Acer Aspire M3641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

janz 29-09-2010
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

een prima pc. geen enkele klacht
hij draait op windows 7 als een zonnetje
ik hoop dat dat nog lang zo blijft...

thei22 06-04-2010

Ik heb deze computer nu 6 weken
geinstaleerd met windows 7 update 64 bit.ben zeer tevreden over zijn snelheid en stabiliteit,draait als een tierelier.
Veder gezien de prijs van euro 375 gekocht bij Bcc en ook nog met 2 jaar garantie.
Zijn cpu: intel quad core 8300 en de 4gb ram met 750 hdd
schijf en ati video kaart zijn meer dan ruimvoldoende voor de gewoone computer gebruiker .

paulwesteneng 22-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Mijn zoon heeft deze PC 3 maanden gelden gekocht bij de Media Markt om te gebruiken bij zijn opleiding Game Design (en natuurlijk ook om zelf games te spelen).
De eerste PC deed het niet en is door de Media Markt omgeruild. De tweede deed het een week, is door ACER gerepareerd (meer dan een maand gewacht!). Het moederbord is vervangen, maar nu werkt Direct X 10 niet en dat heb je nu juist nodig voor grafisch 3D design en voor games. Op support van Acer moet je erg lang wachten. We dachten zet er Windows 7 op, wellicht dat het dan goed gaat, maar de vraag naar Windows 7 bij ACER laat ook al weer 2 weken op zich wachten. Kortom koop deze PC niet!!!

janz 21-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Ik heb hem een aantal weken in bezit. Prachtig stil apparaat en snel. windows 7 erop gezet. Alles draait goed, geruisloos. Bediening is prima. Verder nog niet veel van te zeggen. Over een half jaar maar weer een review. Geen spijt van deze aankoop tot nu toe.

Arvie 14-11-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Zeer goede en snelle PC. Mooie geluidskaart. Goede keuze voor de doorsnee gebruiker.

HB4 15-10-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Heb de PC inmiddels een jaar. Vanwege goede recensies tot aankoop overgegaan. Opvallend stil en snel op te starten. Tot een week voor afloop van de garantie begon 'ie plots te haperen. PC liep telkenmale vast en was daarop niet goed af te sluiten. Belletje naar Acer. Daarop is 'ie snel door UPS opgehaald. Inmiddels is de PC gerepareerd. Mainboard replaced en de Bios is nagekeken. Hij doet het weer OK.

tazzman61 09-10-2009

Ik heb deze pc 10 maanden geleden gekocht ,deze pc is snel en heel erg stil
effen het indexeren van vista uitzetten en je hoort hem amper, ben blij dat ik deze keus heb gemaakt,een aanrader
goede snelle pc voor een lage prijs

thijsie 14-08-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Pc 4 dagen in bezit en ik ben er zeer tevreden over!

Snelle pc en zeer stil.
Nog geen problemen gehad.
gewoon 100% tevreden.

JoViFilm 19-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Heb deze PC een week of 6 in mijn bezit, en gebruik hem allen voor video bewerking. Moet zeggen perfect. Alles doet wat het moet doen, en goed. Een, voor mijn doelstelling perfect apparaat.

Tom Smeets 19-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Heb hem nu een paar dagen in bezit. In een woord Fantastisch! Supersnel en nog geen vastlopers gehad. Echt een aanrader

Alex Bijleveld 11-06-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Inmiddels is het systeem stabiel en werkt vista goed.
Ik heb via de helpdesk nieuwe audio drivers en software gehad en het geluid is nu ook goed te noemen. Acer heeft een goede en snelle helpdesk die ik nu al twee maal gebeld heeft.

Tot nu toe tevreden met de Acer M 3641

bommel44 27-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Bij een sinaasappelpers kreeg ik een handleiding van ca 30 bladzijden; bij deze computer krijg je niets!! (o ja één vel papier met algemene caansluitingtermen)
Je zet hem aan en wacht wat er gebeurd.....
Zoek het verder zlef maar uit!! Het geluid blijkt waardeloos te zijn, maar als je er via Google en forums achter bent gekomen kom je op de site van Acer en daan moet je maar wat downloaden. Nu is het geluid prima. Als je geen kenner van computers bent (of iemand kent die een beetje handig is met de PC) deze niet kopen, want je loopt vast op allerlei problemen. Heb je het eenmaal door dan is het een goede PC.

