Sitecom WLR-3000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLR-3000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

BJR72 15-08-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-3000

Waardeloos rotding. Slechte verbinding met de IPhone (nooit last mee gehad met andere routers). Wispelturig. Vaak verbinding verbreken en herstellen. Ik koop iets anders.

King Robo 16-08-2012

Dat probleem ligt bij je iPhone. Die iPhone van mijn vrouw had daar ook last van. Die HTC van mij doet het probleemloos, tot op 20 meter van huis!

Brt00 25-03-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-3000

Kreeg de router niet draadloos totdat ik op het idee kwam om de code uit de (bedraad) webbrowser te kopiëren en te plakken.
Snelheid valt tegen. Verbinding ook. Moet vaak resetten. Bij opnieuw opstarten maakt tie vaak niet automatisch verbinding. Moet dat weer handmatig gebeuren. Ga een andere halen. Ben deze beu.

Heukie 10-03-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-3000

Echt een geweldige router. Installatie is een fluitje van een cent en duurde nog geen 3 minuten. Perfect bereik en een perfecte stabiele verbinding.

Bakhardi 20-11-2011
Geschreven voor: Sitecom WLR-3000

Snel geïnstalleerd,direct overal in huis prima bereik ook op de bovenste verdieping. Eenvoudig kastje, neemt weinig ruimte in. Maakt dus voor de werking niets uit. Een aanrader.

msmid 11-08-2011

Geweldige router.

-Binnen een paar minuten klaar
-heel erg goed bereik,zelfs achter in mijn tuin nog goed bereik(+/- 12 meter van het huis)

Han13 09-08-2011
Geschreven voor: Sitecom WLR-3000

Mijn eerste indruk was wat een flut ding, geen antennes, geen knopjes geen lichtjes kortom ziet er zeer sober uit, maar niets is minder waar de antennes zitten geintergreerd,de lichtjes zijn zeer klein bijna niet zichtbaar, installatie is een fluitje van een cent, er zit een zeer duidelijke beschrijving bij, het werkte binnen 5 minuten, het bereik op zolder is gewoon goed, door 2 betonnen vloeren heen een goede ontvangst.
Kortom ik ben hier zeer tevreden mee, zeker een aanrader