Denon AVR-1611

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-1611 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Michel72NL 19-06-2011
Geschreven voor: Denon AVR-1611

Na een half jaar ben ik nog steeds zeer tevreden over deze versterker.

Ik speel er alles op af (TV,PS3, BD, DVD en CD).

Muzikaal is ie best (wat de meeste AV versterkers tot een paar jaar geleden zeker niet waren).

Ik heb er een DVD2500bt blue ray speler van Denon op aangesloten en beeld en geluid zijn voor mij voortreffelijk, het is niet audiofiel maar klinkt gewoon goed in deze klasse.

De menu's op tv zien wat gedateerd uit maar zijn wel weer erg overzichtelijk.

Mijn BD speler is enkel een loopwerk dus maak ik gebruik van de decoders in de versterker (die in de regel net iets beter zijn dan in de meeste spelers).

Een complete (decoders) en betaalbare versterker, die met muziek en films prima uit de voeten kan.

Even een voetnootje er zit ook een tuner in zeg dus maar receiver!

redsonic 18-06-2011
Geschreven voor: Denon AVR-1611

het is een mooi setje samen met mijn KEF KHT2005.3 boxen, prachtig geluid, te vergelijken met een bose set. Mocht je van heldere/zuiveren geluiden houden dan is dit echt een aanrader! totaal prijs 1043,- (denon avr 1611 kosten 323,- en de kef boxen 5.1 kosten 720,- Zeer tevreden

nedor 09-05-2011
Geschreven voor: Denon AVR-1611

Wegens meerdere defecten na 19 jaar afscheid genomen van mijn Denon versterker. Op zoek naar een nieuwe kwam ik bij de Saturn een AVR-1611 tegen. Het was het laatste model en de prijs was met 249 euro zeer aantrekkelijk. Bovendien vond ik het wel handig dat het een receiver was, dat scheelde weer ruimte mbt de tuner.
Het installeren was zeer eenvoudig en het geluid zoals ik het verwacht had. Echter na precies een week deed hij helemaal niets meer.
Teruggebracht naar Saturn, waar hij opgestuurd is.
Nu maar afwachten hoe hij terugkomt.
Wel teleurgesteld dat ik niet een vervangend apparaat meekreeg bij de Saturn, ze hebben toch genoeg afdankertjes staan. Dit zal wel te veel werk met zich mee brengen.
Ik zit alleen wel TV te kijken en te luisteren naar de 'tv-geluid'......Hopen dat het niet te lang duurt.

Frvan 21-12-2010
Geschreven voor: Denon AVR-1611

Toestel is gekoppeld aan een home theater speaker system van Harman/kardon HKTS 30 verder een Samsung plasma tv PS50c7700 en een blu-ray van het zelfde merk BD-6900. Ruim aanbod van aansluitmogelijkheden, uiteraard de nieuwste HDMI 1,4 met 3D functie. Bediening is na enige gewenning makkelijk een uitgebreide handleiding is daarbij voorzien. Zeer tevreden over het toestel, dit voor een redelijke prijs.

Stanley 63 19-12-2010
Geschreven voor: Denon AVR-1611

In eerste instantie de nieuwste receiver van Pionier aangeschaft, met name omdat:
- er wat positieve reviews waren;
- wij onze Ipod Nano 3e generatie aan konden sluiten;
- hele mooie vormgeving.
Helaas, werkt niet met UPC HD, via de Philips DCR 5012. Continue haperde het geluid. Vandaar bij FOKA - mede op hun aanraden - omgeruild voor Denon AVR-1611. Ervaring:
- Werkt met UPC HD;
- Ipod - via Dockstation - werkt goed;
- Geluid inderdaad nog beter dan via Pionier receiver;
- aan het aansluiten en er mee werken is eenvoudiger en handzamer.