TomTom Start 25 Europe - reviews

Gebruiksgemak
Vormgeving
Duurzaamheid
9,4

Ik heb hem nu 2.5 jaar werkt perfect brengt mij overal tot de deur, alleen jammer dat je binnen in huis geen gps signaal hebt. De kaart updaten is soms lastig maar voor de rest perfect

Score:

Grootste miskoop ooit. Advies, niet kopen!
Traag, verliest regelmatig satellietcontact, slecht te bevestigen, slechte routebegeleiding, enzenz.

Score:

Wat een waardeloos product,na een jaar zie ik het echt niet meer zitten
Na 4 tom toms is dit echt mijn allerlaatste
Na elke update geen geluid meer en ook de gps werkt erg matig
Na herhaaldelijk aan en uitzetten doet het geluid het eindelijk en een minuut later is het weer voorbij

6,8

Wat een enorme tegenvaller is dit apparaat.
Het is onmogelijk routes te maken via een routeplanner en deze er op te zetten.

Ik heb een oude (8jaar) tomtom one gehad dit wel kon, nu een modern apparaat met minder mogelijkheden.

gekocht een paar weken geprobeerd en weer op marktplaats

5,4

Heb na een half jaar ellende met dit apparaat hem van pure frustratie door de auto gesmeten. Bleek hij niet tegen te kunnen helaas. Behuizing is daar niet stevig genoeg voor. Vond meestal pas een GPS-signaal als ik al bijna thuiswas en gisteren zelfs helemaal niet. Ik stond in nergenshuizen en volgens de Tom was ik lekker thuis. Was het maar waar geweest.
Moet nu dus een nieuw systeem. Iemand een suggestie? Weet niet of ik na deze ervaring weer voor een Tom wil/durf te gaan...

Score:

Mijn eerste review had vooral betrekking op de kaartupdate en de afhandeling van de klacht. Welne daarna trof ik een TomTom medewerker die de fout niet bij de klant, maar bij TomTom zocht. En ja hoor, ze hadden een verkeerd produkt geleverd. Klacht opgelost em het abonement verleng met meer dan de verloren periode.

7,6

Sinds ik de updates activeer geeft de TT ca. 150 mtr. van tevoren aan dat je de bestemming bereikt hebt; vreemd want in het begin deed de TT het wel op de meter nauwkeurig. Als een route vooraf wilt plannen moet je je naar buiten begeven want in huis kan hij geen satellieten vinden. De oude deed het veel beter.

3,5

om aan te brengen op raam = niet handig
om de kaarten actueel te houden zeer ingewikkeld

vindt erg slecht gps.
ook als eens een keer helemaal niet moet je naar de side gaan om te ressetten

6,5

Wat een slecht apparaat wat op verbinding aankomt.Het kan zijn dat je 5 km verder bent vootdat hij de satellieten gevonden heeft. Heb hem al terug gestuurd naar TomTom,hebben er nieuwe software ingezet en het is nog steeds niks. Mijn oude 630 werkt stukken beter,maar ja hij was niet meer up to date. Voor mij geen is het een miskoop.

Score:

Een uitstekend navigatiesysteem met veel mogelijkheden en een uitgebreide handleiding. Wel zou het handig zijn een bondige samenvatting van de handleiding bij het navigatiesysteem te voegen, zadat hij direct te gebruiken is.

Score:

Prima apparaat zonder poespas,eenvoudige bediening brengt mij overal moeiteloos naar toe,prima prijs kwaliteit verhouding.

6,8

Ik vind het na 8 maanden gebruik een verschrikkelijk slecht apparaat.
Is nu voor de 2e keer defect, 1e keer helemaal niet aan te zetten, "gerepareerd" door TomTom, zelf op moeten sturen en niet door Wehkamp.
Na "reparatie" nog niet goed, moet de TomTom een paar keer aan en uitzetten voordat hij satalieten gaat zoeken.
Routes in de buurt ingegeven (dus bekend) laat hij je de raarste routes rijden.
Vanmorgen om 08.40 uur aangezet, moest naar Enschede, de TomTom is nu nog naar satalieten aan het zoeken dus weer defect.

