Philips Pure Essentials Collection HD9140

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Pure Essentials Collection HD9140 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hendrik6521 19-01-2012

Weekje in bezit en begin er steeds meer in te stomen, vooral groente en vis, vlees vind ik niet een succes.

Rijst gaat ook prima, is wel eerder gaar dan de voorkeuzetoets aangeeft.

Over degelijkheid nog niet veel te zeggen, maar ja philips geeft wel twee jaar garantie.

paulhundscheid 24-02-2012

ik heb deze ook
vlees, vis en kip prima gaar !

ik heb alleen een vraag mbt rijst
ze spreken in de handleiding over rijststomer
wat bedoelen ze daar precies mee ?

gaat rijst in schaal nr 1, 2 of 3 of in de gesloten schaal en waar gaat dan de genoemde hoeveelheid water in (bodem /onderplaat ?)

Lauwerens 21-01-2012

Hi Hendrik,

Wij gebruiken het apparaat al 2 jaar heel erg veel (3x per week). Erg makkelijk en ook erg degelijk. Dat had ik eigenlijk niet verwacht, want zo voelt hij niet. Ik vergelijk het maar een beetje met een waterkoker, want eigenlijk is water koken het enige wat hij doet, maar dan in een ander jasje en met een tijdsinstelling.

Veel plezier ermee.

Groetjes,
Lauwerens

Nollesie 22-07-2011

Gebruiksvriendelijk apparaat. Geen nadelen wat betreft praktische functionaliteit. Ook wb het resultaat van het eten geen nadelen. Eenvoudige bediening, snel, genoeg plateaus, onderdelen kunnen in de vaatwasser. De warmhoudfunctie is prettig. Digitale tijdsweergave en knoppen zijn overzichtelijk.

Nadeel: groot apparaat, neemt veel ruimte in. De onderdelen nemen in de vaatwasser tevens veel ruimte in.

Alles bij elkaar: een aanrader!

Joost52 09-10-2010

Dit apparaat bevalt me tot nu toe zeer goed. Ideaal voor het bereiden van aardappels, groente en vis. Nog nooit was een simpele aardappel zo lekker! Bij kleine hoeveelheden kun je alles in een enkele schotel klaarmaken. Negeer de gebruiksaanwijzing die zegt dat je vis altijd apart moet bereiden in de onderste schotel. Het stomen van rijst is wat lastiger. De rijst moet je met de juiste hoeveelheid heet water in de soepkom doen. Voorgekookte zilvervliesrijst (8 min. kooktijd in water) moet 20 minuten stomen. Heb je teveel water toegevoegd dan krijg je uiteindelijk een kleffe bak rijst voorgeschoteld. De flavour booster gebruik ik niet meer omdat het te weinig effect heeft en de kruiden het onderliggende waterreservoir vervuilen.
Ik heb een open keuken. Tijdens gebruik plaats ik het apparaat onder de afzuigkap om te voorkomen dat de kookgeurtjes door de hele woonkamer verspreid worden.

cruite 17-02-2010

Fijn apparaat,makkelijk te bedienen. Je kunt voor een groot gezin groente en andere zaken stomen. Makkelijk schoon te houden en eenvoudig te bedienen.

jolien_ 11-08-2009

Ik heb deze stoomkoker nu ruim twee maanden en hij bevalt me!

- werkt goed
- onderdelen zijn vaatwasbestendig
- je kunt water bijvullen terwijl hij bezig is
- voldoende schalen
- eenvoudig te bedienen
- handig dat je er onderaan kruiden in kunt doen die dan verspreid worden

Ik gebruik hem wel enkel voor groenten en vis. Ik weet niet of hij het ook zo goed doet voor rijst etc.

LB 04-03-2009

Ik het het apparaat nu een paar weken en het bevalt super! doet precies wat het beloofd.
Meer dan zn geld waard.