First Degree Fitness Fluid Rower S-350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de First Degree Fitness Fluid Rower S-350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

sjef1943 29-03-2010

Eindbeoordeling deze roeien ingeruild, omdat ik er technisch gezien te veel trammelant mee heb gehad. Het nieuwe model E520 is echt stukken beter.

Anna74 24-07-2009

Ik heb dit apparaat een paar weken in huis en het bevalt me prima,
Mijn armen zijn een stuk steviger geworden en mijn been spieren zijn ook sterker.
Het is ook zeer aangenaam dat de rower bijna niet te horen is, en makkelijk in te klappen.

keurigkies 23-07-2009

Ik heb verleden jaar voor de fluid Rower gekozen omdat ik de weerstand het fijnste vond van alle roeimachines in de winkel. Het is ook leuk om het water te zien terwijl je roeit.
Verder een prachtapparaat om op te trainen. Wel een behoorlijke investering.

m. van akkeren 23-10-2008

Ik heb deze roeitrainer nu een jaar. In de winkel ben ik eerst eens gaan kijken. Ik wilde perse een goed en stevig model. Dus eerste klass kwaliteit. Een roeitrainer die in een fitnessclub niet zou misstaan.

Ik heb in de winkel op diverse roeitrainers geroeid. De meesten gaven in vergelijking met deze ongelooflijk veel 'lawaai'.

Deze fluid rower is stil en met wat muziek om me heen roei je zo de tijd voorbij. Er zitten geen geavanceerde computeropties op.

Ik heb tot nu toe geen defecten terwijl ik er 4x in de week een half uur op roei (7.5 km bij weerstands nivo 6 van 16 niveau's.). De borstband voor de hartrate functie doet het goed. De zender was men vergeten te leveren (werd aan huis bezorgd), maar werd vlot nagestuurd. Tijdens het roeien krijg ik van de 'roeistang' kleine blaartjes. Ik roei nu met fiets handschoenen en de blaartjes komen niet meer terug.

Zelf in elkaar zetten kan wat lastig zijn, een derde en vierde hand kunnen uitkomst bieden. Voor degenen die ook buiten roeien, is dit apparaat erg leuk, je ziet het water in het schoepenrad verplaatst worden. En dat is toch veel leuker dan het stofzuiger geluid van andere roeitrainer.

Als je de roeitrainer vaak gebruikt, dan kun je hem beter niet inklappen. Want je moet dan steeds ontgrendelen en opklappen. Deze tijd kun je beter besteden aan het roeien zelf.

Mensen met een zwakke rug: ga eerst naar een fysiotherapeut of neem een proefabonnement bij de fitness school. Want het blijft een hoop geld deze roeitrainer.