CeesM3641 26-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Nu een maand in bezit. Vervanging van mijn Dell 8300 die te langzaam werd voor high definition video.
Goede punten aan deze machine zijn snelle processor (8200 Quad), twee harde schijven van 640GB, stil, aansluitingen boven op voor USB en koptelefoon, aansluitingen voor geheugenkaartjes.
Verbeterpunten zijn de documentatie (ronduit slecht), geheugen kan niet worden uitgebreid, geen windows cd meegeleverd, veel rommel meegeinstalleerd.
Zeer tevreden, gekocht bij Media Markt voor €650,--

tictactoe 07-05-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

sinds december in bezit van pc.
pc staat 24/7 aan en in 1e instantie wilde ik zelf een pc samenstellen maar kwam te duur uit. ik heb daarom voor deze acer gekozen en ik moet zeggen...perfekt!!!
alles werkt probleemloos en stil en ik kan zonder problemen meerdere taken gelijktijdig doen. ook de nieuwste spellen draaien goed. Prince of Persia, wolverine code of honour.
volgende pc zal waarschijlijk weer een acer worden.

Brera01 28-04-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Kieskeurig.nl heeft mij over de drempel geholpen wat betreft de aankoop van een waardige vervanger van mijn oude maar trouwe Dell Dimension 8300. Sinds een week in mijn bezit, en ik ben goed tevreden. De Acer is fluisterstil, en start zeer vlot op. Helaas ging het bij de zelf installatie van Vista helemaal fout door de bugs in de laatste updates van Vista. Dankzij de voortreffelijke hulp van de helpdesk van Acer ook dit probleem te boven gekomen. Deze PC voldoet geheel aan mijn verwachtingen op het gebied van snelheid, beeld en geluidskwaliteit en het gemak waarmee ik filmpjes van de videocamera over kan zetten op DVD. Maar wat het meest opvalt is de rust waarmee alles, ook multitasking, gebeurd, geen gegier van de koeling, geen rumoerige DVD brander/speler. Het is dat er wat smaakvolle verlichting op het apparaat zit anders zou je amper in de gaten hebben dat hij aanstaat. Wat mij betreft had er echter wel een iets betere handleiding bij gemogen. Toch wel handig als je bijvoorbeeld een vastloper hebt tijdens de updates van Vista, je ook weet dat je via Alt F10 gewoon weer overnieuw kunt beginnen, je bent dan wel alles kwijt door het formateren, maar tijdens een eerste installatie is het toch wel handig om te weten.

frankie666mic 18-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

ik heb de acer precies een week gehad,daarna was de harde schijf al kapot.
laten maken,maar hij loopt steeds vast.Ik heb hem teruggebracht.
dit is en was mn laatste acer.
ik had moeten luisteren naar de mensen die het me afraden een acer te kopen.
zij hadden gelijk dat het een b merk is
daarom zijn ze ook zo goedkoop.
ook zijn ze sinds een tijd gefuseerd met packard bell.
ook een b merk,,,maar dat is algemeen bekend.
ik heb nu €200 meer uitgegeven aan een hp die ik nu een maand heb.
een grandioos apparaat.
ook als ik de recencies lees denk ik: mensen koop toch geen acer....je krijgt er spijt van!

Anoniem 20-02-2009
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Ik heb deze computer sinds december in gebruik ter vervanging van een Packard Bell ISTART 9130. Het is een wereld van verschil. Deze computer is heel stil, krachtig en snel. Hij start snel op en het afsluiten gaat ook heel snel. Hij heeft weinig moeite met zware taken.Ik heb hem uitgebreid getest met het programma Pinnacle 12 plus, waarbij de Packard Bell het loodje legde vanwege te zware overbelasting, ondanks dat ik bij dit apparaat het werkgeheugen had uitgebreid. Ik heb DVD opnames in HD kwaliteit, opgenomen met de Panasonic SD9 camera, bewerkt en er DVD's in HD kwaliteit mee gebrand. Dit vergt heel veel van je computer, maar de M3641 kon het gemakkelijk aan. Geen vastlopers of oververhitte processoren, waarbij de computer extra lawaai en warmte ( de venilator hoefde er nauwelijks aan te pas te komen) produceert. De ingebouwde Videocard is ook van een uitstekende kwaliteit en werkte ook goed mee. Nee het is een fantastisch apparaat, wat bijna alles in huis heeft kwa aansluitingen, zoals 8x USB, ethernet,HDMI,Firewire, DVI, VGA enz. Hij ziet er nog mooi en compact uit. Ik gebruik de M3641 i.c.m de HP w2228h monitor, waarvan ik op kieskeurig-site ook een review heb achter gelaten.
De combinatie van deze twee apparaten is een schot in de roos. Ik heb 120 DPI ingesteld, dus grotere letters, en dit gaat prima. Zeker voor de ouderen onder ons aan te bevelen. Kortom ik ben heel erg te spreken over mijn aangeschafte nieuwe stuf en ik hoop er vele jaren met plezier mee te kunnen werken. Ik gebruik mijn computer hoofdzakelijk voor beeldbewerking, zowel het bewerken van opgenomen video's ( HD en gewoon)als foto's. Voorts doe ik ook veel aan geluidsbewerking.
Ik heb dus heel veel werkgeheugen nodig.

