Yamaha RX-V667

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha RX-V667 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

koenhen 15-12-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Ik heb deze receiver gekocht om m'n oudere Yamaha receiver (zonder HDMI) te vervangen. Werkt super, veel eenvoudiger in te stellen met on-screen display aan de LED-TV dan het toestel dat hij vervangt. Ik gebruik hem momenteel enkel stereo. Via pre-out gaat het stereo signaal naar een Behringer DCX-2496 digitaal filter om zo via 5 kanalen (Denon AVR-3801 eindversterkers) 2.1 luidsprekersysteem (Vifa) aan te sturen en dat klinkt echt lekker. Wordt op termijn nog uitgebreid met rear-speakers. Voor z'n geld echt een super-receiver deze Yamaha !

McBen 18-10-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Op basis van de reviews heb ik deze receiver aangeschaft. Bij het uitpakken komt hij al heel degelijk over. Zwaar en stevige behuizing.
Ik heb hem als vervanger van mijn Denon PMA1500 versterker en direct viel op dat de Denon toch echt enkele stappen beter is qua geluidsreproductie.

Voor films is de V667 echt geweldig. De klank is in alle instellingen erg goed en zijn geld zeker waard.
ECHTER: Voor het beluisteren van muziek zou ik hem niet aanraden. Ik had de hoop dat hij mijn Denon zou benaderen maar helaas. Ik denk er nu toch serieus over na om een andere oplossing te zoeken voor het beluisteren van muziek.

Mart66 21-10-2011

Eigenlijk kan je geen vergelijk maken tussen een stereo en meerkanaalsreceiver, een stereoreceiver zal voor muziek bijna altijd beter klinken. Om dit op te lossen zou je op je Yamaha een losse eindversterker kunnen aansluiten.

Succes,

Martin

sandermans 21-10-2011

Bedankt McBen voor jouw review. Ik heb hier echter wel een commentaar over uw review, De conclusie ter vergelijking van de Yamaha RX-V667 en de Denon PMA1500 is een beetje onduidelijk. U heeft namenlijk niet vermeld hoe oud uw Denon PMA1500 is en wat het prijsverschil is, dit geeft dan een onduidelijke indruk op de mensen die dit lezen. Zou u alsnog de leeftijd en de prijs van uw Denon PMA1500 kunnen melden?

Steven Spelt 27-06-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Fantastische versterker, één van de absolute toppers in dit prijs segment. Biedt in principe alle mogelijkheden die je van een moderne AV receiver kunt wensen: een keur aan aansluitmogelijkheden (o.a. 6 keer HDMI), een mooi en krachtig geluid gekoppeld aan een aantrekkelijk design. Ik ben erg blij dat ik deze onlangs met een mooie deal heb kunnen kopen.

Mario 21 24-06-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Een paar dagen in bezit aangekocht via online
bij Hi Fi Corner NL alles vlotjes verlopen ben er tevreden over
Wat betreft de Receiver mooi (dat is persoonlijk natuurlijk)zeer degelijk gebouwd en wonderbaarlijke klank overzichtelijk menu en goed in te stellen
Een echte aanraader
Mvg
John uit België

marton70 09-05-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Zeer complete receiver met een superieure geluidskwaliteit. zeer makkelijk in te stellen (audio instellingen doet hij helemaal zelf). De aansluit mogelijkheden zijn meer dan voldoende.

John1971 07-02-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Wat een mooi warm geluid zit er in deze receiver. Genoeg mogelijkheden en een superieur on screen menu. In combo met KEF IQ50, IQ60C en Kef sub wist ik niet wat ik hoorde. Wat een sound en allemaal geluiden die ik voorheen nooit hoorde. Deze receiver is dus zeker een aanrader.

mgosen 29-01-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

Dit apparaat na veel wikken en wegen gekocht. Het is niet de goedkoopste in de Yamaha range, maar wat een mogelijkheden heeft hij! Enorm!
En daarbij een fantastisch geluid.
Gewone stereo muziek kan worden weergegeven over alle boxen. Geweldig

Ik heb de volgende apparaten aangesloten:

PlayStation 3
AC Ryan PlayOn!
UPC Setop Box
Draaitafel

Het installeren en instellen van de Yamaha is eenvoudig ondanks dat de mogelijkheden talrijk zijn.
Een van de aardige dingen is dat het geluid de spraak van de TV 'gelift' kan worden zodat het geluid precies op de juiste hoogte klinkt.

Enige nadeel misschien is dat hij wel wat stroom lust. (400 watt)

kees 70 08-01-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V667

deze receiver een aantal dagen in bezit.samen aangeschaft met de (yamaha blu-ray bd-s667)receiver heeft meer dan genoeg aansluit mogelijkheden zoals voor wie het belangrijk vindt een phone aansluiting (platenspeler).receiver geeft een mooi helder en vol geluid en is makelijk intestellen.ben zeer tespreken over deze receiver.