Ik vind het een waardeloor apparaat, ga zeker weer terug naar Garmin.

Score:

Na jarenlange dienst van mijn Tomtom G0910 moest deze wegens defect vervangen worden. Gekozen voor de Start25. Ook deze Tomtom is makkelijk in gebruik en brengt me keurig waar ik heen wil. De berekening van de route gaat zeer snel. Klein minpuntje: ik kan mijn maximale snelheid niet meer instellen bij het rijden met bijvoorbeeld aanhanger of camper.

Score:

Op basis van eerdere positieve ervaringen weer een TomTom gekocht. Dit keer een zeer negatieve ervaring. Het duurt vaak 10 minuten voordat de verbinding met de sateliet is gemaakt, waardoor ik meestal nog met een stratenboek op schoot rond moet rijden. Na een maand was de eerste versie al kapot. Ik wilde het apparaat ruilen en desnoods bijbetalen om iets beters te krijgen, want dit wordt een jarenlang chagrijn, maar dit bleek niet mogelijk te zijn. Let op, je koopt een licentie ipv het apparaat, eenmaal het zegel los en dan kan je het apparaat niet meer terugbrengen of ruilen.

Score:

Een prettig apparaat zonder extra mogelijkheden
Doet met prima navigatie en goede beeldkwaliteit precies waarvoor hij is aangeschaft
Updaten via mytomtom ging niet vlekkeloos, maar uiteindelijk goed
Mapshare is nog niet mogelijk, maar zou binnenkort moeten gaan werken
Enig minpunt is de vrij lange tijd tot het vinden van voldoende satelliet-signaal, duidelijk langer dan mijn eerdere live-XL ; als hij het signaal eenmaal gevonden heeft zijn er geen problemen meer

Score:

Fijn apparaat voor de gebruiker die van a naar b wil.
"Laatste kaart garantie" ging ook goed, dit gebeurt nu met mytomtom. Dus updaten was geen enkel probleem.
Ook nuttige plaatsen zijn nu te installeren.
Een handige site waar je veel vindt is :
www.poihandler.com. Je downloadt deze bestandjes op je pc, en dan met mytomtom op je start 25 installeren.
Het bevestigen is wel even wennen, maar echt vervelend is het niet.
Oordeel: een fijn apparaat die doet wat hij moet doen
en het ook goed doet!

Score:

Mooi app van TomTom. 5"scherm komt echt tot z'n recht. Snelle berekeningen en voldoende info, geen onnodige zaken op dit app. Meegenomen naar Turkije zelfs de zandwegen waren niet vreemd voor deze TomTom

6,6

Mijn brave Garmin had te oude kaarten dus een nieuwe TomTom gekocht. Werkt goed, op wat onlogische zaken na. Echter ik zat met hetzelfde probleem; oude kaarten! Na vele pogingen en contact met de helpdesk van TomTom lukt het updaten van de kaarten niet. Wel zit iedere keer de PC volledig vast en is verbinding met internet dood. Zeer frustrerend. De oude Garmin werkt feilloos met de PC. Probleem zit dus echt bij TomTom. Morgen terug naar de winkel met dit gedrocht. Weg ermee.

Score:

Redelijk apparaat. Werkt niet onder TomTom Home dus dat betekent dat er niets op te laden is (on line) zoals (flitsers,nuttige plaatsen)Ik zocht Aachen(DE) een Lidl en Start 25 wilde mij 65 KM ver laten rijden. Verder is de Start 25 niet echt actueel.

Score:

Een goed systeem zonder allerlei onnodige zaken. Duidelijk, snelle herberekening. Laden via USB op de pc of auto(autoadapter zit erbij)Stekker voor laden op 230 is te koop. Met voorruitverwarming en warmtewerend glas geen problemen. Prima

+ Toon meer reviews
Prijzen

Er zijn geen prijzen beschikbaar voor dit product. Zie hieronder de alternatieven of klik hier voor een volledige lijst.

Alternatieven voor de TomTom Start 25 Europe