Domi46 20-01-2009

Hi,
Ik heb deze computer nu 1 maand in huis en is hij vaandag terug naar Acer garantie.
De computer blijf heel vaak vast ,kan alleen uit ,met de hooftschakelaar daarna,snap hij niks meer bij opstarten ,en drama dat ding.Ik heb al 4 keer op fabriek instelling gedaan , niks wordt helemal geek .
Ik op dat de service van Acer goed is.......

tarasB 30-12-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

de acer aspere M3641 die ik recent heb aangekocht heeft een andere configuratie:
2X640 mb HD (raid),Geforce 9500GS video met 512 mb en standaard vista home premium 64 bit(vandaar de 4 GB ddr2geheugen),echter zonder recovery dvd (niet bijgeleverd en zonder handboek)maar ook een 100€ duurder.
deze acer gekocht om video beelden van mijn sony (full hd)
te bewerken,maar de software van sony is niet geschikt voor vista 64 bit,alleen voor vista 32 bit werkt deze software.
toch ben ik relatief tevreden met deze acer aspire M3641

R Wagenaar 28-11-2008

---------- update review ----------
dit is een vervolg review zie hieronder mijn vorige.
binnen een week mijn pc terug van Acer service is prima de videokaart bleek stuk te zijn die is vervangen
de problemen zijn nu opgelost en ik moet zeggen het is een prachtige pc stil en snel
en draait zonder problemen mijn video en foto bewerkings programma's. dit is mijn eerste vista pc,en ook dat werkt zeer goed. Tot nu toe (paar dagen) een zeer tevreden gebruiker.
na de matige start is nu goed
op de duurzaamheid geef ik nog geen cijfer.

---------- oude review 25-11-2008 ----------
mooie computer maar die van mij ging binnen 24 uur via ups naar de reparatie afdeling van acer
de computer wou vanaf de eerste keer niet opstarten pas na een keer of 5 uit en aanzetten starte hij op . als je hem uit zette en een paar uur later weer opstarte het zefde probleem. zeer vervelend
ik hoop niet dat het een maandagochtend exemplaar is.
eerst maar weer verder op mijn aloude medion
die nog nooit een probleem heeft gehad maar zwaardere aplicaties niet meer aankon vandaar deze aanschaf.ps voor geluidskwaliteit en snelheid nog niks ingevuld nog niet kunnen testen.beeldkwaliteit van het bureaublad was goed.
als hij terug is van acer en werkt komt mijn volgende hopelijk betere review

ariedeknaller 28-11-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

Heb hem nu 1 week in bezit. en tot nu toe helemaal tevreden. de harde schijf is niet zo groot als ze opgeven. en het geheugen is niet de 4 gig die ze zeggen. als je op prestaties kijkt en je hebt niks in gebruik heb je nog maar 2 gig beschikbaar. lijkt mij sterk dat hij 2 gig gebruikt voor alleen vista.

paolo2057 26-11-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3641

4 Weken nu in mijn bezit en practig apparaat snel, geluidsarm en mega opslag capaciteit. 1 ding echter en dat ligt niet aan de acer maar aan windows vista hij kan niet meer comuniseren met mijn video camera ( sony ) dus ik kan geen digitale video meer naar de pc sturen om te bewerken. Verder een veelzijdig apparaat met legio mogelijkheden ben er zeer tevreden over.