Acer Aspire M3641 - RET

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3641 - RET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Elent 16-08-2012
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

Ellende, ellende. Moederboard steeds kapot. Blue screen, zeer matige service en begrip van Computerland Nijmegen.
Absoluut een afrader!

Rotynl 21-01-2010
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

Bagger, nu voor de tweede keer het moederbord kapot.
De eerste keer viel nog binnen de garantie. De tweede keer niet, dus op zoek naar een ander. Maar zeker geen Acer meer.

jonol53 01-01-2010
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

Acer Aspire M3641. In december 2009 gekocht bij Chears voor, op dat moment de laagste prijs.
Binnen enkele dagen geleverd, uitpakken, aansluiten, en even wachten op de installatie. Vervolgens plezierig werken op een stille en snelle computer.
De PC is mooi gestileerd; diverse aansluitingen (USB, Card, Geluid) zijn gemakkelijk aan de voorzijde bereikbaar. Vreemd genoeg werd geen handleiding meegeleverd (hardcopy of cd), terwijl de hoeveelheid software weer redelijk overdadig was. Bij deze laatste zaten overigens diverse trialversies.

Me-Myself 05-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

heb deze eind oktober gekocht via Chear met vista home
premium 64 bits .zeer snelle en redelijk stille pc. Wel veel 'gratis ' meegeleverde software: soms nuttig om uit te proberen (McAfee, NTI dvd maker), vaak prut zoals allerlei games. Maar verhouding prijs/kwaliteit uitmuntend. Geen grafisch wonder, maar hoeft voor mij ook niet. Snelheid processor was voor mij belangrijk. voor 14.90 upgrade naar Windows 7 bestaande uit 2 DVD's. De acer upgrade DVD die je volgens acer moet doen voordat je windows gaat upgraden werkt niet voor de M3641 !!. Gelukkig maar, heb nu alleen de Windows 7 DVD geinstallaeerd en ben meteen van de overbodige troep af.

gerard023 04-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

Machine nu 2 maanden in gebruik en ben bijzonder tevreden. Supersnel met een grote opslagcapasiteit en veel extra's zoals usb aansluitingen aan de voorzijde.
De standaard IEEE 1394 poort is handig met het overzetten van films vanaf de camera. Service van Acer helpdesk is uitstekend. Service is ook de Upgrade naar Windows7 die wel aangevraagd moet worden en niet gratis is. Kosten € 14,90

Groen23 30-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

ik heb een hele tijd gezocht naar een snelle betaalbare computer, er is een hoop op de computermarkt maar deze sprong er wel tussen uit. intel quad core-super snelle pc en betaalbaar aanrader voor het hele gezin

Richard78987 22-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641 - RET

Ik hebdeze PC nu zo'n maand in bezit en ben er zeer tevreden mee. De Q8300 is een snelle processor voor normaal gebruik en. De PC is stabiel en doet het allemaal prima. Windows 7 krijg ik gratis toegestuurd. En dat voor nog geen 430 bij de Mediamarkt. Prima prijs/kwaliteitverhouding.