Sitecom CMPSC-WLR5100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom CMPSC-WLR5100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

fam.rovers 03-01-2015
Geschreven voor: Sitecom CMPSC-WLR5100

Heb hem net in mijn bezit. Korte aansluittijd. Werkt meteen. Geen problemen gehad met installeren. Ook de 10 jaar Garantie is een groot pluspunt. Gezien de prijs zeker geen miskoop.

michael rekem 27-11-2014
Geschreven voor: Sitecom CMPSC-WLR5100

Bij mij werkt hij perfect. eenvoudig aan te sluiten. goed ontvangst, hangt in keldertrap, maar op zolder nog goed ontvangst en ook in de tuin nog ontvangst. aansluit op pc super eenvoudig door op het knopje te drukken en klaar geen password invoeren. fijn gastnetwerk. geen usb 3.

Bagger100 08-07-2013
Geschreven voor: Sitecom CMPSC-WLR5100

De Sitecom X5 N600 is ondanks zijn 5 Ghz zijn geld bij lange na niet waard!! Na 5 meter van de router verwijderd te zijn valt de ontvangst al heel vaak weg! Ondanks de 4??? inwendige antennes is op de eerste verdieping en de tweede verdieping nagenoeg geen ontvangst! Heb mijn oude Fonera router weer gepakt en direct 100% meer bereik!Met 2 antennes!!