probleem is van de xperia P!

Verder vind ik het geluid voor sony zwaar tegen vallen en kraakt.

Het toestel verder is prima en vind het ook heel sneu dat ik hier afscheid van moest nemen.
  • Geluidskwaliteit 3
  • Vormgeving 8
  • Degelijkheid 8
Product een paar weken in bezit
na een defecte telefoon gehad te hebben kreeg ik gelukkig direct een nieuwe sony xperia P maar bij de eerste telefoon en nu bij mkijn 2 die ik nu nog geen 2 weken heb vind ik het geluid watuit de zijkant komt echt zwaar lelijk. kraakt en doet. muziek luisteren is wel mooi met koptelefoon. ik baal er wel van
9,4
  • Geluidskwaliteit 8
  • Gebruiksgemak 9
  • Degelijkheid 10
Product een paar weken in bezit
Maakt mooie foto's en filmpjes. De nieuwe versie van android is nu eindelijk te downloaden, dus deze staat er op. Hierbij is het gebruik nog makkelijker geworden door de nieuwe functies. Zoals apart functies weghalen in de meldingenbalk. Het enige wat ik wel op te merken heb is dat je bij T-mobile je camerageluid niet uit kunt zetten, omdat dit te maken had met privacy. Dit is dus redelijk irritant, want je hoort steeds het geluid van de sluiter redelijk hard. Maar voor de rest een prachtig gedesignt toestel dat perfect werkt. Ook met NFC. Voordelig aan te schaffen via Gsm topdeal.
Product een maand in bezit
De experia P is een fijn toestel, voelt degelijk aan en ziet er zeer fraai uit. De foto's zijn erg goed zeker bij daglicht, met schemer wordt het toch wel een stuk minder. de nfc tags zijn toch wel handig vind ik, als ik ga slapen haal ik em erover en weet dan dat ik niet gestoord wordt.De accu valt mij erg mee gemiddeld anderhalve dag. Verder is het toestel lekker snel.

Jammer is dat er nog een oudere versie van android opzit, ik wacht met smacht af naar de 4 versie.Het geluid tijdens het bellen is top, ook de andere kant van de lijn is erg duidelijk.Het typen gaat mij in de normale stand wat lastiger af, maar gelukkig is daar het woordenboek. in de landscape mode gaat het een heel stuk beter(persoonlijk).

Met dit toestel heeft Sony er een heel mooi toestel bij waar ik toch wel van onder de indruk ben.Het design is toch wel erg mooi.Al met al vind ik het een erg goed toestel voor niet al te veel geld.
  • Geluidskwaliteit 10
  • Gebruiksgemak 10
Product een maand in bezit
Ik heb nu een maand dit mooie toestel en ik ben er heel erg tevreden over! Maakt zeer mooie foto's en heeft mooi geluid. Hij is lekker snel en geen problemen met app e.d.. Enige wat hij heel soms heeft is dat hij uit valt als hij aan de stroom ligt. Al met al raad ik hem iedereen aan die niet met de hype van Samsung Galaxy, Iphone en Blackbarry mee wil/ hoeft te lopen! :)
  • Geluidskwaliteit 8
  • Degelijkheid 7
Product een paar weken in bezit
Heb de Sony Xperia P nu ruim een week in bezit en ben tevreden met mijn keuze. Vroeger had ik altijd al een Sony Ericsson telefoon, van de T2, K750, W800i, W810i tot de Xperia X1. Nu was de Xperia X1 een grote teleurstelling waarop ik ben overgestapt op HTC. Gelukkig heeft Sony grote stappen vooruit gemaakt en dat bewijst de Xperia P.

Het is een zeer mooie telefoon met veel extra's. De telefoon ziet er heel mooi uit en ligt onwijs lekker in de hand. Leuke bijkomstigheid is de hardware cameraknop waarmee je heerlijk foto's kunt maken. Ook de 'snelle modus' is handig, zodat je je telefoon niet eerst hoeft te ontgrendelen maar gelijk naar de camera gaat als je de knop ingedrukt houdt. De foto's kan je ook weer gemakkelijk aan je familie en vrienden laten zien op je tv door de micro-HDMI poort (wat een aanwinst is dat).

Helaas is het nog wel even wachten op Android 4.0, maar deze maand schijnt hij dan toch echt te komen. Nadeeltjes zijn er jammergenoeg ook. Ik heb twee keer gehad dat het scherm niet meer reageerde. De knoppen werken wel, maar het scherm reageert niet op aanraking. Daarnaast is het scherm zelf wel erg krasgevoelig. Ik heb het toestel nu een week en het zit al vol met kleine krasjes. Heeft verder geen invloed, maar wel jammer.

Kortom: voor een mooie prijs een (zeer) goede telefoon die zeker mee kan met de andere telefoon. De dual-core processor doet zijn werk goed, want hij is lekker snel en kan de nieuwste apps moeiteloos aan.

ps. even een reactie op onderstaande review. Resetten kan door de volumeknop omlaag ingedrukt te houden, samen met de uitknop. Dan start je toestel opnieuw op.
  • Gebruiksgemak 6
  • Degelijkheid 5
Product een maand in bezit
Op zich een aardig toestel, prachtig beeld, goed geluid. maar heb nu al problemen met dit toestel , soms laadt ie niet op, waarschijnlijk bij de USB ingang in telefoon zit een storing. Verder is ie al een paar keer vast gelopen en dan is het handig om m effe te resetten dmv de accu er even uit te halen.........dat kan dus niet!
  • Geluidskwaliteit 10
  • Gebruiksgemak 10
Product een paar dagen in bezit
Heb deze telefoon nu een paar dagen en ben er heel erg tevreden over, maakt zeer mooie foto's en Video's is goed snel met internetten en apps, voel helemaal geen haperingen, het is nog even wachten op de grote update naar ICS 4.03 maar deze zal binnen kort gaan komen.

Al met al zeer goed en mooi toestel, aanrader kopen dus !