Philips NIVEA HS8040/17

vibrerende folie
Braun BP3050CC

7,1

tamperony 21-04-2013 Product kwartaal in bezit

Heel mooi apparaat scheert super er is maar 1 maar wat zijn die nivea refill's duur.Gelukkig is daar nu een oplossing voor.

123Kampos 03-09-2011 Product jaar of meer in bezit

6,2
Ik heb deze coolskin gekocht sinds zijn introductie in de markt. Daarvoor heb ik de oude coolskin gebruikt die me erg goed was bevallen,maar kapot is gegaan. Wat opviel aan deze coolskin is dat het lijkt alsof hij een stuk minder lawaai maakt en daardoor ook minder rotaties heeft. Ik heb geen hele sterke baardgroei, maar merk wel dat ik hard moet drukken om resultaat te krijgen. De nivea gel is goed, maar wel veel te duur in navulling. Pluspunten is het makkelijk schoonmaken en de waterdichtheid. Toch ga ik nu maar eens opzoek naar een beter apparaat...

HennyK 05-02-2009 Product kwartaal in bezit

Hiervoor de blauwe coolskin gehad. Was daar tevreden mee, maar de accu was snel( na 2 jr) op. Omdat hij toch beviel overgestapt op de 8040 en...daar ben ik meer dan blij mee. Hij scheert gladder en met de gel is het prettig om je te scheren. Enige nadeel vind ik de tondeuze: die is erg klein en ziet er niet al te degelijk uit!De accu gaat ongeveer 4 weken mee.Heb hem nu ruim 2 maanden in mijn bezit. Tip: zet de oplader niet in de natte ruimte om de contactenpunten te beschermen tegen vocht!

rvm 21-09-2008 Product paar weken in bezit

De HS 8060 heeft een hogere beoordeling, terwijl de techniek van deze 2 apparaten hetzelfde zijn!

Ik vindt het scheren prettig met deze nieuwe Philips, vooral de zwevende scheerkoppen zijn comfortabel en heeft Philips ook hier, goed over nagedacht.

het voelt gelijk prettig aan, alhoewel het niet stoppelvrij scheert, zoals dat bij traditioneel scheren het geval is. De Nivea emulsie is OK, maar is het verstandiger om dit direct op de vochtige huid aan te brengen. Overigens zijn voor deze electrisch scheren emulsie, betere oplossingen te verkrijgen. Het houdt het vulbakje schoon en scheelt in de overbodige kosten.

het scheren met Fusion power mesjes gaat grondiger, daar kan geen enkel scheer apparaat van winnen.

Het gevoel van deze manier van scheren is fris. Voor snel tussendoor is het een prima en comfortabele oplossing. Ook de reis blokkade en bijgeleverde etuitje is handig!

Hans Lamot 04-12-2007 Product maand in bezit

2,5
De houder van de koppen is zo stijf dat de koppen niet kunnen bewegen en het gezicht volgens. Zeer slecht resultaat. Na 2 maanden geretourneerd. Het vullen zonder bril is een straf. De vorige methode met zakjes is vele malen beter.