Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
I-Know
17-02-2013
3 jaar lang heeft mijn Onkyo TX-SR578 ons altijd uitstekend bediend.

Was eigenlijk ook helemaal niet op zoek naar een andere receiver totdat ik tegen deze Onkyo opliep voor een belachelijke lage prijs van €240,- een receiver met alles erop en eraan voor zo’n prijs!!!
En de mogelijk hem volledig via een App te bedienen uit de Apple of Google Play Store!!!

Een snel rekensommetje was gemaakt, Nieuw, plus verkoop huidige Onkyo zat ik op nog geen 100 euro :-D
Snel besteld en bezorging liep perfect, in de doos een goed verpakte receiver met afstandsbediening, AM antenne, en een dvd waarop de manual staat.

Aansluiten stelde niets voor. Maar waar ik vooral benieuwd naar was, hoe Spotify zou werken.
Je heb wel een Premium abonnement nodig wat je dus € 10,- p/m kost. Maar om te proberen waarom niet! Via mijn Ipad de app gedownload en Spotify geactiveerd.
Ik schrok omdat ik werkelijk totaal geen dynamiek hoorde en het geheel klonk werkelijk enorm plat.
Wat schets mijn verbazing dat je ook direct vanuit je iTunes kunt streamen dat is was een opluchting omdat ik een NAS heb staan waarbij iTunes server geactiveerd is. Vervolgens kun je ook direct vanaf je iPhone streamen! Dit klonk al een heel stuk aangenamer! Ik hoop wel dat ik bij Spotify de bitrate omhoog kan zetten, want op deze manier is het gewoon een behoorlijk tegenvaller.
Streamen van mijn NAS gaat uitstekend en kinkt perfect!

Er zitten op deze versterker heel veel knopjes die ik echt nooit zal gaan gebruiken met mijn vingertoppen.
Omdat via de Onkyo App alle functies aanwezig zijn.
En je kunt tevens via de Tv scherm de setup doorlopen.

Heb een paar blu ray’s gekeken en het 5.1 werkt als een speer gewoon niets op aan te merken.
Firmware update duurt zo'n 10 minuten.
Hij klinkt net zo goed als mijn oude Onkyo!
Natuurlijk ben ik er mij van bewust dat een versterker van 600 of 1200 euro beter zou klinken. Maar waarom zou ik zoveel meer geld uit geven.
Ik heb genoeg aan 6 HDMI ingangen en 1x HDMI uit.
Hoeft geen 7.1 of allerlei randapparatuur aan te sluiten.
En 130 Watt is meer dan voldoende.
Dit is gewoon de uitgebreidste versterker voor deze prijs waar je heel veel plezier aan kunt beleven.
Als de versterker geen activiteit waar neemt, zet hij zichzelf na 30 minuten uit. Dus ook nog een beetje Ecco dus!
Kortom een echte aanrader voor zo'n lage prijs.
Totaal 10

• Geluidskwaliteit
  • Mogelijkheden
  • Gebruiksgemak
  • Vormgeving
  • Duurzaamheid
Eerdere review [ Review 5 van 9 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
  Winkelbeoordeling Prijs Naar alle prijzen

1817 winkelreviews
Officiële Onkyo dealer
Onderstaande tekst is afkomstig van ONKYO
Deze internetwinkel is een officiële ONKYO Europe Electronics partner. Bij deze partner ontvangt u de volledige ondersteuning, zoals u die bij ons merk verwacht. Dit houdt in dat deze partner volledig wordt ondersteund in het service- en garantieproces van ONKYO Europe Electronics.
€ 299,00 Bekijk

210 winkelreviews
Officiële Onkyo dealer
Onderstaande tekst is afkomstig van ONKYO
€ 349,00 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.