Acer Aspire M7720

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M7720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p517 10-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Ik heb sinds een paar dagen deze pc gekocht en ben er erg tevreden over. Alleen wat een beetje jammer is de videokaart is wat minder ATI HD4650 van 1GB. Ik zou er natuurlijk een andere in kunnen zetten. Maar op de behuizing staat dat de garantie vervalt als je de computer openmaakt. Maar de quad-core processor en 6 GB DDR-3 geheugen maakt het weer goed. Er zit Vista home primium op en ik kan naar de Acer site gaan en een coupon downloaden om over te gaan naar Windows 7. Je hoeft dan alleen de verzendkosten te betalen t.w.v. 35,00,- i.p.v. 200.00.

Jetep 01-10-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Had eerst een HP Pavilion Elite 9690 gekocht, maar deze liep steeds vast. Heb later de Acer gekocht. Fantastisch apparaat. Heb ook een Acer-laptop, loopt ook als een dolle. De computer is razend snel, zelf met Vista. HP en Acer hadden ongeveer dezelfde specificaties, maar de Acer is sneller. Vormgeving is niet geweldig, maar een extra schijf plaatsen is toch een geweldige optie. Aan informatie mogen ze wel iets verbeteren, want ik heb me lam gezocht hoe ik de extra schijf moest plaatsen. Dankzij Pietjebels-review is het mij gelukt, bedankt. Beeldkwaliteit en geluidskwaliteit is top, maar dat mag ook wel voor dat geld.

ramon908 06-08-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Een super goede pc en dat voor zo´n bedrag!

Mijn oude computer was aan vervanging toen en wou toch een pc waar ik nog enige jaren mee vooruit kon.
De processor is echt razend snel vergeleken met mijn oude core 2 duo, ook het geheugen van 6gb gecombineerd met de 4650 HD videokaart maken deze pc echt geweldig.
Ik zit veel op Autocad en dat draait ook perfect op dit ding.
De USB poorten zijn ook voldoende aanwezig zowel op de voor- als achterkant.
Ik heb er wel een Blu-Ray speler in gebouwd, omdat deze er niet inzat, maar deze heb je al vanaf 99 euro.

mndelfos 11-07-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Zeer snelle pc. Start ook prima rap op. Nog geen echte vastlopers gehad en apparaten worden moeiteloos herkend. Maar let op: het is een 64bit processor! Nadeel hiervan is dat het mogelijk is dat oude sofware en apparaten vervangen moeten worden voor nieuwere edites. Dit weegt in mijn ogen ruimschoots op tegen de uitstekende prestaties van de processor.

Miss hallo 24-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Ik heb m sinds 5 dagen en super tevreden, stil gewoon een prachtig ding !
gekocht bij paradigit, de blauwe uitvoering is het.

heb ook met acer gebeld ivm garantie, omdat de kaart die erin zat de 4560 bagger is, heb deze vervangen voor de geforce gtx260 216core, en werkt perfect !!

Aanrader....in alle opzichten...

toon2 23-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

De M7720 werkt naar behoren...heb er lang niet zoveel verstand van als sanson maar ik heb deze gekocht omdat mijn vorige pcee (die ik NU overigens nog steeds gebruik) heel traag is en om de haverklap vastloopt of een dumpscreen tevoorschijn tovert. Dat was de F-siemens Scaleo P (okt 2006 gekocht) en de core van die pc werd ook steeds veel te heet volgens speed-fan. Maar goed zolang ik ermee kan werken gebruik ik hem nog want hoe langer ik de nieuwe spaar hoe beter hij blijft doen. Morgen wel ff testen of in de M7720 ook geluid zit door mijn kabel naar de versterker + 4 boxen te plaatsen in t licht groene vakje. Ben heeeel benieuwd. En dan nog OUTLOOK erop en MSN en skype en hij kan evenveel als de oude pc. O ja EN FF KIJKEN OF HIJ OOK FILMS KAN AFSPELEN ZONDER HAPEREN. Dat is bij die oude ook nog niet jofel. Vandaar dat ik ook graag veel intern geheugen wou hebben (6144 MB)
Het 23,5 incj beeldscherm gaf btw zoveel licht dat ik er echt zere ogen van kreeg..kan je helderheid instellen bij mij op 10% en is nog genoeg.
Maar echt werken moet ik nog gaan doen met de nieuwe M7720;ik laat jullie over een paar maand wel meer horen. als ie moet chatten in 3 schermen tegelijk plus MSN X 4 en streamen en filmpjes downen.

Rayfie 04-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Een prima computer! Supersnel en nog een (in mijn ogen zeldzaam) mooie kast ook!
Ingebruikneming probleemloos, alleen om mijn 5.1 speakersetje goed te laten laten werken met deze vista/hardware-combinatie heb ik gelijk de Realtek HD audiodriver moeten updaten. Die is gewoon te vinden op de Realtek website.

Pegasuss.Outland 28-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Ik heb sinds twee weken deze computer. Ben ontzettend tevreden met deze stille, snelle en stijlvolle pc! Jammer dat er wel een Ati HD4650 videokaart in meegeleverd wordt. Dat probleem is opgelost met mijn XFX Geforce 9800GX2. Alles staat in Windows Prestatieindex op 5,9 hoger gaat het niet. Deze pc draait met World of Warcraft gemiddeld tussen 70 - 120 fps en in drukke hoofdsteden dropt het tot minimaal 25fps. Mensen die deze pc willen gebruiken voor het gamen.... nu halen!

sonsan 01-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Ik gebruik deze kast nu ruim 4 maanden en had nog geen beoordeling gegeven. Ik heb al diverse computers hiervoor gehad maar deze is echt top! Ik heb deze configuratie (er zijn op dit moment diverse uitvoeringen!):
HD: 1640GB (1x 1TB, 1x 640GB)
Graka: ATI HD4850
CPU: I7 920
DDR3: 3x 2GB

Conclusie: fluisterstil, razend snel, veeeel geheugen en veeeel opslagruimte.

Mike Colavez 21-04-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M7720

Ik heb deze computer nu een aantal dagen in bezit en hij bevalt me erg goed!! Hij is snel, stil en stabiel en heeft een erg strak design. Er zit Vista op wat prima funcioneerd ik las overal spookverhalen over Vista maar mijn ervaring tot nu toe is erg positief. Installeren van hardware gaat bijna automatisch. Voor deze prijs krijg je een systeem waar je nog heel lang mee voorruit kan.